نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای نصب درایور پرینتر در ویندوز

پرینتر یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی کامپیوترهاست که امکان چاپ اسناد را فراهم کرده و برای استفاده از تمام قابلیت‌های آن باید قبل هر چیز درایور آن نصب شود.

نصب و راه اندازی درایور در تمام پرینترها یکسان و پیچیدگی خاصی ندارد کافیست چاپگر خود را با استفاده از کابل یو اس بی به کامیپوتر یا لپ تاپ وصل کرده سپس پرینتر خود را روشن کنید.

سیستم عامل کامپیوتر معمولاً بعد اولین دستور چاپ پرینتر را شناسایی و درایور آن را به طور خودکار نصب می‌کند. اما ممکن است به دلایلی این کار به طور صحیح رخ ندهد لذا در این مقاله مراحل نصب و راه اندازی درایور پرینتر به طور کامل بررسی خواهد شد.

شما می‌توانید با مراجعه به شعب مختلف نمایندگی HP از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

نصب درایور پرینتر به وسیله کابل usb

قبل هر چیز پرینتر را به کامپیوتر وصل کرده و آن را روشن کنید. سپس وارد اکانت خود شده و مراحل نصب درایور را انجام داده و با کلیک روی گزینه next وارد مرحله بعد شوید.

نکته: کابل usb را تنها در صورت درخواست سیستم فعال کرده و هنگام روشن کردن حتماً از شناسایی کابل توسط پرینتر مطمئن شوید.

بعد اتمام مراحل نصب در قسمت کنترل پنل کامپیوتر ابتدا گزینه device and printer را انتخاب کرده سپس در قسمت printer دستگاه مورد نظر را مشاهده کنید.

روی پرینتر کلیک راست کرده و گزینه set as default printer (تعیین به عنوان دستگاه پیش فرض) را انتخاب کنید. در صورت استفاده از ویندوز 8 در منوی پایین سمت راست گزینه change pc settings (تغییر تنظیمات کامپیوتر) را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض موتور غلتک کاغذی HP F4480

پرینتر مورد نظر در این مرحله قابل مشاهده است در غیر این صورت از گزینه add a device استفاده کنید.

نکته: در صورت عدم نمایش پرینتر اتصالات آن را بررسی و از روشن بودن آن کاملاً مطمئن شوید.

نصب درایور یکی از خدمات تخصصی ارائه شده توسط نمایندگی HP است که زیر نظر متخصصین کارآزموده و با پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌شود. نکته مهم اینکه کلیه خدمات این مرکز با ضمانت و گارانتی معتبر انجام شده و مشتریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تعمیر آن را به نمایندگی ارجاع دهند.

برای ثبت درخواست به سایت زیر مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »