نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های افزایش کیفیت پرینترهای لیزری

روش های مختلفی برای افزایش کیفیت پرینترهای لیزری و جوهرافشان وجود داشته که بسته به میزان استفاده می توانند تاثیرات مثبتی در چاپ اسناد و تصویر بگذارند. در این مقاله قصد داریم تکنیک هایی جهت افزایش کیفیت چاپ در پرینترهای لیزری و جوهرافشان معرفی کنیم.

 راه اندازی تنظیمات چاپ در پرینترهای لیزری

اولین راه برای افزایش کیفیت چاپ پرینتر استفاده از تنظیمات چاپ است بنابراین لازم است عوامل مختلف مانند کارتریج، نوع کاغذ، گرما، رطوبت، سرعت چاپ و… را در نظر بگیرید.

تمیز کردن مداوم اجزای پرینتر

برای افزایش عملکرد و کیفیت چاپ پرینتر بهتر است آن را به وسیله یک دستمال مرطوب به آرامی تمیز کنید. نکته مهم اینکه هرگز برای نظافت پرینتر از محلول های شیمیایی استفاده نکنید.

استفاده از کارتریج با کیفیت

کارتریج اصل و مرغوب تاثیر زیادی در افزایش کیفیت چاپ دارد بنابراین از خرید کارتریج های تقلبی بپرهیزید همچنین شارژ و تعویض این قطعه کاربردی را به کارشناسان متخصص بسپارید. نصب نادرست کارتریج می تواند صدمات جبران ناپذیری به دستگاه وارد کرده در عین حال مانع از چاپ اسناد می شود.

کارتریج نو را تا زمان تعویض در بسته بندی مخصوص و به دور از رطوبت و گرما نگهداری کنید.

افزایش رزولوشن تصاویر

رزولوشن تعداد نقاط ثبت شده در هر اینچ از صفحه می باشد. هر چه رزولوشن تصاویر بالاتر باشد کیفیت چاپ افزایش می یابد. برای داشتن تصاویری با کیفیت بالا بهتر است رزولوشن پرینتر خود را در بالاترین سطح قرار داده همچنین از چاپ عکس با ابعاد کوچک خودداری کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر برد فرمتر پرینتر

نحوه تنظیم رزولوشن پرینتر

ابتدا وارد منوی print شوید. تنظیمات dpi پرینتر به طور پیش فرض بین ۷۲ تا ۲۴۰۰ قرار دارد که بهتر است برای افزایش کیفیت چاپ بالاترین رزولوشن را انتخاب کنید.

استفاده از کاغذ استاندارد

علاوه بر رزولوشن و وضوح تصاویر کیفیت مواد مصرفی پرینتر هم در افزایش کیفیت چاپ نقش مهمی دارد. مواد مصرفی شامل کارتریج و کاغذ استاندارد بوده لذا برای اطلاع از نوع و ابعاد کاغذ پرینتر خود می توانید به بخش data sheet مراجعه کنید.

افزایش سرعت و دقت پرینتر

اگر اسناد و تصویر هنگام چاپ محو می شوند، سرعت دستگاه را پایین آورده در غیر این صورت با استفاده از تنظیمات پرینتر سرعت آن را افزایش دهید.

دوری از گرما و حرارت

برای افزایش کیفیت چاپ پرینتر خود را در جای خنک و به دور از رطوبت نگهداری کنید همچنین از قرار دادن پرینتر در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری یا رادیاتور بپرهیزید.

بروزرسانی به موقع درایورهای پرینتر

یکی دیگر از راه های افزایش کیفیت چاپ پرینتر بروز نگه داشتن درایور آن است. برای آپدیت درایور پرینتر وارد سایت شرکت سازنده شده سپس درایور مورد نظر پرینتر را با توجه به مدل آن دانلود و نصب کنید.

نمایندگی HP ارائه دهنده  انواع خدمات در حوزه تعمیر و نگهداری پرینترهای لیزری و جوهرافشان است.کلیه خدمات این مرکز توسط کارشناسان کارآزموده و در محلی کاملا ایمن انجام می شود. این مرکز همچنین آماده همکاری با سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی به منظور عیب یابی و تعمیر انواع ماشین آلات اداری آن هاست.

این مطلب را از دست ندهید   قابلیت Print and Scan Doctor در پرینترهای HP

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های این مرکز تماس گرفته یا وارد سایت نمایندگی HP شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفده =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »