نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

جوهر افشان در مقابل لیزر کدام پرینتر اچ پی را باید تهیه کنید؟

اگر واقعاً می‌پرسید چه نوع پرینتر اچ پیی باید تهیه کنم تا در خانه کارامد بمانم و می‌دانید که معمولاً ترکیبی از اسناد رنگی و تک رنگ را چاپ می‌کنید، توصیه می‌کنم یک پرینتر اچ پی لیزری رنگی مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید. پرینترهای لیزری برای مدت طولانی در آن هستند و نسبت به پرینترهای جوهر افشان مقرون به صرفه تر هستند. پرینترهای لیزری از کارتریج‌های تونر استفاده می‌کنند که هزاران صفحه را چاپ می‌کنند، بنابراین نیازی نیست به این زودی نگران تعویض آن باشید. کارتریج‌های لیزری حاوی پودر تونر هستند، بنابراین اصلاً لازم نیست نگران تأثیر جوهر خشک یا مسدود شده باشید! بسیاری از مصرف کنندگان همین سوال را پرسیده اند: آیا باید یک پرینتر اچ پی جوهرافشان یا لیزری تهیه کنم؟ فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و به شما کمک کند تصمیم بگیرید، غیرممکن است که در مورد هر یک صحبت نکنید. بنابراین برای پاسخ دادن به سوال شما باید لیزر جوهر افشان را دریافت کنید، بیایید به سمت راست برویم.

پرینتر اچ پی جوهر افشان چیست؟

پرینتر اچ پی جوهرافشان ماشین هایی هستند که قطرات میکروسکوپی جوهر را روی کاغذ می پاشند. پرینتر اچ پی جوهرافشان معمولاً ارزان‌تر، کوچک‌تر هستند و می‌توانند هم برای چاپ اسناد متنی و هم برای چاپ تصاویر رنگی با کیفیت بالا، به‌ویژه عکس‌ها، استفاده شوند. اما مراقب پرینتر اچ پی جوهر افشان ارزان قیمت باشید زیرا بعداً هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

پرینتر لیزری چیست؟

پرینترهای لیزری ماشین هایی هستند که پودر تونر را روی کاغذ ذوب می کنند تا یک چاپ ایجاد شود. پرینترهای لیزری گران‌تر از پرینتر اچ پی جوهر افشان هستند و از کارتریج‌های تونر گران‌تر استفاده می‌کنند، اما در درازمدت با هزینه کلی پایین‌تر برای هر صفحه و سرعت چاپ سریع‌تر، گزینه اقتصادی‌تری هستند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کارتریج جوهر اچ پی Deskjet 1055

بیایید نگاهی دقیق‌تر به نقاط قوت و ضعف پرینتر اچ پی لیزری و جوهرافشان بیندازیم تا بتوانید خرید بعدی خود را با اطمینان انجام دهید.

برای چه کاری از پرینتر اچ پی استفاده خواهید کرد؟

اگر به دنبال پرینتر اچ پی خانگی برای چاپ گاه به گاه هستید، اکثر مردم به شما توصیه می کنند که یک پرینتر اچ پی جوهر افشان تهیه کنید. با این حال، یک شکایت رایج در مورد پرینتر اچ پی جوهر افشان این است که اگر اغلب از آن استفاده نکنید، جوهر خشک می شود. با این اوصاف، اگر بودجه لازم را برای آن دارید، اکیداً پیشنهاد می‌کنم به جای آن یک پرینتر اچ پی لیزری با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید. تونر استفاده شده توسط پرینترهای لیزری خشک نمی شود.

اما اگر حجم کمی از اسناد را چاپ می کنید و به طور منظم به تصاویر رنگی با وضوح بالا نیاز دارید، پرینتر اچ پی جوهرافشان کار را انجام خواهند داد. پرینتر اچ پی لیزری دوام بیشتری دارند و می توانند مقادیر زیادی از اسناد تک رنگ و رنگی را مرتباً چاپ کنند.

پرینتر اچ پی تک رنگ چیست؟

اگر حجم زیادی از اسناد را چاپ می کنید، پرینتر اچ پی لیزری بهترین دستگاه برای شما است. پرینترهای لیزری می‌توانند روزانه حجم بالایی از اسناد را بدون ضربه زدن به مژه چاپ کنند (اگر پرینتر اچ پیی قبلاً یک یا چند مورد داشته باشد).

برای چاپ رنگی چطور؟ پرینتر اچ پی لیزری رنگی برای چاپ رنگی روزمره خوب هستند، اما اگر به دنبال چاپ عکس های حرفه ای با وضوح بالا هستید، از یک پرینتر اچ پی جوهرافشان عکس استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دکمه پاور HP 1000 J110a

پرینتر اچ پی جوهر افشان عکس با کیفیت بالا به‌طور ویژه مهندسی شده‌اند تا عکس‌هایی با جزئیات واضح با تنوع رنگ و رنگ‌های سیاه عمیق‌تر تولید کنند که عکاسان و خلاقان به آن نیاز دارند. بسیاری از پرینتر اچ پی جوهر افشان عکس حرفه ای از جوهر مبتنی بر رنگدانه استفاده می کنند که در برابر محو شدن مقاوم تر است و با انواع مختلفی از کاغذهای هنری و همچنین طیف وسیعی از اندازه های کاغذ کار می کند، اما اگر این کار را نکنید، می توانید پرینتر اچ پی جوهر افشان عکس مبتنی بر رنگ را نیز پیدا کنید. به طول عمر جوهر پیگمنت نیاز دارد.

پرینتر اچ پی لیزری جوهرافشان در مقابل پرینتر لیزری رنگی

یکی از پرطرفدارترین سوالاتی که از خریداران می‌پرسیم این است: آیا باید یک پرینتر اچ پی لیزری رنگی تهیه کنم یا یک پرینتر اچ پی جوهرافشان؟ به چیزی که برای چاپ رنگی نیاز دارید خلاصه می شود.

  • اگر به عکس های با کیفیت گالری نیاز دارید، یک پرینتر اچ پی جوهرافشان عکس تهیه کنید.
  • اما اگر نیاز به چاپ تصاویر رنگی با کیفیت متوسط ​​دارید که به عمق رنگ و محدوده رنگی نیاز ندارند، به دو دلیل، پرینتر اچ پی لیزری رنگی را به پرینتر اچ پی جوهرافشان توصیه می کنیم:
  • تونر لیزری در صورت عدم استفاده خشک نمی شود
  • شما صفحات بیشتری را از کارتریج های تونر لیزری نسبت به کارتریج های جوهر افشان چاپ می کنید

پرینتر اچ پی لیزری برای چاپ رنگی؟

کاملا. تصور رایج این است که پرینتر اچ پی جوهرافشان به سادگی برای چاپ هر چیزی رنگی بهتر هستند و پرینتر اچ پی لیزری منحصراً برای متن سیاه و سفید بهترین هستند.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش کیفیت پرینترهای لیزری

اگرچه پرینتر اچ پی جوهرافشان هنوز در مورد عکس‌های با وضوح بالا با رنگ‌ها و عمق باورنکردنی بر لیزر پیروز می‌شوند، پرینتر اچ پی لیزری رنگی اکنون گزینه‌ای برای کسانی هستند که به دنبال چاپ تصاویر رنگی با کیفیت متوسط ​​هستند و در عین حال از قابلیت اطمینان، استقامت و مزایای اقتصادی برخوردار هستند. یک پرینتر لیزری

فناوری پشت این دو نوع پرینتر اچ پی عمدتاً محدودیت‌های مربوط به کیفیت نتایج چاپ را تعیین می‌کند. اما پیشرفت‌ها در فناوری پرینتر اچ پی لیزری به پرینتر اچ پی لیزری رنگی این امکان را داده است که اکنون عکس‌های رنگی بسیار چشمگیری نیز تولید کنند.

مقالات مرتبط:

قابلیت Job Storage در پرینترهای HP

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »