نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای نصب بیسیم پرینتر M15W اچ پی

پرینتر M15W یکی از جدیدترین محصولات شرکت اچ پی همچنین یکی از بهترین پرینترهای خانگی محسوب می شود. این چاپگر وزن کمی داشته و قابلیت چاپ اسناد از راه دور را دارا می باشد. یکی از ویژگی های منحصربه فرد پرینتر M15W اتصال به وای فای است که استفاده از آن را بسیار راحت کرده. در این مقاله روش نصب و راه اندازی پرینتر M15W به صورت وایرلس بیان شده تا کاربران توانایی استفاده از تمام قابلیت های این دستگاه چند منظوره را کسب کنند.

آموزش راه اندازی پرینتر M15W اچ پی به صورت وایرلس

  • ابتدا وارد منوی استارت پرینتر خود شده سپس به دنبال پوشه ای به نام HP در منوی ALL PROGRAMS بگردید.
  • نام و مدل چایگر خود را در پوشه HP پیدا کرده سپس با انتخاب گزینه Device Setup & Software وارد پنجره Laserjet M14-M17 شوید.
  • برای نصب پرینتر M15W به صورت وایرلس گزینه convert a USB connected to wireless را انتخاب کرده و تنظیمات دستگاه را بررسی کنید.
  • در این مرحله پیغام do you want to connect the device to this network ظاهر شده که باید به آن پاسخ مثبت داد.
  • بعد انجام مراحل بالا باید تا اتمام فرایند نصب منتظر مانده که ممکن است کمی طول بکشد. سپس دستگاه از شما می خواهد کابل یو اس بی را از پرینتر جدا کنید.
  • با باز شدن پنجره HP Device Setup Processes با پیغام are you sure you want to skip activation روبه رو شده که در صورت تمایل به نصب پرینتر به صورت وایرلس باید گزینه next انتخاب شود.
  • در این مرحله نصب و راه اندازی پرینتر M15W با موفقیت انجام شده و کاربر قادر به چاپ اسناد و تصاویر به صورت بیسیم یا وایرلس می باشد.
این مطلب را از دست ندهید   مشکلات پرینتر با شبکه ویندوز 10 KB5006670

تعمیر پرینتر M15W در نمایندگی HP

نمایندگی HP با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و با تجربه ترین افراد آماده ارائه هرگونه خدمات در خصوص نصب و راه اندازی انواع پرینتر می باشد. کلیه خدمات این مرکز در مکانی کاملا تخصصی توسط کارشناسان مجرب انجام شده همچنین این مرکز آماده عقد قرارداد همکاری با سازمان های دولتی و خصوصی به منظور تعمیر و عیب یابی کلیه ماشین آلات اداری آن ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نمایندگی HP به آدرس تعمیر پرینتر hp مراجعه کنید.

نصب بیسیم پرینتر M15W اچ پی
نصب بیسیم پرینتر M15W اچ پی

چگونه پرینتر HP M15W را به صورت وایرلس نصب کنیم؟

رایانه و پرینتر خود را روشن کنید به منویSTART رفته و روی گزینهALL PROGRAMS بروید. در این منو به دنبال پوشه‌ای به نام کمپانی سازنده پرینتر خود یعنیHP باشید. روی پوشه اچ پی کلیک کنید، براساس پرینتر‌های مختلفی که روی سیستم خود دارید ممکن است با پوشه‌های زیادی در این قسمت مواجه شوید. براساس نام و مدل پرینتر خود پوشه HP Laserjet M14-M17 را انتخاب کنید. با انتخاب این فولدر، گزینه Device Setup & Software به شما نشان داده می‌شود، روی آن کلیک کرده تا پنجره HP Laserjet M14-M17 باز شود. در این پنجره برای نصب پرینتر به صورت وایرلس، گزینه convert a USB connected to wireless را انتخاب کنید.

پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد که تنظیمات شبکه را نشان می‌دهد. در این مرحله باید اطلاعات مربوط به شبکه‌ای که به آن وصل هستید را بررسی کرده و تنظیمات آن را چک کنید و به سوال do you wantto connect the device to this network پاسخ مثبت بدهید، دکمه Next را فشرده و به مرحله بعد بروید. در این مرحله شبکه دستگاه نصب خواهد شد، این فرایند ممکن است کمی طول بکشد و زمانی را از شما بگیرد، به هیچ عنوان دکمه Cancel را نفشارید.بعد از طی شدن این قسمت، پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد که خبر از کامل شدن مراحل نصب وایرلس می‌دهد، و از شما می‌خواهد کابل USB را جدا کنید و به مرحله بعد بروید. حالا باید روی دکمه Next کلیک کنید. بعد از کلیک این دکمه، به شما اخطار داده خواهد شد که کابل یو اس بی را جدا کنید، روی گزینه OK کلیک کنید.
برای چند ثانیه صبر کنید تا فرایند نصب کامل شود، پنجره HP Device Setup Processes باز خواهد شد که خبر از طی شدن تعداد مراحل می‌دهد. سپس پنجره Wifi Direct Printing برای شما باز خواهد شد، روی Next کلیک کنید. با پنجره Setup Complete مواجه خواهید شد، پنجره را ببندید اگر پیغام are you sure you want to skip activation? مشاهده کردید، روی دکمه Yes Skip کلیک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر برد فرمتر پرینتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »