نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

لطفاً توجه داشته باشید که این مقاله فقط به مشکلات چاپی می پردازد که به طور کلی برای پریتنر HPها قابل اجرا هستند. اگر مشکلی دارید که بسیار خاص مدل پریتنر HP شماست، به شما پیشنهاد می کنیم تعمیر پرینتر را برای راهنمای کیفیت چاپ آغاز نمایید!

راهنمای کیفیت چاپ

راهنمای کیفیت چاپ یا متن با قالب بندی بد

برای راهنمای کیفیت چاپ ممکن است مشکلات چاپ شما به درایور پریتنر HP شما مربوط باشد. با رفتن به صفحه درایور پریتنر HP ما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه درایور پریتنر HP چیست و همچنین پیوندی برای دانلود نسخه جدید درایور پریتنر HP خود بیابید.

چاپ بخشی از کاراکترهای چاپ شده از دست رفته یا رنگ های نادرستی

برای راهنمای کیفیت چاپ ممکن است کارتریج جوهر یا نازل های سر چاپ مسدود شده باشد یا جوهر یا تونر کارتریج پریتنر HP تمام شده باشد. اکثر پریتنر HPها یک برنامه تمیز کردن برای هدهای چاپ دارند، اگر در مورد نحوه شروع برنامه مطمئن نیستید، مقاله پاک کننده هد چاپ ما را بخوانید یا راهنمای پریتنر HP خود را برای دستورالعمل ها بررسی کنید. برنامه تمیز کردن را اجرا کنید و بررسی کنید که آیا کیفیت چاپ بهبود یافته است یا خیر. (پرینترهای جوهرافشان)

پرینترها معمولاً با یک چراغ نشانگر چشمک زن یا غیر سبز نشان می دهند که جوهر یا تونر آنها کم شده است. همیشه می‌توانید با باز کردن پریتنر HP و حذف رنگ کارتریج که با آن مشکل دارید، این مورد را به صورت دستی بررسی کنید. سطح جوهر در یک کارتریج جوهر معمولاً به راحتی قابل مشاهده است در حالی که تشخیص سطح تونر ممکن است دشوارتر باشد. کارتریج تونر خود را تکان دهید و آن را دوباره در پریتنر HP قرار دهید تا ببینید آیا کیفیت چاپ بهبود یافته است یا خیر. (پرینترهای جوهرافشان و لیزری)

چاپ شدن نوشته چندین بار

برای راهنمای کیفیت چاپ آیا یک شی چاپ شده چندین بار چاپ می شود که در آن شیء “شبح” به صورت یک ناحیه روشن/تاریک نسبت به شی چاپ شده ظاهر می شود؟ این خطا اغلب هنگام چاپ یک منطقه سیاه 100٪ بزرگتر و به دنبال آن یک الگوی مقیاس خاکستری رخ می دهد. ممکن است چندین راه حل برای این مشکل قابل اجرا باشد (فقط برای پریتنر HPهای لیزری):

  1. آیا رطوبت بالا و دمای پایین در اتاقی که پریتنر HP در آن قرار دارد دارید؟ این نوع محیط ممکن است مشکل ارواح را ایجاد کند.
  2. چند صفحه با قطعات پریتنر HP خود چاپ کرده اید؟ ممکن است قطعاتی مانند کیت تصویربرداری یا درام به پایان عمر خود نزدیک شده باشند. اسناد خود (پریتنر HP یا قطعات) را بررسی کنید که این قطعات برای چاپ چه تعداد صفحات رتبه بندی شده اند. اگر چرخه عمر آنها به پایان رسیده است، باید قطعات را عوض کنید.
  3. ممکن است تونر روی غلتک های فیوزر ایجاد شود. برخی از پریتنر HPها این امکان را دارند که یک چرخه تمیز کردن را چاپ کنند، آن را آزمایش کنید و دوباره سند خود را چاپ کنید. اگر این عملکرد را در پریتنر HP خود ندارید، ممکن است لازم باشد مجموعه فیوزر را در پریتنر HP خود تعویض کنید.
این مطلب را از دست ندهید   قابلیت Job Storage در پرینترهای HP

راهنمای کیفیت چاپ و متن محو شده یا مبهم

برای راهنمای کیفیت چاپ احتمالاً یک یا چند کارتریج جوهر یا تونر تقریباً خالی است. برای راهنمایی در مورد نحوه بررسی سطوح روی کارتریج به سوال بالا مراجعه کنید.

دلایل دیگر ممکن است این باشد که چگالی چاپ روی کم تنظیم شده است یا اینکه پریتنر HP را در حالت Eco-Mode قرار داده اید. این تنظیمات را با تنظیم تراکم چاپ روی زیاد و حالت Eco-Mode روی خاموش تغییر دهید. (پرینترهای جوهرافشان و لیزری)

پرینت لکه دار و راهنمای کیفیت چاپ

برای راهنمای کیفیت چاپ این ممکن است به دلیل چندین مشکل چاپ باشد.

  1. بررسی کنید که تنظیمات کاغذ برای پریتنر HP با کیفیت کاغذ موجود در پریتنر HP مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، تنظیمات پریتنر HP کاغذ براق بالا نباید با کاغذ معمولی مخلوط شود. (پرینترهای جوهرافشان و لیزری)
  2. هد چاپ شما ممکن است نیاز به تمیز کردن یا تراز کردن داشته باشد. دستورالعمل های ما را در مورد نحوه اجرای برنامه پاک کننده هد چاپ بخوانید یا راهنمای پریتنر HP خود را برای دستورالعمل ها بررسی کنید. برنامه تمیز کردن را اجرا کنید و بررسی کنید که آیا کیفیت چاپ بهبود یافته است یا خیر. (پرینترهای جوهرافشان)
  3. مجموعه فیوزر در پریتنر HP لیزری شما ممکن است شکسته یا کثیف باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. (پرینترهای لیزری)
  4. کارتریج تونر شما ممکن است با رها کردن مقدار زیادی تونر یک بار باعث خطا شود، در این صورت کارتریج رنگی قابل تعویض باید تعویض شود. (پرینترهای لیزری)
  5. آیا تونر در پریتنر HPتان ریخته شده است؟ درهای دسترسی پریتنر HP را باز کنید و نشت های موجود در پریتنر HP را پاک کنید.
این مطلب را از دست ندهید   پیکاپ رولر پرینتر

چاپ حاوی خطوط افقی یا نقاط سفید

این مشکل کیفیت چاپ نشان می دهد که نازل سر چاپ مسدود شده است، این امر به ویژه اگر پریتنر HP شما برای مدتی غیرفعال باشد، صادق است.

اکثر پریتنر HPها یک برنامه تمیز کردن برای هدهای چاپ دارند، اگر در مورد نحوه شروع برنامه مطمئن نیستید، مقاله پاک کننده هد چاپ ما را بخوانید یا دستورالعمل پریتنر HP خود را بررسی کنید.

برنامه تمیز کردن را اجرا کنید و بررسی کنید که آیا کیفیت چاپ بهبود یافته است یا خیر. لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است لازم باشد برنامه تمیز کردن را چندین بار اجرا کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. (پرینترهای جوهرافشان)

خطوط عمودی ناهمتراز یا نوارهای افقی روشن/تاریک

برای راهنمای کیفیت چاپ این مشکل کیفیت چاپ احتمالاً نشان می دهد که یک سر چاپ در تراز نیست. پریتنر HP شما به احتمال زیاد یک برنامه تراز کردن هد چاپ دارد که این مشکل را اصلاح می کند. اگر در مورد نحوه شروع برنامه مطمئن نیستید، لطفاً راهنمای پریتنر HP خود را برای دستورالعمل ها بررسی کنید. (پرینترهای جوهرافشان)

پرینت فاقد رنگ، فاقد سایه یا کنتراست

  1. پریتنر HPها معمولاً با چراغ نشانگر سبز چشمک زن یا روشن نشده نشان می دهند که جوهر آنها کم شده است. همیشه می توانید با باز کردن پریتنر HP خود و بیرون آوردن رنگ کارتریج که با آن مشکل دارید، این مورد را به صورت دستی بررسی کنید. سطح جوهر در یک کارتریج جوهر معمولاً به راحتی قابل مشاهده است در حالی که تشخیص سطح تونر ممکن است دشوارتر باشد. (پرینترهای جوهرافشان و لیزری)
  2. اگر جوهر شما برای مدت طولانی در پریتنر HP بوده باشد، ممکن است قدیمی باشد. کارتریج رنگی که با آن مشکل دارید را تعویض کنید. (پرینترهای جوهرافشان)
  3. آیا کارتریج های رنگی شما در جای مناسبی قرار گرفته اند؟ مطمئن شوید که کارتریج مشکی را در شکافی که کارتریج فیروزه‌ای باید برود و غیره قرار ندهید… (پریتنر HPهای جوهرافشان و لیزری)
  4. ممکن است یک نازل گرفتگی در یکی از هدهای چاپ داشته باشید. مقاله ما را در مورد نحوه اجرای برنامه پاک کننده هد چاپ بخوانید یا راهنمای پریتنر HP خود را برای دستورالعمل ها بررسی کنید. (پرینترهای جوهرافشان). پس از اتمام برنامه تمیز کردن، دوباره چاپ را امتحان کنید تا ببینید آیا کیفیت چاپ بهبود یافته است یا خیر.
  5. اگر چاپ شما اصلاً کنتراست یا سایه ندارد، احتمالاً کارتریج مشکی شما باید تعویض شود. (پرینترهای جوهرافشان و لیزری)
این مطلب را از دست ندهید   بروزرسانی فریمور پرینتر HP M605 با فلش مموری

بیشتر بدانید: 3 روش برای رفع گیر کردن کاغذ پریتنر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »