نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با بهترین چاپگرهای خانگی

معمولا انتخاب و خرید چاپگر بسیار سخت تر از استفاده از آن است. اگر شما هم قصد خرید چاپگر خانگی دارید، مهم ترین نکته هنگام خرید این است که هیچ پرینتری در تمام موارد بدون نقص و عالی نیست بنابراین شما باید قبل انتخاب و خرید چاپگر ویژگی های مورد اهمیت خود را شناسایی و بسته به آن خصوصیات خرید کنید. ممکن است این پرسش درذهن شماایجاد شود که چه چاپگری برای خانه مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله همراه ما باشید.

انواع چاپگرهای خانگی از نظر کاربرد

قبل معرفی بهترین چاپگرهای خانگی بهتر است با انواع آن ها از نظر کاربرد آشنا شوید. پرینترها از نظر کاربرد و نحوه عملکرد به 2 دسته جوهرافشان و لیزری تقسیم شده که در ادامه هرکدام به طور جداگانه معرفی و بررسی خواهند شد.

چاپگرهای جوهرافشان

پرینترهای جوهرافشان معمولا برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی گزینه های مناسبی محسوب شده و فضای کوچکی اشغال می کنند به همین دلیل برای مصارف خانگی بسیار ایده آل هستند همچنین این چاپگرها صدای کمی تولید کرده که در نوع خود مزیت قابل قبولی محسوب می شود.

مزایا و معایب پرینترهای جوهرافشان

یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه ها سرعت بالای چاپ اسناد، توانایی چاپ روی کاور سی دی و کاغذ A3 همچنین کیفیت بالای متون و اشکال چاپی است. اما متاسفانه هزینه مواد مصرفی پرینترهای جوهرافشان نسبت به سایر چاپگرها بسیار بالا بوده همچنین کارتریج آن ها در صورت عدم استفاده طولانی مدت خشک و بی کیفیت می شود. این پرینترها از قابلیت شارژ کارتریج برخوردار نبوده و سرعت آن ها نسبت به پرینترهای لیزری پایین تر است.

این مطلب را از دست ندهید   روش اتصال پرینتر به کامپیوتر

آشنایی با قابلیت های پرینترهای لیزری

پرینترهای لیزری فرایند چاپ را به وسیله تونری انجام داده که معمولا در مخزن کارتریج قرار می گیرد. تونر پودری ریز و فشرده است که توسط درام روی سطح کاغذ پخش و باعث ایجاد تصاویر و اشکال مختلف می شود.

چاپگرهای لیزری به 2 دسته تک رنگ و رنگی تقسیم شده که برای مصرف خانگی بسیار مناسب در عین حال به صرفه هستند. نکته مهم اینکه قیمت این پرینتر نسبت به مدل جوهرافشان بسیار بالا بوده اما هزینه تعویض و شارژ کارتریج اغلب کم است. پرینترهای لیزری معمولا فضای زیادی اشغال کرده و حین کار آلودگی صوتی زیادی تولید می کنند.

بهترین پرینترهای جوهرافشان خانگی

چاپگرهای جوهرافشان معمولا در ابعاد مختلف به بازار عرضه شده که هر کدام ویژگی خاصی دارند. در ادامه برخی از بهترین پرینترهای جوهرافشان معرفی می شوند.

پرینتر چندکاره HP PageWide Pro 577dw

سرعت بالا و برخورداری از یک هد ثابت برای چاپ اسناد از ویژگی های بارز این چاپگر است که آن را میان کاربران محبوب ساخته همچنین این دستگاه توانایی چاپ 50 برگ در هر دقیقه به صورت سیاه و سفید دارد.

چاپگر خانگی HP Deskjet 3755

قیمت مناسب پرینتر HP Deskjet 3755 همراه ویژگی هایی از قبیل اتصال پورت یو اس بی و وای فای ایندستگاه چندکاره را به انتخاب اول شمار زیادی از کاربران تبدیل کرده. به طور کلی اگر قصد چاپ اسناد در حجم کم دارید، این پرینتر برای شما کاملا مناسب است.

پرینتر چاپ عکس Epson SureColor P400 Wireless

این چاپگر برای افرادی که به تازگی وارد حرفه عکاسی شدند بسیار کاربردی است. سرعت چاپ این پرینتر چندکاره حدود 5 صفحه در دقیقه و قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی اسناد را دارد. اما متاسفانه کارتریج این پرینتر قابل شارژ نبوده و در صورت اتمام باید تعویض شود.

این مطلب را از دست ندهید   رفع خطای Supply memory error در پرینتر

بهترین پرینترهای لیزری از نظر کیفیت چاپ

اگر به دنبال کیفیت بالای متن های چاپی خود هستید پرینترهای لیزری گزینه های مناسبی برای شما هستند.

چاپگر لیزری HP Color LaserJet Pro M255dw

صفحه نمایش لمسی پرینتر HP Color LaserJet Pro M255dw به کاربر این امکان را داده تا روی فرایند چاپ کنترل دقیقی داشته همچنین این چاپگر قابل حمل و سبک است.

آشنایی با قابلیت های پرینتر Brother HL-L3270CDW

یکی از ارزان ترین چاپگرهای لیزری با صفحه نمایش لمسی و مناسب برای مشاغل و کسب و کارهای کوچک و خانگی. یکی از ویژگی های مهم این پرینتر ظرفیت بالای سینی کاغذ (حدود 250 برگه) می باشد.

نکته پایانی اینکه بعد انتخاب و خرید پرینتر باید به درستی از آن ها نگهداری کرده تا هزینه های تعمیر آن ها را به حداقل کاهش دهید. همچنین برای افزایش طول عمر این دستگاه ها باید آن ها را به موقع سرویس کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »