نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگام چاپ در خانه، سرعت معمولاً خیلی مهم نیست. اکثر پریتنرهای خانگی صدها یا حتی هزاران صفحه را در روز چاپ نمی کنند، بنابراین دلیلی واقعی برای سریع بودن آنها وجود ندارد. اما، اگر پریتنر کار شما به اندازه پریتنر HP خانگی شما مهم باشد، ممکن است با یک مشکل واقعی روبرو شوید. در این مقاله افزایش سرعت پرینتر را انجام خواهیم داد.

5 دلیل کند بودن و افزایش سرعت پرینتر

بنابراین می توانید مشکل را برطرف کرده و دفتر خود را به مسیر خود بازگردانید.

نوع پریتنر شما

برای افزایش سرعت پرینتر چه نوع پریتنری دارید؟ اگر یک پریتنر جوهر افشان دارید، باید مدتی برای اسناد خود صبر کنید. آیا چاپ زیادی انجام می دهید و نیاز به صرفه جویی در زمان دارید، به جای آن یک پریتنر لیزری بخرید. اگر پرینتر لیزری دارید، شاید قدیمی‌تر باشد و سن آن را نسبت به نیاز شما نشان می‌دهد. یا، پریتنر HP که دارید به سادگی با نیازهای شما مطابقت ندارد و به مشخصات سریع تری نیاز دارید – هنگام خرید پریتنر جدید، ppm یا “صفحات در دقیقه” را مرور کنید.

چاپ در حالت اشتباه

اگر اسناد سیاه و سفید قدیمی خسته کننده را چاپ می کنید، دلیلی برای چاپ در حالت با کیفیت بالا وجود ندارد. برای مثال، حالت چاپ خود را برای زمان‌های چاپ سریع‌تر به حالت عادی یا استاندارد تغییر دهید. همچنین، مطمئن شوید که تنظیم انتخاب کاغذ درست است.

راه اندازی مجدد و افزایش سرعت پرینتر

برای افزایش سرعت پرینتر HP مانند هر دستگاهی که به حافظه فعال وابسته است، داده ها در 100٪ مواقع پاک نمی شوند. درست مانند راه اندازی مجدد کامپیوتر هر چند وقت یکبار، ممکن است لازم باشد پریتنر را مجددا راه اندازی کنید تا نشت حافظه انباشته شده پاک شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض گلس اسکنر HP F4480

استفاده از درایور اشتباهی

برای افزایش سرعت پرینتر اگر انتخابی از درایورها دارید، چاپ در PostScript می تواند سرعت شما را کاهش دهد. اگر سرعت بسیار مهم است، راننده دیگری را انتخاب کنید. یا، گاهی اوقات بین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار و درایور نصب شده تداخل وجود دارد. مدیریت این جنبه از شبکه شما می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت همه شود.

خراب بودن ارتباط شبکه

برای افزایش سرعت پرینتر اگر پریتنر HP شما دور از دستگاه شبکه قرار گرفته باشد، ممکن است کندتر چاپ کند. به خصوص چاپ بی سیم یا اگر به یک “هاب” قدیمی متصل باشد. با نزدیک‌تر کردن پریتنر به روتر/سوئیچ/غیره کارها را افزایش دهید یا آن را مستقیماً به کلید اصلی خود وصل کنید. اغلب از هاب یا بی‌سیم برای راه‌اندازی پریتنر HP استفاده می‌شود، زیرا نیازی به افزودن زیرساخت ساختمان اضافی نیست (“یک افت شبکه”)، اما اغلب، استفاده از اتصال سیمی مستقیم می‌تواند بهترین راه‌حل برای به حداکثر رساندن زمان چاپ شما باشد.

بیشتر بدانید: آموزش عیب یابی پرینتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »