نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای انتخاب پرینترهای چندکاره لیزری

پرینترهای چندکاره برای مصارف اداری و خانگی گزینه های مناسبی شناخته شده و کلیه نیازهای کاربران مانند فکس، کپی و اسکن را برآورده می سازند. لذا در این مقاله نکاتی برای انتخاب این دستگاه کاربردی بیان می شود.

برای رفع مشکلات پرینتر خود با مراجعه به نمایندگی HP از خدمات تخصصی این مرکز بهره مند شوید.

ملاک های مهم در انتخاب پرینترهای چندکاره

قبل هر چیز باید مولفه های مهم در انتخاب پرینترهای چندکاره را شناخته تا هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

کیفیت ساخت پرینترهای چندکاره

اولین نکته در انتخاب و خرید پرینترهای چندکاره توجه به کیفیت ساخت و عمر مفید آن هاست. به همین منظور دستگاه مورد نظر باید عمر مفید بالایی داشته و بتوان چندین سال از آن استفاده کرد.

قیمت پرینتر چندکاره

مولفه دیگر در انتخاب پرینتر توجه به هزینه مصرفی آن است. تعویض و شارژ کارتریج پرینتر معمولا قیمت بسیار بالایی داشته بنابراین هنگام خرید به این نکته بسیار توجه کرده تا در آینده مجبور به صرف هزینه های گزاف نشوید.

توجه به قابلیت های پرینتر چندکاره

یکی از مهم ترین ویژگی های پرینترهای چندکاره که باید به آن توجه شود، اتصال به شبکه است. بنابراین وجود این قابلیت یکی از شاخص های مهم در انتخاب و خرید چاپگرهای چندکاره لیزری محسوب می شود.

یکی از دغدغه های مهم کاربران خرابی پرینتر است. خبر خوب اینکه بسیاری شرکت ها خدمات تعمیر در محل داشته که کاربران می توانند به راحتی پرینتر خود را در محل کار یا زندگی خود عیب یابی و هرگونه خدمات تعمیری را دریافت کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض سنسور کنترل کاغذ پرینتر اچ پی

آشنایی با بهترین پرینترهای چندکاره لیزری

بعد بررسی مولفه های مهم در انتخاب چاپگرهای چندکاره در این بخش برای راحتی کاربران برخی از بهترین مدل های پرینترهای لیزری چندکاره معرفی می شوند.

پرینتر Pro MFP M180nw اچ پی

Pro MFP M180nw یکی از محصولات چندکاره شرکت HP و امکان کپی و اسکن اسناد را کنار هم دارد. نوع چاپ این پرینتر رنگی و رزولوشنی در حدود ۶۰۰ dpi دارد. این پرینتر برای کاربرانی که نیاز به اتصالات شبکه دارند گزینه مناسبی محسوب شده اما ماسفانه به دلیل بالا بودن وزن آن بهتر است جای مشخصی برای این محصول در نظر گرفته شود.

پرینتر چندکاره M227DW اچ پی

کاربران می توانند بدون اتصال به شبکه و با استفاده از کابل usb کلیه اسناد و تصاویر خود را چاپ کرده همچنین این پرینتر دارای ظرفیت ماهانه 3000 برگه می باشد.

مشخصات فنی پرینتر لیزری اچ پی مدل M26NW

یکی دیگر از محصولات شرکت اچ پی که برای مصارف خانگ و اداری بسیار مناسب است پرینتر لیزری اچ پی مدل M26NW بوده که قابلیت چاپ اسناد بدون اتصال به شبکه را داراست همچنین این پرینتر قادر به چاپ 18 برگه در هر دقیقه است.

یکی از قابلیت های مهم این دستگاه توانایی خاموشی خودکار است به این شکل که اگر کاربر بعد پرینت دستگاه را روشن بگذارد، پرینتر خود به خود خاموش شده و بلافاصله بعد اولین دستور چاپ روشن خواهد شد.

کارشناسان مرکز تعمیرات HP آماده ارائه هرگونه خدمات در حوزه نصب و تعمیر انواع پرینتر لیزری و جوهرافشان هستند برای تماس با این مرکز وارد سایت نمایندگی HP شده یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادربرد HP F4480

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »