نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگامی که پریتنر شبکه شما کند پاسخ می دهد، ممکن است متوجه شوید که چه چیزی باعث کندی چاپ شبکه می شود. این یک سناریوی رایج است. در اینجا چند راه حل ثابت شده برای کندی شبکه پرینتر وجود دارد.

کندی شبکه پرینتر

نحوه کندی شبکه پرینتر

ما گام به گام سریع نحوه رفع کندی شبکه پرینتر را توضیح خواهیم داد:

  1. دسترسی به ویژگی های پریتنر
  2. برخی تنظیمات را تنظیم کنید
  3. سرعت اسپولینگ آهسته در سرور چاپ را افزایش دهید

مرحله 1: دسترسی به ویژگی های پریتنر

در کندی شبکه پرینتر اگر از گونه‌ای از ویندوز سرور استفاده می‌کنید، چند خبر برای شما دارم. اتفاقاً این پلتفرمی است که بیشترین مشکلات چاپ شبکه آهسته در آن رخ می دهد. اولین کاری که می خواهید انجام دهید دسترسی به ویژگی های پریتنر است. گزینه “چاپ اسناد با قرقره را فعال کنید تا برنامه سریعتر چاپ را تمام کند”. این در واقع به پرینتر شبکه کمک می‌کند تا از گیج شدن جلوگیری کند.

مرحله 2: تنظیم تنظیمات

در کندی شبکه پرینتر سپس، گزینه فرعی «شروع چاپ پس از قرقره شدن آخرین صفحه» را علامت بزنید. نه گزینه “شروع چاپ فوری”. این یکی از راه‌حل‌های برتر برای چاپ کند شبکه است. به این دلیل است که کارهای چاپ را در وسط چاپ تقسیم نمی کند. همچنین اگر کار بزرگتر دیگری زمان زیادی طول می کشد تا بچرخد، پریتنر شبکه را برای سایر کاربران به تاخیر نمی اندازد.

مرحله 3: افزایش سرعت چرخش

در کندی شبکه پرینتر در همان کادر خواص، حتماً گزینه فرعی «ابتدا اسناد اسپول شده را چاپ کنید» را مرور کنید. اگر پاسخ پریتنر شبکه شما کند است و سرور توسط یک مجموعه مشتری بزرگ قابل دسترسی است، علامت زدن این گزینه می تواند سرعت کار را افزایش دهد. از گیر افتادن کارهای کوچک در پشت کارهای بزرگ که زمان زیادی طول می کشد تا قرقره شوند، جلوگیری می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دکمه پاور C310a پریمیوم HP

کندی شبکه پرینتر و چرخش کند

به غیر از گزینه های نرم افزاری، چند راه حل دیگر برای چاپ آهسته وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. یکی استفاده از هارد دیسک های اختصاصی برای spooling به جای درایو مشترک برای spooling و سیستم عامل است. اگر بودجه کافی دارید، استفاده از درایوهای حالت جامد (SSD) می‌تواند سرعت را بیشتر کند و قابل اعتمادتر باشد.

اگر بعد از آن همچنان شاهد تاخیر پریتنرهای شبکه هستید، می توانید شروع به حذف cruft از مخزن درایور کنید. حتی زمانی که درایورها دیگر استفاده نمی‌شوند، نرم‌افزار مانیتورینگ باقی‌مانده می‌تواند RAM و قدرت پردازش را مصرف کند. به عنوان آخرین راه حل، می توانید سرور چاپ خود را به یک مدل بزرگتر و سریعتر ارتقا دهید.

حذف سرورهای چاپ

در کندی شبکه پرینتر متأسفانه، بسیاری از این راه‌حل‌ها موقتی، پرهزینه یا تضمینی برای کار کردن نیستند. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌حل‌ها برای چاپ کند شبکه، خلاص شدن از شر سرورهای چاپ است. ابزار مدیریت چاپ سازمانی PrinterLogic یک راه حل نسل بعدی است که نقاط شکست را حذف می کند. همچنین اتصالات چاپ IP مستقیم بین مشتریان و پریتنرها ایجاد می کند. این امر باعث می‌شود چاپ در محیط‌های چاپی با ترافیک بالا پایدارتر شود، اما مدیریت آن از یک مکان ساده‌تر است. این همه به لطف کنسول مدیریت متمرکز تحسین شده ما است.

کار نکردن با چاپ شبکه کند

در کندی شبکه پرینتر یک مثال عالی از اینکه چگونه PrinterLogic چاپ روزانه سازمانی را سرعت می بخشد، در محیط های توزیع شده است که به یک سرور چاپ متمرکز متکی هستند. از آنجایی که کارهای چاپی تولید شده در سایت های راه دور ابتدا باید برای رندر به سرور مرکزی بروند، سپس دوباره به پریتنر محلی برگردند، سرعت چاپ تابع بارهای ترافیک WAN است. این اغلب منجر به کندی پاسخ پریتنر شبکه محلی می شود. حتی اگر راه حل PrinterLogic می تواند در مرکز قرار گیرد تا زیرساخت را به حداقل برساند، اما در واقع با حفظ کارهای چاپی بین دستگاه های محلی، ترافیک WAN مربوط به چاپ را کاهش می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه استفاده بهینه از کارتریج

بنابراین دفعه بعد که پریتنر شبکه شما به تاخیر افتاد، از این فرصت برای تحقیق در مورد PrinterLogic و توانایی آن برای حذف سرورهای چاپ در سازمان خود استفاده کنید. راه حل مدیریت چاپ سازمانی PrinterLogic نه تنها سرعت چاپ را افزایش می دهد و در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه از دردسر استقرار، ناامیدی نصب و هزینه های پشتیبانی نیز جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید: چگونه مشکلات چاپ را با به روز رسانی KB5004945 در ویندوز 10 کاهش دهیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 16 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »