نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مهم در انتخاب پرینترهای HP

اگر قصد خرید پرینتر HP داشته اما با قابلیت‌های آن آشنا نیستید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران با توجه به قیمت روز افزون ماشین آلات اداری انتخاب یک پرینتر هوشمند با قیمت مناسب است. چاپگرها امروزه به یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ‌ها تبدیل شده‌اند لذا آشنایی با قابلیت‌های آنان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

مؤلفه‌های مهم در خرید پرینترهای HP

پرینترها کاربردهای فراوانی در صنعت داشته به همین دلیل کاربران هنگام انتخاب و خرید آن‌ها دچار سردرگمی می‌شوند. برای داشتن یک انتخاب هوشمندانه بهتر است موارد زیر را به دقت مطالعه کنید.

توجه به کاربرد پرینتر

قبل هر چیز باید مشخص کنید پرینتر را به چه منظور خریداری کرده و در کجا نصب خواهید کرد؟ پرینترهای صنعتی HP معمولاً بزرگتر از مدل‌های خانگی آن‌هاست همچنین قابلیت‌های جدیدی را شامل می‌شود.

قصد انجام چه کاری با پرینتر خود دارید؟

برای مثال اگر قصد چاپ تعداد زیادی برگه دارید بهترین گزینه استفاده از چاپگر لیزری تک رنگ است اما برای چاپ تصاویر و عکس نیاز به یک چاپگر جوهرافشان دارید.

برای خرید پرینتر چقدر هزینه می‌کنید؟

پرینتر HP باید متناسب با نیاز کاربر خریداری و استفاده شود همچنین هزینه تعمیر و نگهداری از پرینترها با توجه به قابلیت‌هایشان متفاوت خواهد بود. برای مثال هزینه تعمیر پرینترهای جوهرافشان کمتر از لیزری بوده در حالی که پرینترهای لیزری HP قابلیت‌های بیشتری دارا هستند.

توجه به ابعاد و سایز پرینتر

پرینترها غالباً در 2 سایز A3 و A4 تولید می‌شوند. سایز A3 معمولاً برای مصارف اداری استفاده شده در حالی که سایز A4 مخصوص کاربرهای خانگی است. نکته مهم اینکه پرینترهای A3 اچ پی معمولاً قیمت بالاتری نسبت به مدل A4 آن دارند.

این مطلب را از دست ندهید   ضرورت استفاده از کارتریج اصل

مقایسه انواع پرینترهای HP از نظر نوع مصرف

پرینترهای HP از نظر نوع مصرف و کارایی به 5 دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • پرینترهای inkjet یا جوهرافشان؛
  • چاپگرهای لیزری سیاه و سفید یا monochrome printer؛
  • Portable Printer که اغلب قابل حمل هستند.
  • چاپگرهای Multifunction یا چند منظوره؛
  • و چاپگرهای لیزی رنگی؛

ویژگی‌های یک پرینتر مناسب

موارد زیر مهم‌ترین عوامل در انتخاب و خرید انواع پرینتر به خصوص محصولات شرکت HP هستند.

دقت تصاویر

Resolution یا دقت تصاویر از عوامل مهم انتخاب چاپگر و به تعداد نقاط تولیدی در هر اینچ از صفحه گفته می‌شود. دقت تصاویر از قرارگیری هزاران پیکسل در جهت افقی و عمودی تشکیل شده و معمولاً با 2 عدد نمایش می‌یابد. برای مثال پرینتری با رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰ از 600 پیکسل عمودی و افقی تشکیل شده.

خبر خوب اینکه تمام پرینترهای HP از رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰ پشتیبانی کرده حتی این میزان در پرینترهای جوهرافشان به ۱۲۰۰ * ۲۴۰۰ هم می‌رسد.

امکان اتصال به بیسیم به شبکه

متخصصین شرکت HP برای سهولت در استفاده از امکانات جانبی مانند افزایش فضای قرارگیری کاغذ یا یک رابط شبکه در محصولات خود استفاده کرده که این عوامل در محیط‌های اداری سبب افزایش سرعت چاپ اسناد خواهد شد.

توجه به حافظه داخلی پرینتر

چاپگرهای لیزری HP اغلب دارای 8 مگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات هستند که کاربران می‌توانند این میزان را تا حدود 4-5 برابر افزایش دهند.

قابلیت رمز گذاری اطلاعات

تعداد زیادی از پرینترهای لیزری مجهز به هارد دیسک مخصوص درایور بوده که از آن برای ذخیره سازی و رمز گذاری عکس‌ها و مطالب شخصی استفاده می‌کنند.

این مطلب را از دست ندهید   خرید پرینترهای سیاه و سفید

مجهز به پورت‌های جدا برای اتصال دوربین دیجیتال

تعدادی از چاپگرهای جوهر افشان اچ پی توانایی چاپ عکس با قابلیت بالا را داشته که برای انجام آن از امکاناتی مانند پورت جداگانه اتصال دوربین دیجیتال استفاده می‌کنند.

برای سفارش خرید انواع پرینتر HP به سایت نمایندگی HP مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + ده =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »