نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با قابلیت Smart Print در پرینترهای HP

شرکت HP برای ارتقای کیفیت محصولات خود اقدام به طراحی قابلیتی به نام Smart Print (اسمارت پرینت) کرده که از هدر رفتن جوهر و تحمیل هزینه های سنگین جلوگیری می کند. حتما برای شما هم پیش آمده که قصد چاپ صفحه مشخصی از یک وبسایت را داشته اما هنگام چاپ موارد اضافی هم پرینت می شوند برای مثال اطلاعات مورد نظر کمتر از یک صفحه بوده اما با فشردن دکمه چاپ چیزی حدود 4 یا 5 صفحه پرینت می شود.

قابلیت اسمارت پرینت (Smart Print) این مشکل را تا حد زیادی برطرف خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با این ابزار تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نحوه عملکرد Smart Print در پرینتر

نرم افزار اسمارت پرینت محدوده خاصی از وبسایت مورد نظر را مشخص سپس اقدام به چاپ اطلاعات می کند همچنین کاربر با استفاده از این ابزار قادر به ویرایش قسمت های مورد نظر می باشد. اپلیکیشن اسمارت پرینت استفاده ای بهینه ای از کاغذ و جوهر پرینتر کرده و هزینه های مصرفی دستگاه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

سولات متداول در خصوص استفاده از نرم افزار Smart Print

بعد بررسی عملکرد اسمارت پرینت در چاپگرهای HP در این بخش تعدادی از سوالات متداول پیرامون استفاده از این نرم افزار بیان می شود.

نحوه ویرایش محدوده ی smart print

کاربران می توانند اطلاعاتی که مایل به اضافه نمودن آن ها هستند را به کمک نشانگر ماوس انتخاب و تغییرات آن ها را در کادر مخصوص اعمال کنند. این تغییرات شامل اضافه یا کم نمودن اطلاعات مورد نظر وبسایت است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض پنل کنترل اچ پی Deskjet 3000 j310a

طریقه غیر فعال کردن اسمارت پرینت در چاپگرهای HP

روی دکمه X در بالا سمت چپ صفحه اصلی کلیک کرده سپس مرورگر خود را یکبار رفرش کنید.

خبر خوب اینکه امروزه علاوه بر پرینترهای HP سایر برندها هم اقدام به نصب این نرم افزار روی محصولات خود کرده اند بنابراین اگر از دسته کاربران چاپگرهایی مانند اپسون، سامسونگ حتی محصولات شرکت اپل هستید جای هیچ نگرانی نبوده و به راحتی قادر به استفاده ازاین ابزار هستید.

روش دسترسی به آخرین نسخه نرم افزار smart print

نرم افزار مذکور به طور خودکار بروز می شود اما برای آپدیت ابزار مورد نظر می توان از گوشه بالا سمت چپ روی علامت ؟ کلیک کرده سپس دکمه smart print را فشار دهید.

آیا نرم افزار smart print قابلیت سازگاری با تمام مرورگرها را داراست؟

ابزار اسمارت پرینت معمولا در تمام مرورگرها قابل استفاده بوده اما مشکلاتی در نسخه های قدیمی مرورگر اینترنت اکسپلورر دارد. برای استفاده از تمام قابلیت های این نرم افزار لازم است حتما نسخه 6 به بالای Inrenet Explorer را نصب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »