نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض سنسور کنترل کاغذ پرینتر اچ پی Deskjet 1000 J110a

شرکت اچ پی جزوه بهترین شرکت ها در زمینه ی ساخت پرینتر می باشد و توانسته در سطح جهان کاربران زیادی را جذب نماید به طوری که امروزه پرینتر های اچ پی جزوه بهترین برند پرینتر می باشد و به راحتی می توان از این پرینتر استفاده نمود. اما ممکن است هر وسیله ی الکتریکی روزی دچار خرابی و اسیب شود و شما باید برای حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهید. در این مقاله در رابطه با تعویض سنسور کنترل کاغذ پرینتر اچ پی Deskjet 1000 J110a توضیحاتی را ارائه می دهیم.

تعویض کارتریج جوهر اچ پی Deskjet 3522

مرحله اول

در این مرحله ابتدا باید پشت پرینتر را باز نمایید. برای این کار با استفاده از پیچ گوشتی 2پیچ 13mm قرار گرفته در پشت چاپگر را باز کرده تا به راحتی اجزای پرینتر را مشاهده نمایید.

مرحله دوم

در این مرحله باید سینی جلوی چاپگر را نیز باز نمایید (محل خروج کاغذ از پرینتر) 2 پیچ 13mm را توسط پیچ گوشتی باز نمایید. این دو پیچ در بالای چاپگر قرار داده شده است.

مرحله سوم

دو قسمت جلو و پشت پرینتر را از یکدیگر جدا نمایید.

مرحله چهارم

سنسور کنترل کاغذ را پیدا کنید.

شما می توانید سنسور را پشت چاپگر ، در سمت راست و در مقابل مادر برد مشاهده نمایید. سنسور کنترل کاغذ نیز به یک تخته مدار کوچک متصل می شود.

سپس کانکتور که متصل به مادر برد  است را خارج نمایید. (می توانید از موچین استفاده نمایید)

این مطلب را از دست ندهید   تعویض نگهدارنده کاتریج جوهر اچ پی

مرحله پنجم

پیدا کردن و حذف پیچ 8mm با پیچ گوشتی و سپس سنسور خارج کننده خارج را خارج نمایید.

در این تصویر ، تخته مدار اصلی برداشته می شود. لازم نیست که تخته مدار اصلی را حذف کنید مگر اینکه حسگر کنترل کاغذ نیاز به تعویض داشته باشد.

مرحله ششم

تعویض سنسور کنترل کاغذ پرینتر اچ پی Deskjet 1000 J110a به پایان رسیده است. در صورت خرابی این قطعه می توانید با قطعه ی جدید و سالم آن را تعویض نمایید.

تعمیرات کاغذکش پرینتر

ویژگی اصلی تعمیرات تخصصی پرینتر این است که طی این فرایند، تمامی بخش های چاپگر مورد بررسی و ترمیم قرار می گیرد. کاغذکش به عنوان یکی از قطعات پرکار پرینتر و دستگاه کپی، نقش مهمی در ورود و خروج کاغذ دارد. تعمیر پرینتر اچ پی زمانی ضروری است که این قطعه به هر دلیلی آسیب دیده باشد و برگه در دستگاه گیر کند.

تعویض سنسور کنترل کاغذ پرینتر
تعویض سنسور کنترل کاغذ پرینتر

همچنین ممکن است کاغذها در پرینتر چروک شده یا روند ورود مختل شود. نکته ای که وجود دارد این است که تعمیرات کاغذکش، نیاز به مهارت بالایی دارد. به این دلیل که بروز خطا در این فرایند می تواند منجر به شکستن قطعات ذکر شده گردد و به دنبال آن، دیگر امکان ترمیم کاغذکش وجود نداشته باشد. بنابراین بهتر است انجام این کار را به تعمیرکاران با تجربه و ماهر محول کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »