نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تفاوت پرینتر اچ پی لیزری در مقابل جوهرافشان

وقتی نوبت به یافتن پرینتر اچ پی مناسب می رسد، معمولاً بین پرینتر اچ پی جوهرافشان یا لیزری انتخاب می شود. با این حال، تفاوت بین این دو همیشه واضح نیست، که می تواند منجر به خریدی شود که ممکن است بهترین گزینه برای نیازهای کسب و کار شما نباشد. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که شرکت شما می تواند از یادگیری بیشتر در مورد مزایای پرینتر اچ پی لیزری در مقابل جایگزین جوهر افشان بهره مند شود؟ ما دانش خود را در این زمینه تکمیل کرده‌ایم تا نگاهی جامع به مهم‌ترین تفاوت‌های بین پرینتر اچ پی جوهرافشان و لیزری و اینکه چرا برای کسب‌وکار شما مهم است که یک پرینتر اچ پی مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید، ارائه دهیم.

هزینه ها

پس انداز پول در هر کجا که ممکن است برای هر کسب و کاری بسیار مهم است. وقتی صحبت از پرینترهای لیزری می شود، هزینه اولیه دستگاه می تواند بسیار دلهره آور باشد. با این حال، یکی از مزایای بسیار این ماشین ها هزینه کل مالکیت است. در حالی که پرینتر اچ پی لیزری ممکن است در ابتدا گران‌تر باشند، اما در طول زمان مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های جوهرافشان هستند.

پرینترهای لیزری همچنین دارای کارتریج هایی با ظرفیت بالاتر هستند که نمی توانند خشک شوند و کارتریج غیرقابل استفاده را برای شما به ارمغان می آورند. این بدان معنی است که شما نیازی به خرید مواد مصرفی به اندازه یک جوهر افشان ندارید.

وقتی صحبت از پرینترهای جوهرافشان به میان می‌آید، اگرچه در ابتدا ارزان‌تر هستند، می‌توانید انتظار هزینه‌های اجرایی بالاتری را داشته باشید. به همین دلیل، پرینتر اچ پی جوهرافشان معمولاً برای استفاده خانگی مناسب‌تر هستند تا در محیط‌های تجاری.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش طول عمر کارتریج

بهره وری و بهره داری

پرینترهای لیزری افزودنی عالی برای هر کسب و کاری هستند زیرا در واقع می توانند بهره وری شما را افزایش دهند. مدل هایی مانند پرینتر لیزری رنگی Lexmark A4 سرعت چاپ 57 صفحه در دقیقه و ظرفیت کاغذ 550 برگ را به کاربران ارائه می دهند، به این معنی که می توانید تعداد مواد را در نصف زمان دوبرابر چاپ کنید.

از طرف دیگر، مدل‌های جوهرافشان سرعت چاپی در حدود 30 صفحه در دقیقه را ارائه می‌دهند که کارایی آنها را نسبت به همتایان لیزری خود کاهش می‌دهد.

پرینترهای لیزری به لطف سطوح بالای اطمینانی که مدل ها به کاربران خود ارائه می دهند، می توانند به جلوگیری از تاخیر در کار کسب و کار شما کمک کنند. هنگام استفاده از پرینتر لیزری، می توانید انتظار توقف کمتری داشته باشید و در نتیجه سطح بهره وری را افزایش دهید.

پرینتر اچ پی جوهرافشان معمولاً کوچکتر از پرینتر اچ پی لیزری هستند و بنابراین دارای موتور کوچکتری هستند که مانع از سطح عملکرد آن می شود. به همین دلیل، می توانید انتظار سرعت چاپ کمتری داشته باشید که ممکن است خروجی چاپ کسب و کار شما را کاهش دهد.

مزایای اقتصادی

همه کسب‌وکارها باید از دستورالعمل‌های پایداری خاصی پیروی کنند، که ممکن است هنگام چاپ دشوار باشد. با این حال، هنگام خرید یک پرینتر اچ پی لیزری مانند پرینتر لیزری رنگی Kyocera، مزایایی مانند چاپ دو طرفه خودکار و امکانات اسکن دریافت خواهید کرد که می‌تواند به کاهش مصرف کاغذ شما تا 50 درصد کمک کند.

این مطلب را از دست ندهید   ریست پرینترهای HP

طیف وسیعی از پرینتر اچ پی جوهر جامد زیراکس مانند ColorQube 8580n با پرینترهای لیزری قابل مقایسه است اما بدون نیاز به بارگذاری کارتریج های بزرگ. جوهر جامد بسته بندی کمتری دارد، به راحتی ذخیره می شود و تا 90 درصد ضایعات کمتری نسبت به مواد مصرفی پرینتر اچ پی لیزری سنتی تولید می کند.

هنگام استفاده از پرینترهای جوهرافشان، اگرچه ردپای کوچکی دارند، اما می‌توانند به سرعت از کارتریج‌های جوهر استفاده کنند که می‌تواند منجر به ضایعات زیادی شود. اگر قصد خرید جوهر افشان برای کسب و کار خود را دارید، پیشنهاد می کنیم در طرح بازیافت جوهر شرکت کنید تا اطمینان حاصل شود که همچنان استانداردهای پایداری را رعایت می کنید.

بسیاری از مردم بر این باورند که یک پرینتر اچ پی یک پرینتر اچ پی است و هر نوع پرینتر اچ پی می تواند نتایج یکسانی را برای هر کار ارائه دهد. این نمی تواند دور از واقعیت باشد. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما به دنبال تولید مواد سنگین متنی مانند تبلیغات تبلیغاتی است، پرینتر اچ پی لیزری بهترین نتایج را به شما خواهند داد. مدل‌هایی مانند پرینتر اچ پی لیزری چندکاره سامسونگ با خروجی ۱۲۰۰×۱۲۰۰ dpi کار می‌کنند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که مواد بازاریابی شما بهترین ظاهر را دارند.

با این حال، اگر نیاز به چاپ تصاویر طبیعی دارید، پرینتر اچ پی جوهرافشان وضوح رنگ بهتری دارند و بنابراین برای اکثر پرینتر اچ پی عکس حرفه ای ترجیح داده شده است.

همانطور که می بینید، بسیاری از تفاوت های بین پرینتر اچ پی جوهرافشان و لیزری بسته به شرایطی که در آن استفاده می شوند می توانند به همان اندازه مفید باشند. با این حال، اگر به دنبال پرینتر اچ پی مناسب برای دفتر خود هستید، پرینترهای لیزری در صدر قرار می گیرند.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات نصب پرینتر اچ پی

اگر سؤال دیگری در مورد پرینتر اچ پی جوهرافشان یا لیزری دارید، می‌توانید با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید، که می‌توانند با هر سؤالی که دارید به شما کمک کنند.

مقالات مرتبط:

اهمیت هد در پرینترهای جوهرافشان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »