نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با پرینترهای چاپ عکس خانگی

امروزه چاپ عکس به یکی از تفریحات عمومی افراد تبدیل شده و پرینترهای چاپ عکس به همراه گوشی های هوشمند عکاسی را برای کاربران راحت تر کرده. عکاسی با تلفن همراه به مراتب راحت تر و کم هزینه تر از دوربین های عکاسی بزرگ است. در این مقاله قصد بررسی ویژگی های پرینترهای چاپ عکس را داریم. همراه ما باشید.

ویژگی های پرینترهای چاپ عکس

پرینترهای جوهرافشان معمولا برای چاپ عکس مناسب تر هستند زیرا عملکرد بهتری نسبت به پرینترهای لیزری داشته اما از مشکلات متعدد آن ها هم نباید غافل شد.

برای آشنایی بیشتر با پرینترهای گوشی همراه به مقاله ” راهنمای خرید پرینترهای گوشی” مراجعه کنید.

تحقیقات انجام شده در بازار فروش نشان داده پرینترهای اچ پی، اپسون و کنون هم اکنون در حوزه چاپ عکس در حال رقابت هستند. در ادامه بهترین چاپگرهای چاپ عکس معرفی خواهند شد.

معرفی بهترین پرینترهای چاپ عکس

مهم ترین پرینترهای چاپ عکس عبارتند از:

پرینتر Envy 4520 اچ پی

Envy 4520 کیفیت بالایی در چاپ عکس داشته همچنین مانند سایر پرینترهای جوهرافشان قابلیت چاپ، اسکن و کپی تصاویر و اسناد هم دارد. قیمت این پرینتر نسبت به سایرین نسبتا ارزان و مقرون به صرفه است.

معایب پرینتر Envy 4520 اچ پی

متاسفانه هزینه خرید مواد مصرفی این پرینترها بسیار بالا بوده همچنین سرعت چاپ آن در هر دقیقه 16 برگه است. سایر ویژگی های این دستگاه عبارتند از: چاپ دورو اسناد، اتصال به شبکه وای فای، مجهز به صفحه نمایش لمسی و وضوح تصویر ۴۸۰۰ * ۱۲۰۰ dpi.

این مطلب را از دست ندهید   قابلیت Job Storage در پرینترهای HP

کاغذ استاندارد این پرینتر A4 و ظرفیت آن چاپ 1000 برگه در ماه است.

چاپگر XP-55 اپسون

پرینتر XP-55 یکی دیگر از نمونه های پرینتهای چاپ عکس است که توانایی چاپ تصاویر به صورت سیاه و سفید را داشته همچنین دارای 6 محفظه کارتریج است. این پرینتر از نوع تک کاره و نوع جوهر به کار رفته در آن از نوع Claria Photo HD است.

متاسفانه XP-55 قابلیت اتصال به شبکه را نداشته اما قبلیت چاپ تصاویر از راه دور را دارا می باشد.

ویژگی های پرینتر اپسون مدل XP-55

قابلیت چاپ دو رو اسناد، چاپ روی سی دی، دی وی دی و برچسب همچنین قابلیت کنترل اسناد چاپی از طریق دکمه های متعدد. اما متاسفانه این پرینتر دارای صفحه نمایش نیست.

آشنایی با نقاط ضعف و قوت پرینتر PIXMA G2400 کانن

PIXMA G2400 یکی از محصولات 3 کاره این شرکت و دارای رزولوشن ۴۸۰۰ * ۱۲۰۰ dpi است. این پرینتر توانایی چاپ 5 صفحه رنگی در هر دقیقه را داشته همچنین کارتریج سازگار با این پرینتر GI-490 است.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این پرینتر Creative Park است که با استفاده از آن کاربر قادر به دانلود و چاپ انواع کارت پستال، کاردستی و کارت دعوت است.

برای تعمیر انواع پرینترهای تک کاره و چندکاره با نمایندگی HP تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »