نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نصب پرینتر HP 1320 در ویندوز 7

پرینتر HP 1320 یکی از قدیمی ترین چاپگرهای تک کاره شرکت اچ پی محسوب شده که سرعت بالایی در چاپ اسناد داشته همچنین با وجود قدیمی بودن ظرفیت ماهانه بالایی دارد. متاسفانه این دستگاه علاوه بر مزایای فراوان در بیشتر موارد کاربران خود را دچار مشکل می کند لذا در این مقاله قصد آموزش نصب پرینتر HP 1320 در ویندوز 7 و بالاتر را داریم. همراه ما باشید.

نصب و بروز رسانی درایور پرینتر همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و ذهن آن ها را درگیر خود کرده تا جایی که غلب افراد به جای نصب دوباره درایور تصمیم به خرید یک چاپگر نو می کنند. اگر شما هم اطلاعاتی درباره دانلود و نصب درایور پرینتر ندارید بخش بعدی را از دست ندهید.

نحوه دانلود و نصب درایور پرینتر HP 1320 برای ویندوز 7

قبل آموزش نصب پرینتر HP 1320 در ویندوز 7 لازم است درایور آن را دانلود و نصب کنید برای این کار می توان وارد سایت سازنده (HP) شده یا از سی دی مخصوص استفاده کرد.

بعد ورود به سایت نمایندگی HP با انتخاب عنوان HP Laserjet 1320 Printer-driver downloads وارد صفحه نرم افزار HP Laserjet 1320 Printer شده و عکس پرینتر خود را مشاهده کنید. نکته مهم اینکه برای نصب درایور پرینتر HP 1320 باید درایور مخصوص ویندوز ویستا را دانلود و اجرا کنید. برای این کار وارد تنظیمات detected operating system شده و حالت آن را از ویندوز به ویستا تغییردهید.

تغییر ویندوز به ویستا چگونه انجام می دهد؟

  • ابتدا وارد بخش detected operating system شده سپس روی گزینه change (تغییر) کلیک کرده و وارد بخش version شوید.
  • در این مرحله گزینه windows vista را انتخاب و برای اعمال تغییرات روی گزینه تغییرات (change) کلیک کنید.
  • ویندوز ویستا لیستی از درایورهای موجود نمیش داده که کاربر می تواند چاپگر خود را از بین آن ها انتخاب کند. بهترین گزینه ارائه شده توسط سایت اچ پی pcl6 است که در این مرحله باید روی گزینه ۱۳۲۰pclswinxp2003vista کلیک کرده تا درایور برای شما دانلود شود.
  • در صفحه باز شده روی گزینه ذخیره فایل کلیک کرده سپس اینترنت خود را قطع کنید.
  • به قسمت کنترل پنل دستگاه مراجعه کرده و روی گزینه hardware and sound کلیک کرده سپس گزینه devices and printers را انتخاب کنید. نکته مهم اینکه فایل زیپ شده به خودی خود قابلیت نصب نداشته و باید از طریق hardware update نصب شود.
  • دوباره وارد بخش devices and printers شده و روی گزینه پرینتر ۱۳۲۰HP کلیک کرده و گزینه proportise را انتخاب کنید. سپس از بین پرینترهای موجود نوع other devices و روی دکمه properties کلیک کنید.
  • گزینه driver را انتخاب و روی گزینه update driver (بروز رسانی درایور) راانتخاب کنید.
  • از بین 2 گزینه پیش رو Browse my computer را انتخاب کرده و برای اعمال تغییرات گزینه next را فشار دهید.
  • در پایان بعد انجام مراحل درایور با موفقیت دانلود و اجرا خواهد شد.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض دکمه پاور HP 1000 J110a

اگر در فرایند نصب و اجرای درایور پرینتر HP 1320 دچار مشکل شدید، کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی اماده پاسخگویی به سولات شما هستند کافیست با شماره های زیر تماس گرفته یا وارد سایت نمایندگی HP شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »