نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه گزارشات اضافی فکس پرینتر را غیر فعال کنیم؟

پرینترهای چندکاره علاوه بر چاپ اسناد قابلیت فکس آن ها هم دارند. متاسفانه در بیشتر موارد هنگام استفاده از فکس، پرینتر گزارشات اضافی چاپ کرده که تنها باعث مصرف بیش از حد کارتریج آن می شود همچنین نارضایتی کاربران را به دنبال دارد. لذا در این مقاله نحوه غیر فعال کردن گزارشات اضافی فکس پرینتر را به شما آموزش داده تا از چاپ بی مورد آن ها جلوگیری شود.

نکته مهم اینکه این قابلیت تنها در پرینترهای چندکاره مجهز به نمایشگر لمسی کاربرد دارد.

آشنایی با قابلیت گزارشات فکس در پرینترهای چندکاره

پرینترهای چندکاره همانطور که از نام آن ها پیداست قابلیت چاپ، اسکن، فکس و کپی اسناد را به طور همزمان داشته و برای مصارف اداری و شرکتی گزینه های ایده آلی محسوب می شوند. بعضی از چاپگرهای چندکاره قابلیت اتصال به شبکه به طور بیسیم را داشته که کار کاربران را بسیار ساده خواهد کرد.

سرعت چاپ در اغلب پرینترهای چندکاره بسیار بالا و حدود 40 برگه در دقیقه است. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه ها چاپ گزارشات فکس است که در اغلب موارد باعث مصرف کاغذ و جوهر کارتریج می شود لذا در ادامه راهی برای رفع این مشکل بیان خواهد شد. همراه ما باشید.

رفع مشکل چاپ گزارشات اضافی فکس در پرینترهای چندکاره

  • ابتدا با استفاده از پنل پرینتر گزینه Fax را پیدا و با فشردن آن به مرحله بعدی وارد شوید.
  • گزینه Fax Menu را انتخاب کرده سپس وارد بخش Fax Repors شوید. در مرحله بعد گزینه Never (هرگز) را فشار داده سپس دوباره به منوی Fax Reports برگردید.
  • گزینه Fax Error Report را انتخاب و گزینه هرگز (Never) را فشار دهید.
  • در مرحله آخر دوباره به منوی Fax Reports و با کلیک روی گزینه Fax Activity Log منوی Auto Log Print را در حالت خاموش (off) قرار دهید.
این مطلب را از دست ندهید   نصب پرینتر HP LaserJet M1522nf

اگر تمام مرحل به درستی انجام شوند در این قسمت گزارشات فکس غیرفعال شده و دیگر پرینتر هنگام فکس اسناد گزارشات اضافی چاپ نمی کند.

نمایندگی HP ارائه دهنده کلیه خدمات در حوزه نصب و نگهداری از انواع محصولات این شرکت با سابقه ای درخشان است. بدیهی است کلیه خدمات این مرکز توسط کارشناسان مجرب و با تجربه انجام شده در عین حال کلیه مراحل عیب یابی و تعمیر ماشین آلات اداری در محیطی امن و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود.

برای دریافت هرگونه خدمات این مرکز با شماره های زیر تماس گرفته یا وارد سایت  نمایندگی HP شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 14 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »