نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پرینتر اچ پی من سیاه چاپ نمی کند چه کاری باید انجام دهیم؟

این یک داستان بسیار رایج است: شما باید چیزی را چاپ کنید و جوهر سیاه پرینتر اچ پی شما تصمیم گرفته است که به تعطیلات دائمی بروید. شما مستقیماً به گوگل می روید و برای رفع این مشکل راه حل هایی را جستجو می کنید و به چندین انجمن پرینتر اچ پی بدون وضوح واضح برخورد می کنید. ما تماس‌هایی نیز در مورد این مشکل دریافت کرده‌ایم، بنابراین برای کمک، فهرستی از کارهایی که می‌توانید در زمانی که پرینتر اچ پی شما چاپ سیاه را متوقف می‌کند، تهیه کرده‌ایم.

با اصول شروع کنید

  1. پرینتر اچ پی خود را خاموش کنید، از منبع برق جدا کنید و کابل های USB را نیز جدا کنید. پس از چند لحظه، پرینتر اچ پی خود را دوباره وصل کنید و دوباره آن را وصل کنید. سپس، پرینتر اچ پی را دوباره روشن کنید.
  2. یک “گزارش تشخیص کیفیت” یا “چاپ صفحه آزمایشی” چاپ کنید.

  1. معمولاً می توانید این گزینه را در صفحه نمایش پرینتر اچ پی خود پیدا کنید. یا، راهنمای کاربر پرینتر اچ پی خود را برای دستورالعمل های گام به گام بررسی کنید.
  2. سطح جوهر پرینتر اچ پی را بررسی کنید تا حجم جوهر موجود در کارتریج های خود را دوبار بررسی کنید. اگر از کارتریج‌هایی استفاده می‌کنید که سطح جوهر را نشان نمی‌دهند، باید راه دیگری برای تعیین اینکه آیا کارتریج‌های جوهر شما مقصر هستند یا خیر، پیدا کنیم.

کارتریج جوهر خود را بررسی کنید

  1. کارتریج های جوهری را که جوهر آنها کم یا خالی است را تعویض کنید.
  2. مطمئن شوید که کارتریج های جوهر در جای خود محکم شده اند و به درستی در شیار مناسب خود نصب شده اند.
  3. اگر کارتریج جدیدی نصب کرده اید، دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که نوار روی دریچه را جدا کرده اید.
  4. بررسی کنید که آیا دریچه های کارتریج مسدود شده است. می توانید این مشکل را با استفاده از یک پین به آرامی برای تمیز کردن گرفتگی دریچه رفع کنید.
  5. برای تعیین اینکه آیا پرینتر اچ پی شما قادر به تشخیص کارتریج است یا خیر، از کارتریج جوهر دیگری استفاده کنید. اگر پرینتر اچ پی شما قبلا با کارتریج قدیمی کار می کرد، دوباره آن کارتریج قدیمی را نصب کنید و ببینید آیا پرینتر اچ پی شما هر نوع خروجی تولید می کند یا خیر.
این مطلب را از دست ندهید   افزایش سرعت پرینتر در دقیقه

ما فقط باید تعیین کنیم که آیا کارتریج یا هد چاپ است که مشکل ایجاد می کند. اگر پرینتر اچ پی شما می تواند چیزی را با کارتریج قدیمی چاپ کند، آن هد چاپ نیست. در عوض، کارتریج مشکی جدید شما ممکن است معیوب باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. اما اگر پرینتر اچ پی شما هنوز با کارتریج قدیمی چاپ نمی کند، مرحله بعدی این است:

هد چاپ خود را بررسی کنید

هد چاپ یک جزء پرینتر اچ پی است که به انتقال جوهر به صفحه کمک می کند. این کار را با ریختن قطرات ریز جوهر از طریق نازل های متعدد پرینتر اچ پی انجام می دهد تا چاپ دلخواه را ایجاد کند. هنگامی که یکی از این نازل ها مسدود می شود، چاپ های شما رنگ باخته یا رگه دار به نظر می رسند.

اصلاحات پیشرفته

اگر کارتریج و هد چاپ نباشد، ممکن است مشکل از درایور نرم‌افزار/پرینتر اچ پی باشد. تغییر تنظیمات کاغذ یکی از راه های حل مشکل است.

سعی کنید تنظیمات درایور پرینتر اچ پی را برای انتخاب “کاغذ عکس براق” تغییر دهید زیرا ممکن است پرینتر اچ پی دوباره شروع به چاپ کند. این فقط در صورتی قابل اجرا است که پرینتر اچ پی شما دارای دو کارتریج مشکی باشد-یکی مبتنی بر رنگ و دیگری رنگدانه. نوع جوهر سیاهی که پرینتر اچ پی شما استفاده می کند معمولاً به نوع کاغذ انتخابی بستگی دارد. پیگمنت سیاه با کاغذ مات بهترین کار را دارد و رنگ با براق کار می کند. با جابجایی از یک نوع کاغذ به نوع دیگر، امیدواریم که هر یک از کارتریج‌های مشکی را فعال یا پرش کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   فناوری ID Copy در پرینترهای چندکاره

در این مرحله، اگر هنوز کار نمی کند و مطمئن هستید که کارتریج یا هد چاپ نیست، ادامه دهید و پرینتر اچ پی خود را دوباره پیکربندی کنید. اگر پس از به‌روزرسانی سیستم‌عامل رایانه شخصی یا مک، پرینتر اچ پی شما کار نمی‌کند، سعی کنید درایور پرینتر اچ پی را حذف نصب و دوباره نصب کنید. می توانید یک نسخه قابل دانلود را در وب سایت سازنده پرینتر اچ پی خود پیدا کنید. و حتی اگر سیستم عامل خود را به روز نکردید، به هر حال درایور خود را دوباره نصب کنید.

آیا کارتریج های جوهر پس از فروش باعث ایجاد مشکل در هد چاپ می شوند؟

نه انها نه. مشکلات هد چاپ صرف نظر از استفاده از کارتریج جوهر اصلی یا پس از فروش ممکن است رخ دهد. این امکان وجود دارد که یک دستگاه معیوب دریافت کنید، چه از یک کارتریج اصلی یا پس از فروش استفاده کنید یا نه. به غیر از کارتریج، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند مدت زمانی که پرینتر اچ پی شما بدون استفاده مانده است یا دمای اتاقی که پرینتر اچ پی خود را در آن نگهداری می کنید.

اگر همه چیز شکست خورد، ممکن است وقت آن رسیده باشد که یک پرینتر اچ پی جدید تهیه کنید. و فراموش نکنید که پرینترهای خود را بازیافت کنید! چاپ نکردن سیاه و سفید پرینتر اچ پی ها مشکلی رایج است، به خصوص برای ماشین های قدیمی. اگر راه‌حل‌های سریع دیگری را هنگام عیب‌یابی پرینتر اچ پی خود پیدا کردید، به ما اطلاع دهید، ما با کمال میل آنها را در اینجا قرار می‌دهیم!

این مطلب را از دست ندهید   تعویض موتور رول کاغذ HP 1000 J110a

https://repairprinter-hp.ir/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d9%85%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-hp-pro-8620/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یک =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »