نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با نرم افزار AirPrint در پرینترهای HP

 نرم افزار AirPrint ابزاری کارآمد برای چاپ اسناد است. این فناوری مختص محصولات اپل و قابل پشتیبانی در انواع پرینترهای شرکت HP است. در گذشته برای چاپ اسناد پرینتر حتماً باید به کامپیوتر متصل می‌شد اما امروزه با استفاده از اپلیکیشن AirPrint اسناد مورد نظر بدون اتصال به کامپیوتر چاپ و استفاده می‌شوند.

نحوه عملکرد AirPrint در محصولات اپل

نرم افزار AirPrint قابل نصب روی انواع iPhone، iPad و iPod بوده و فرایند چاپ را برای کاربران آسان می‌کند. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچ کابل، سیم یا نصب درایور نبوده فقط کافیست روی چند گزینه صفحه نمایش پرینتر ضربه بزنید به این ترتیب کلیه تصاویر روی نمایشگر چاپ خواهند شد.

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد برنامه AirPrint چاپ از راه دور است که برای کارمندان و مدیران برندهای بزرگ تجاری ایده آل است.

استفاده از نرم افزار فوق به صورت بیسیم انجام شده به طوری که دستگاه مورد نظر به طور خودکار از طریق شبکه به پرینتر متصل می‌شود.

قابلیت‌های نرم افزار AirPrint

کاربران آیفون می‌توانند هرگونه عکس یا متن را به وسیله اپلیکیشن AirPrint چاپ کرده همچنین با استفاده از این نرم افزار کلیه دستورات صفحه چاپ پرینتر قابل مدیریت خواهد بود.

محصولات شرکت اچ پی، اپل، اپسون و کانن قابلیت پشتیبانی از این برنامه را دارند.

طریقه استفاده از نرم افزار AirPrint برای پرینت اسناد

  • فایل مورد نظر (عکس یا فایل متنی) را در گوشی اپل باز کرده سپس گزینه پرینت (Print) را انتخاب کنید.
  • از اتصال همزمان گوشی و پرینتر به یک شبکه یکسان مطمئن شوید.
  • روی آیکون چاپ و گزینه AirPrint ضربه بزنید.
  • در این مرحله پرینتری که قابلیت پشتیبانی از AirPrint دارد را انتخاب کرده و تعداد نسخه‌های چاپی خود را انتخاب کنید. به این ترتیب پرینتر قادر به چاپ اسناد مورد نظر شما خواهد بود.
این مطلب را از دست ندهید   ضرورت استفاده از کارتریج اصل

روش لغو دستور چاپ توسط آیفون

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم نرم افزار AirPrint توانایی لغو دستورات چاپ است برای انجام این کار کافیست از قابلیت App Switcher استفاده کنید.

برای مشاهده فعالیت‌های چاپ روی دکمه خانه (Home) 2 بار کلیک کرده سپس گزینه Cancel Printing را انتخاب کنید. استفاده از قابلیت لغو اسناد هزینه‌های چاپ را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

چگونه آیفون خود را به چاپگر HP متصل کنیم؟

ابتدا گوشی و پرینتری که امکان چاپ سند با آیفون را دارد به یک شبکه یکسان متصل کرده سپس با استفاده از نرم افزار AirPrint یا برنامه‌های مشابه آن اقدام به چاپ اسناد مورد نظر کنید.

برای آَشنایی بیشتر با قابلیت‌های پرینتر اچ پی به بخش مقالات سایت نمایندگی HP مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 4 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »