نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه از کارتریج جوهر خود بیشترین بهره را ببرید

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بتوانید جوهر چند صفحه دیگر را از پرینتر اچ پی خود فشار دهید؟ خواه به این دلیل باشد که می‌خواهید هزینه چاپ را کاهش دهید یا جوهر خود را اقتصادی‌تر مدیریت کنید، بهترین نقطه شروع شما تسلط بر استفاده از کارتریج جوهر است. در حالی که ممکن است به سادگی نصب صحیح آن به نظر برسد، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا طول عمر کارتریج جوهر فعلی یا بعدی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید!

آنچه را که چاپ می کنید بررسی کنید

اول از همه، بهترین راه برای صرفه جویی در جوهر این است که عادت به چاپ کارآمد داشته باشید. ابزارهای زیادی در اختیار شما هستند که می توانند به شما کمک کنند تا قبل از چاپ حتی میزان جوهر مصرفی خود را کاهش دهید.

بهترین مکان برای شروع با این کار بررسی فونتی است که می خواهید استفاده کنید. همانطور که انتظار دارید، فونت های پررنگ و ضخیم تر می توانند در درازمدت به کاهش سطح جوهر شما کمک زیادی کنند، بنابراین اگر در مورد صرفه جویی در جوهر آگاه هستید، شاید بخواهید در استفاده از یک فونت خاص یا عبارات پررنگ بیش از حد تجدید نظر کنید.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که از چه اندازه فونت استفاده می کنید. انتخاب بین فونت‌های 12 یا 14 می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر میزان جوهر مصرفی شما در هر چاپ داشته باشد. وقتی شک دارید که آیا صرفه جویی در جوهر بر خوانایی مواد شما تأثیر می گذارد یا خیر، مطمئن شوید که سند خود را در صورت وجود آن گزینه پیش نمایش کنید. مدل هایی مانند پرینتر اچ پی لیزری رنگی Lexmark C925de به شما این امکان را می دهد که قبل از چاپ مواد چاپی خود را مشاهده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل تاری صفحات پرینتر HP

مشاهده سند نهایی قبل از چاپ می تواند در زمان و جوهر شما صرفه جویی کند. اگر بتوانید مشکلات قالب‌بندی ناخواسته را بررسی کنید و آن تغییرات لحظه آخری را انجام دهید، چاپ مجدد شما را به دلیل خطاهایی که از دست داده‌اید، نجات می‌دهد.

تنظیمات چاپ خود را تنظیم کنید

نکته مفید دیگری که باید در نظر بگیرید این است که پرینتر اچ پی شما در حال حاضر برای چه گزینه هایی پیکربندی شده است. اگر می‌بینید که سطوح غیرعادی جوهر برای کاری استفاده می‌شود که چندان سخت نیست، شاید ارزش بررسی وضعیت فعلی پرینتر اچ پی را داشته باشد.

اگر از یک سیستم مبتنی بر ویندوز استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی این کار را با کلیک کردن روی start > printers > انجام دهید، سپس روی مدل پرینتر اچ پی خود کلیک راست کرده و تنظیمات برگزیده پرینتر اچ پی را انتخاب کنید.

این به شما این امکان را می دهد که با تنظیماتی مانند کیفیت چاپ بازی کنید، که اگر می خواهید استفاده از جوهر خود را آسان کنید، توصیه می کنیم آن را روی “پیش نویس” تنظیم کنید. تنظیم گزینه های رنگ در مقیاس خاکستری نیز می تواند به این تلاش کمک کند، و همچنین تنظیمات سند خود را برای چاپ چندین صفحه در هر صفحه تنظیم کنید.

دست بردار

گاهی اوقات وقتی یک پرینتر اچ پی به شما هشدار می دهد که جوهر ندارید، دقیقاً اینطور نیست. برای بررسی اینکه آیا این هشدار نتیجه کم شدن کارتریج شما با کم شدن جوهر کافی برای استفاده است یا خیر، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که کارتریج را بیرون بیاورید و آن را تکان دهید.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی آسان و راحت پریتنر

بله، به همان سادگی که به نظر می رسد، اغلب می توانید با تکان دادن مناسب کارتریج و قرار دادن دوباره آن در پرینتر اچ پی، کمی بیشتر از کارتریج به دست آورید، که به احتمال زیاد به شما امکان می دهد کار چاپ را به پایان برسانید.

از پرینتر اچ پی اقتصادی استفاده کنید

برای اطمینان از اینکه بیشترین بهره را از کارتریج های جوهر خود می برید، ممکن است به نفع شما باشد که روی پرینتر اچ پیی سرمایه گذاری کنید که به طور خاص طراحی شده است تا میزان جوهر مصرفی در هر چاپ را کاهش دهد.

برخی از پرینتر اچ پیهای جوهر افشان مانند پرینتر اچ پی جوهر افشان Epson Workforce Pro WF-5620DWF برای کسانی که به دنبال حداکثر استفاده از کارتریج های جوهر هستند مناسب هستند. این مدل دارای خروجی بالایی از صفحات و همچنین چاپ دو طرفه خودکار است که همه اینها به شما کمک می کند تا از کارتریج های جوهری که خریداری می کنید بهره بیشتری ببرید.

اینها تنها برخی از راه هایی هستند که می توانید کارتریج جوهر خود را کمی بیشتر دوام بیاورید. اگر سوالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موضوع مطرح شده در این پست وبلاگ داشته باشید، لطفا با ما تماس بگیرید و یکی از اعضای تیم متخصص ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

مقالات مرتبط:

خطای 0x00000709  پرینترهای HP

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یک =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »