نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فریمور پرینتر چیست؟

فریمور سیستم عاملی دقیقا شبیه ویندوز یا اندروید است که اغلب روی پرینتر نصب شده و شرکت های سازنده در صورت بروز هرگونه مشکل و خطا در محصولات خود راه کارهای رفع آن را از طریق ارائه نسخه جدید فریمور بیان می کنند. بروز رسانی فریمور پرینتر معمولا هنگام مواجه شدن با خطاهای 49 و 79 در پرینتر انجام شده همچنین با بروز رسانی سیستم عامل پرینتر اغلب تمام مشکلات آن برطرف خواهد شد در غیر این صورت شاید مشکل از کامپیوتریا ویندوز آن باشد.

اگر با نصب و بروز رسانی فریمور پرینتر مشکلات آن برطرف نشد لازم است دستگاه خود را به تعمیرکار ماشین آلات اداری نشان داده یا به یکی از نمایندگی های مجاز HP مراجعه کنید. دراین مقاله بعد تعریف فریمور و کاربرد آن در پرینتر روش نصب و بروز رسانی آن در ویندوز بیان خواهد شد.

نکات مهم قبل بروز رسانی فریمور پرینتر

آپدیت فریمور پرینتر اغلب کاری آسان می باشد اما اگر در انجام این کار از تخصص کافی برخوردار نیستید بهتر است انجام آن را به متخصصین مجرب بسپارید زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل فریمور به درستی دانلود نشده و پرینتر به کلی از کار می افتد.

قبل آپدیت فریمور ابتدا پرینتر را از طریق کابل یو اس بی به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده سپس درایور پرینتر را به طور کامل دانلود و نصب نمایید.

بروز رسانی فریمور پرینتر در ویندوز

برای مشاهده فریمور پرینتر خود ابتدا وارد تنظیمات پنل پرینتر شده سپس از منوی باز شده گزینه Report را انتخاب کنید. در این مرحله  گزینه Configuration report را انتخاب کرده تا برگه ای حاوی اطلاعات چاپگر برای شما چاپ شود. در برگه مذکور اطلاعات دستگاه از قبیل مدل، زبان، شماره سریال، نسخه مورد نیاز فریمور و کشور نمایش می یابد.

این مطلب را از دست ندهید   نگهداری HP 6840

بعد انجام مراحل بالا گزینه Firmware Datecode در کادر Product Information  را جستجو و تاریخ فریمور پرینترتان را مقابل آن مشاهده کنید. حالا مدل فریمور پرینتر خود را در سایت HP یا گوگل جستجو و وارد کنید. دراین بخش صفحه ای مقابلتان ظاهر شده که در آن مدل و نوع پرینتر قابل نمایش خواهد بود.

اگر سیستم عامل مورد نظرتان با نوع پرینتر متفاوت بود می توان سیستم عامل را با استفاده از گزینه Change تغییر دهید. گزینه های درایور، نرم فزار،فریمور و… بعد نصب نسخه درست سیستم عامل روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. حال با کلیک روی گزینه Firmware آخرین نسخه فریمور موجود برای چاپگر شما ظاهر و قابل استفاده می باشد.

برای اطلاع از آخرین تغییرات اعمال شده روی فریمور پرینتر می توان روی گزینه Details (جزئیات) کلیک کرد. همچنین می توان بعد دانلود و نصب فریمور خود مدل پرینتر را با استفاده از گزینه Select Printer To Update   انتخاب کنید. بعد این کار روی تب روی گزینه Send firmware (ارسال فریمور) کلیک کرده تا فرایند بروز رسانی رسما آغاز گردد.

نکات مهم حین بروز رسانی فریمور پرینتر

ممکن است حین فرایند بروز رسانی پرینتر چندین بار ریست شود دراین شرایط  نگران نبوده و تا پایان عملیات هرگز به پرینتر یا کامپیوتر خود دست نزنید.

قطع جریان برق فرایند آپدیت را ناقص گذاشته لذا در حین عملیات به این نکته کاملا توجه کنید.

اگر در بروز رسانی یا نصب فریمور پرینتر خود دچار مشکل شدید، کارشناسان مرکز تعمیرات HP آماده خدمات رسانی به طور شبانه روزی به شما هستند کافیست با شماره های زیر تماس گرفته یا وارد سایت نمایندگی HP شوید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات پرینتر با شبکه ویندوز 10 KB5006670

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »