نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع خطای عدم کارکرد نمایشگر پرینتر HP

عدم کارکرد نمایشگر معمولاً در پرینترهای دارای صفحه نمایش LCD به دلایل مختلف رخ می‌دهد. این مشکل به راحتی قابل تشخیص نبوده و به مرور زمان عملکرد کل صفحه نمایش را مختل می‌کند.

دلایل عدم کارکرد نمایشگر پرینتر

مهم‌ترین دلایل بروز این مشکل عبارتند از:

ورود ضربه یا فشار به بدنه پرینتر

برای رفع این مشکل لازم است قسمتی از بدنه یا قطعات داخل پرینتر باز شود بنابراین توصیه می‌کنیم رفع مشکل مذکور را به متخصصین نمایندگی HP بسپارید.

اگر با روشن شدن پرینتر هیچ تصویری روی صفحه نمایش دیده نشده یا قطعات داخلی پرینتر به درستی عمل نکردند، از درستی اتصالات کابل و پرینتر مطمئن شوید.

آبخوردگی پرینتر

نفوذ آب یا هرگونه مایع به داخل پرینتر سبب از کارافتادگی اجزا و قطعات آن از جمله نمایشگر خواهد شد لذا هنگام نظافت پرینتر از محلول‌های شیمیایی یا آب استفاده نکنید.

عدم اتصال جریان برق

یکی از دلایل عدم کارکرد نمایشگر پرینتر به دلیل قطع اتصالات برق است لذا هنگام مشاهده مشکل فوق قبل هر چیزی کلیه اتصالات داخلی و خارجی پرینتر را بررسی کنید.

خرابی برد پاور پرینتر

برد پاور مسئول تأمین ولتاژ مورد نیاز اجزا و قطعات پرینتر است این قطعه در مجاورت جریان مستقیم برق قرار داشته از این رو بسیار آسیب پذیر است بروز هرگونه خرابی مانند نوسانات برق، ورود فشار یا ضربه مستقیم به پرینتر، فرسودگی اتصالات خارجی پرینتر و… منجر به آسیب‌های جدی از جمله عدم کارکرد نمایشگر خواهد شد.

ضرورت تعمیر صفحه نمایش پرینتر

نمایشگر پرینتر یکی از قابلیت‌های ایده آل این محصول محسوب شده که استفاده کاربران از پرینتر را بسیار آسان نموده است. تمام فرایند چاپ توسط نمایشگر قابل مشاهده بوده از طرفی اجرای برخی تنظیمات مانند Autoclean (تمیزی خودکار)، تنظیمات چاپ، ابعاد کاغذ و… از این قسمت انجام می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات فنی پرینتر HP Deskjet 2130

بنابراین در صورت مشاهده هرگونه خرابی در صفحه نمایش پرینتر سریعاً نسبت به رفع آن اقدام کنید.

تعمیر نمایشگر پرینتر در نمایندگی HP

هدف اصلی کارشناسان مرکز تعمیرات HP ارائه خدمات با کیفیت در کنار جلب رضایت مشتری است. عیب یابی و تعمیر صفحه نمایش پرینتر یکی از خدمات این مرکز محسوب می‌شود.

کارشناسان واحد پذیرش ابتدا پرینتر مورد نظر را تحویل و به قسمت تعمیرات ارجاع می‌دهند. در بخش تعمیرات کارشناسان مرکز کلیه عیوب پرینتر را با استفاده از بروزترین تجهیزات شناسایی و فاکتور هزینه آماده می‌کنند.

متخصصین این مرکز بعد دریافت تأییدیه مشتری شروع به رفع مشکلات نمایشگر پرینتر می‌کنند.

بدیهی است کلیه خدمات نمایندگی HP در کمترین زمان انجام می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های مرکز تعمیرات تماس گرفته یا درخواست خود را در قسمت تماس با ما سایت نمایندگی ثبت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »