نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با روش های فعالسازی قابلیت اسکن مستقیم اسناد در پرینترهای چندکاره

قابلیت اسکن مستقیم اسناد یکی از ویژگی های منحصر به فرد پرینترهای چندکاره است که کار را برای کاربران بسیار راحت کرده و در این مقاله قصد پرداختن به آن را داریم. همراه ما باشید.

برای فعالسازی قابلیت اسکن مستقیم اسناد در پرینترهای چندکاره لازم است ابتدا چاپگر را از طریق کابل وایرلس به شبکه متصل کرده سپس از طریق بخش پنل وارد بخش شبکه یا وایرلس شوید.

بعد مشاهده اطلاعات شبکه مرورگر اینترنت را باز کرده و آدرس آی پی دستگاه خود را وارد کرده سپس  دکمه Enter را فشار دهید. اگر مشکلی در شبکه موجود نبوده و ادرس درست وارد شود در این بخش اطلاعات پرینتر باید نمایش یابد.

وارد صفحه اسکن شده و گزینه new را فشار دهید. حال صفحه ای مقابلتان باز شده که تمام اطلاعات آن باید تکمیل شود. در ادامه هرکدام از کادرها به طور جداگانه بیان می شود.

مفهوم  Network Pathدرقابلیت اسکن مستقیم اسناد چیست؟

معمولا آدرس پوشه ای که فایل های اسکن شده درون آن قرار می گیرد و قابلیت خواندن و نوشتن را به طور همزمان دارد Network Path نامیده می شود.

کاربران می توانند در صورت داشتن نام کاربری و رمز عبور آن ها را در کادر Username & Password وارد کرده همچنین اگر مایل هستید شخصی به غیر خودتان امکان دسترسی و اسکن روی شبکه را داشته باشد رمز مناسبی در کادر Pin وارد کنید.

آشنایی با قابلیت Scan Setting در پرینترهای چندکاره

بخش Scan Setting مشخصا به اطلاعاتی مانند فرمت ذخیره سازی اطلاعات، سایز و کیفیت اسکن، نام ذخیره سازی فایل ها و… می پردازد و کاربر باید برای استفاده از این قابلیت تمام کادرهای مربوطه را تکمیل کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر اچ پی Deskjet 3050A

اگر اطلاعات درست وارد شوند در این قسمت پیغامی مبنی بر انجام صحیح عملیات نمایش می یابد. دراین قسمت آیکون scan در نمایشگر مانیتور را لمس کرده و از منوی باز شده وارد بخش Scan To Network Folder شوید.

نام پرینتر خود را وارد کرده و در صورت داشتن رمز آن را وارد کرده سپس دکمه اسکن را فشار دهید. در این مرحله دستگاه به طور خودکار شروع به اسکن کرده و فایل های مورد نظر را در پوشه مورد نظر ذخیره کنید. همچنین اگر تمایل به استفاده از نوع دیگری اسکن دارید، مجدد آدرس آی پی را وارد کرده و روی گزینه new کلیک کنید. به این ترتیب یک اسکن دیگر اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »