نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با مشکلات عمومی پرینترهای HP

پرینترهای HP یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت طی دهه اخیر است که عملکرد و بازده کاری کاربران را به طرز چشمگیری افزایش داده همچنین نقش مهمی در زندگی روزمره افراد دارد.

پرینترها اسناد و فایل‌های مهم شما را چاپ و در سر و سامان دادن امور روزانه کمک زیادی به شما می‌کنند. اما متاسفانه این وسیله هم مانند سایر ابزار الکترونیک بعد مدتی دچار مشکل و نیاز به رسیدگی دارد. در این مقاله شما را با مشکلات عمومی پرینترهای HP آشنا کرده تا به موقع آن‌ها را شناسایی و برطرف کنید.

اتمام جوهر پرینترهای HP

یکی از متداول‌ترین مشکلات پرینترها به خصوص محصولات HP است که معمولاً هنگام اتمام ظرفیت کارتریج یا جوهر آن رخ داده و با تعویض و شارژ مجدد کارتریج برطرف می‌شود.

هشدار کم شدن کارتریج معمولاً زمانی که تنها 30 درصد از آن باقی مانده روی صفحه نمایش پرینتر ظاهر شده و در صورت عدم توجه به آن سبب بروز آسیب‌های جدی در دستگاه می‌شود.

کندی اجرای دستورات چاپ

پرینترهای اچ پی توانایی اتصال به گوشی‌های هوشمند را داشته اما گاهی اوقات به دلایل مختلف اجرای دستورات تلفن همراه به کندی انجام می‌شود. اگر پرینتر شما هم دچار چنین مشکلی شده به احتمال زیاد اتصالات گوشی به پرینتر دچار مشکل شده یا دستگاه به شبکه متصل نیست.

برای رفع کندی سرعت پرینتر وارد بخش تنظیمات شده و کیفیت چاپ را از حالت بسیار بالا به حالت پایین تغییر دهید. همچنین کارتریج پرینتر را بررسی کنید.

نکته مهم: برای جلوگیری از افت سرعت پرینتر حتماً از کارتریج اورجینال و اصل استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد درام در پرینتر

پرینتر HP چاپ نمی‌کند

دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد همچنین برای رفع آن بهتر است اصول اولیه بررسی شود. ابتدا سینی چاپ را چک کرده سپس به سراغ کارتریج پرینتر بروید.

اگر از پرینتر بیسیم استفاده می‌کنید، کلیه اتصالات را بررسی کرده و در آخر پرینتر را یکبار خاموش/ روشن کنید.

فعالسازی چاپگر مجازی

گاهی اوقات کاربر به اشتباه چاپگر مجازی را در کامپیوتر فعال کرده بنابراین تمام اسنادی که برای چاپ به پرینتر فرستاده می‌شوند توسط چاپگر مجازی دریافت خواهند شد.

چگونه حالت چاپگر مجازی را غیر فعال کنیم؟

برای این کار ابتدا از منوی استارت گزینه کنترل پنل را انتخاب کرده سپس گزینه Devices and Printers را انتخاب کنید. پرینتر را درست انتخاب کرده و آن را روی منوی پیش فرض قرار دهید.

از کار افتادگی حالت تایپ اسناد

برخی مدل‌های جدید پرینترهای HP مجهز به قابلیت تایپ اسناد از طریق iPhone، iPad و iPod Touch، هستند البته هنوز تعداد زیادی از پرینترها این قابلیت را پشتیبانی نمی‌کنند. اگر چاپگر شما مجهز به سیستم مک بوده و چاپگر به آن متصل است می‌توان با استفاده از پرینت دستی (HandyPrint) چاپگر را به حالت AirPrint تغییر دهید.

نمایندگی HP با هدف جلب رضایت مشتریان آماده هرگونه خدمات رسانی در حوزه تعمیر، نگهداری و نصب انواع پرینتر است برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس گرفته یا وارد سایت شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »