نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای خرید پرینترهای گوشی

پرینترهای موبایل ابزاری برای چاپ اسناد و تصاویر تلفن همراه است. این تکنولوژی پیشرفته هزینه های خرید و استفاده از چاپگرهای بزرگ صنعتی را به طرز قابل توجهی کاهش داده همچنین پرینت تصاویر را برای کاربران آسان نموده است.

برای آشنایی با بهترین پرینترهای موبایل در بخش بعدی همراه ما باشید.

پرینتر گوشی چیست؟

پرینترهای موبایل با استفاده از بلوتوث به وای فای گوشی متصل شده و کلیه تصاویر آن را به وسیله برنامه های خاص موبایل چاپ می کنند. یکی از مزیت های استفاده از این چاپگرها ابعاد کوچک آن هاست که حمل را برای کاربران آسان کرده همچنین فضای کمی اشغال می کند.

پرینترهای گوشی قابلیت چاپ تصاور از راه دور هم داشته اما نباید از آنها انتظار چاپ تصاویر با کیفیت بالا داشته باشید. به طور کلی این پرینترها برای کاربرانی که قصد چاپ تصاویر با کیفیت بالا دارند گزینه مناسبی محسوب نمی شود.

نکات مهم هنگام خرید پرینتر موبایل

قبل هر چیز از قابل تعمیر بودن این پرینترها اطمینان حاصل کرده سپس نسبت به انتخاب و خرید آن ها اقدام کنید.

آشنایی با بهترین پرینترهای گوشی

بعد بررسی فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید پرینترهای گوشی در این بخش برخی از بهترین پرینترهای موبایل معرفی خواهند شد.

پرینتر Sprocket Portable اچ پی

Sprocket Portable از جمله بهترین پرینترهای موبایل است که به کاربران این امکان را داده تا آن را داخل کیف به راحتی حمل کرده و عکس های تلفن همراه خود را چاپ نمایند.

پرینتر Sprocket Portable قابلیت چاپ تصاویر با ابعاد ۲ * ۳ inch را داشته همچنین عملکرد این چاپگر برپایه گرماست. این چاپگر فاقد جوهر بوده و تصاویر را با انتقال گرما به ورقه های کاغذ ظاهر می کند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه استفاده بهینه از کارتریج

پرینتر پولاروید مدل Zip Instant

Zip Instant برای چاپ تصاویر از فناوری Zink Ziro استفاده کرده همچنین قادر به چاپ رنگی و سیاه و سفید تصاویر در ابعاد ۲ * ۳ اینچ خواهد بود.

پرینتر Zip Instant در مقابل حرارت، رطوبت و نور مقاوم بوده و فاقد کارتریج است.

 مشخصات فنی پرینتر Mint پولاروید

Mint همانند پرینتر Zip Instant برای چاپ اسناد و تصاویر از فناوری Zink Ziro استفاده کرده و برای اتصال آن به گوشی می توان از برنامه Polaroid استفاده کرد همچنین این پرینتر قادر به ویرایش و تغییر ابعاد تصاویر هم می باشد.

پرینتر گوشی Canon IVY

برند کانن در حوزه طراحی و تولید پرینترهای گوشی بسیار نام آشنا و همانند پرینترهای پولاروید برای چاپ عکس از تکنولوژی Zink Ziro استفاده می کند. یکی از مزایای منحصر به فرد این پرینترها سازگاری با سیستم عامل های اندروید و ios در کنار چاپ تصاویر در ابعاد ۲ * ۳ اینچ می باشد.

بررسی قابلیت های پرینتر Selphy CP1200 کانن

Selphy CP1200 توانایی چاپ عکس 36 عکس بدون نیاز به منبع برق را داشته همچنین کاربران می توانند تصاویر خود را از طریق فلش مموری یا کارت حافظه به پرینتر منتقل و چاپ نمایند.

سایز مناسب عکس برای این پرینتر حدود  ۴ * ۶ و صفحه نمایش آن امکان مشاهده تصاویر قبل چاپ را برای کاربران فراهم می کند.

هزینه خرید پرینتر گوشی چقدر است؟

خبر خوب اینکه پرینترهای موبایل نسبت به مدل های معمولی قیمت بسیار کمی داشته به عنوان مثال قیمت برخی مدل های ان از یک تا 4 میلیون برآورد شده.

این مطلب را از دست ندهید   پنل آسیب دیده پرینتر

برای اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش این محصول با شماره های نمایندگی HP تماس گرفته یا وارد قسمت ثبت سفارش سایت نمایندگی HP شوید.

کارشناسان این مرکز آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد شما هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »