نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سرعت یک پریتنر می تواند کار خود را انجام دهد یک عامل اساسی برای یک تجارت است، به خصوص زمانی که بهره وری برای موفقیت آن مهم است. کارایی باید اولویت اصلی هر پریتنر اداری باشد، به همین دلیل است که نباید سرعت هایی را که مطابق با استاندارد مورد نیاز کسب و کار شما نیستند، تحمل کنید. برای کمک، ما یک راهنمای جامع در مورد علت کند بودن عملکرد پریتنر HP و چگونه آن مشکلات را برطرف کند، گردآوری کرده ایم.

علت کند بودن عملکرد پریتنر HP

علت کند بودن عملکرد پریتنر HP استفاده از اتصال بی سیم

در علت کند بودن عملکرد پریتنر HP چاپ از طریق یک شبکه بی سیم می تواند راحت باشد، به خصوص زمانی که کار شما نیاز دارد که در حال حرکت باشید. با این حال، وقتی نوبت به کارایی زمانی می‌رسد، پریتنرهای بی‌سیم می‌توانند از سرعتی که از طریق اتصال USB یا اترنت قابل استفاده است، نداشته باشند.

پریتنرهای بی‌سیم اغلب می‌توانند توسط شبکه‌هایی که ترافیک زیادی روی آن‌ها دارند کند شود، که تنها با صبر و حوصله یا تعویض دستی کانال روتر بی‌سیم شما می‌تواند بهبود یابد.

همچنین ممکن است اجسام دیگر در اتاق تداخل داشته باشند که مانع از اتصال شما شده و عملکرد را مختل می کند. به عنوان مثال، تلفن‌های بی‌سیم، بلندگوهای بی‌سیم، یا حتی دیوارهای بین پریتنر و روتر، همگی می‌توانند باعث کاهش سرعت پریتنر بی‌سیم شما شوند.

اگر می توانید انعطاف پذیری پریتنر وای فای را قربانی کنید، اتصال سیمی بهترین گزینه برای سرعت چاپ کارآمد است. اگر به صورت دستی یا با یک شبکه بی سیم مشکل اتصال دارید، نحوه حل این مشکلات را در اینجا به اشتراک گذاشته ایم.

این مطلب را از دست ندهید   جلوگیری از گیر کردن کاغذ پرینتر اچ پی

چاپ با وضوح بالا

در علت کند بودن عملکرد پریتنر HP چاپ با وضوح بالا هنگام تولید تصاویر ضروری است، زیرا کلید چاپ عکس های با کیفیت بدون هیچ گونه پیکسلی، تنظیم تصویر شما برای چاپ با dpi بالا (نقطه در اینچ) است. در حالی که این تنظیم تصویر صاف تری تولید می کند، اما نقطه ضعف آن این است که پریتنر شما به طور قابل توجهی زمان بیشتری می برد تا کار خود را انجام دهد.

در حالی که اگر به صورت روزانه عکس‌ها را چاپ می‌کنید، این یک تجارت قابل درک است، اما اگر اساساً با اسناد کار می‌کنید، فقط سرعت دستگاه خود را بدون هیچ مزیتی کاهش می‌دهید.

پریتنر HPهای لیزری معمولاً به شما این امکان را می دهند که کیفیت چاپ خود را در مقیاس یک تا ده تنظیم کنید. تنظیم پیش‌فرض اغلب حدود هفت یا هشت خواهد بود، بنابراین اگر می‌خواهید عملکرد را بهبود ببخشید، سعی کنید کیفیت پریتنر را روی عدد پایین‌تری تنظیم کنید.

اگر پریتنر شما از کارتریج های جوهر افشان استفاده می کند، بهترین راه برای کاهش کیفیت چاپ این است که تنظیمات چاپ خود را به صورت دستی به “کیفیت پیش نویس” تغییر دهید. این باید تأثیر قابل اندازه گیری بر سرعت چاپ شما داشته باشد.

ارسال اسناد به صورت انبوه

در علت کند بودن عملکرد پریتنر HP وقتی سندی را برای چاپ انتخاب می کنید، ابتدا آن داده باید توسط پریتنر پردازش شود. در حالی که این مشکل مهمی برای کارهای چاپی تکی نخواهد بود، هر چه تعداد صفحات بیشتری برای چاپ ارسال شده باشد، پردازش لیست و تولید اسناد توسط دستگاه شما بیشتر طول می کشد.

این مطلب را از دست ندهید   پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر

یکی از راه هایی که می توانید زمان پردازش را کاهش دهید این است که کارهای چاپی بزرگ خود را در چند دسته ارسال کنید. برای به حداقل رساندن تأثیر بر عملکرد، سعی کنید اسناد خود را در بخش های پنج یا ده صفحه ای ارسال کنید.

علت کند بودن عملکرد پریتنر HP و استفاده از جوهر رنگی

در علت کند بودن عملکرد پریتنر HP هنگامی که پریتنر شما از جوهر رنگی استفاده می کند، رنگ ها برای تکرار داده های پردازش شده در یک سند چاپی ترکیب می شوند. در مقایسه با چاپ جوهر سیاه، که در آن فقط سایه های یک رنگ استفاده می شود، تفاوت قابل اندازه گیری در مدت زمان چاپ وجود دارد.

تغییر تنظیمات چاپ برای استفاده از جوهر سیاه نه تنها زمان چاپ اسناد را بهبود می بخشد، بلکه میزان جوهر مصرفی را نیز کاهش می دهد.

هنگام چاپ یک سند، همیشه تمرین خوبی است که تنظیمات چاپ خود را از قبل بررسی کنید، حتی اگر سند شما فقط از جوهر سیاه استفاده می کند. این یک فرض رایج است که یک پریتنر از کارتریج رنگی زمانی که فقط به جوهر سیاه نیاز است استفاده نمی کند، اما این درست نیست. هنگامی که یک کارتریج رنگی استفاده می شود، رنگ های مختلف را برای ایجاد رنگ سیاه ترکیب می کند.

درایورهای قدیمی

داشتن یک درایور قدیمی ممکن است دلیل اصلی کاهش سرعت چاپ باشد. به طور دوره ای، سازندگان نسخه های به روز شده درایورهای خود را برای بهبود عملکرد منتشر می کنند.

هر از گاهی وب سایت سازنده را بررسی کنید تا ببینید آیا به روز رسانی برای پریتنر شما موجود است یا خیر. بسیاری از این سایت‌ها همچنین سؤالات متداول عیب‌یابی را برای کمک به انواع مشکلات مربوط به پریتنر ارائه می‌کنند.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال پرینتر اچ پی به کامپیوتر

بیشتر بدانید: مشکلات پرینتر با شبکه ویندوز 10 KB5006670

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »