نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر به دنبال پریتنر HP یا دستگاه کپی هستید، احتمالاً اصطلاحات A3 و A4 ظاهر می شوند. تفاوت در چیست؟ هر دو گزینه دستگاه های عالی هستند. پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر  و اینکه برای هر محیطی مناسب است به نیازهای سازمان بستگی دارد.

پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر

تفاوت ها، مزایا و نحوه پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر

پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر از استاندارد بین المللی A اندازه کاغذ می آید. در ایالات متحده، ما اغلب از نام‌های A3/A4 استفاده نمی‌کنیم، و در عوض از نام‌هایی مانند US Letter، Legal و Tabloid یا Ledger برای توصیف اندازه‌ها استفاده می‌کنیم. در اینجا برخی از ابعاد وجود دارد:

  • A4: 8.27 اینچ x 11.69 اینچ.
  • A3: 16.5 اینچ x 11.7 اینچ.
  • نامه ایالات متحده: 8.5 اینچ x 11 اینچ.
  • قانونی: 8.5 اینچ در 14 اینچ.
  • Tabloid/Ledger: 11 x 17 in.

درک ساختار نامگذاری کاغذ A3 و A4 اساس درک پریتنر HPهایی را که به نام آنها نامگذاری شده اند فراهم می کند. اکنون به آنچه که پریتنر HPهای A3 را از A4 متمایز می کند، می پردازیم.

ویژگی پرینتر A3

در پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر یک پریتنر HP A3 می‌تواند چندین اندازه کاغذ، از جمله A3، A4، US letter، legal، tabloid/ledger و سایر اندازه‌های کوچکتر مانند پاکت نامه و کارت پستال را چاپ کند. اندازه کاغذ می تواند تا 11×17 یا احتمالاً 12×18 اگر از سینی بای پس استفاده می کنید. A3 همچنین می‌تواند بر روی انواع مختلف کاغذ، با ضخامت‌ها و ترکیب‌های مختلف چاپ کند، و همچنین معمولاً شامل یک گزینه فینیشر/استاپلر است.

A3 به احتمال زیاد یک پریتنر HP چند منظوره روی زمین (MFP) است که قابلیت های چاپ، کپی، اسکن و احتمالاً فکس را فراهم می کند، اگرچه A4 نیز می تواند چنین باشد.

پریتنر HPهای A3 به عنوان اسباب کار اداری ساخته شده اند. آنها از نظر فیزیکی بزرگتر از پریتنر HPهای A4 هستند و می توانند حجم بیشتری از پروژه ها را انجام دهند. برخی از دفاتر پریتنر HPهای A3 را به دلیل توانایی آنها در همه کاره بودن و بادوام بودن در حین انجام حجم زیادی از چاپ ترجیح می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   3 روش برای رفع گیر کردن کاغذ پریتنر

ویژگی پرینتر A4

در پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر پریتنر HP A4 برای اندازه‌گیری کاغذهای کوچک‌تر ساخته شده است که رایج‌ترین آنها A4 یا US Letter (8.5 x 11) است. برخی از A4 ها می توانند کاغذ با اندازه قانونی را اداره کنند و همچنین می توانند کاغذهای کوچکتر از جمله پاکت نامه و کارت پستال را مدیریت کنند. پریتنر HPهای A4 را نمی توان برای چاپ کاغذ در اندازه A3 یا اندازه های دفتر کل یا تبلوید استفاده کرد.

A4 برای دفاتر، تیم‌ها و/یا افرادی که نیازهای چاپ کوچک‌تری دارند و کاغذ با اندازه تبلوید اغلب استفاده نمی‌شود، کاربرد دارد. پرینترهای A4 نیز اغلب در دفاتر خانگی دیده می شوند.

پریتنر HPهای A4 ممکن است یک گزینه اقتصادی در نظر گرفته شوند، اگر عملکرد پریتنر HP نیازهای کاربر را برآورده کند.

تفاوت های کلیدی پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر

هزینه‌ها، حجم، سرعت، ویژگی‌ها، ردپا، دوام و نیازهای تیم شما همگی می‌توانند در انتخاب بین پریتنر HPهای A3 و A4 تعیین‌کننده باشند.

هزینه های چاپ

هنگام در نظر گرفتن دستگاه های A3 در مقابل A4، می خواهید کل هزینه مالکیت را محاسبه کنید. ملاحظات مالی باید هزینه اولیه دستگاه، به علاوه هزینه نگهداری و لوازم در طول عمر دستگاه را در نظر بگیرد. همچنین باید حجم ماهیانه سیاه/سفید و رنگی خود را بدانید.

هزینه های هر دستگاه کپی بر اساس استفاده شما متفاوت است. کار با شریکی مانند Loffler می تواند به تعیین هزینه کل مالکیت کمک کند تا مطمئن شوید که فقط برای آنچه لازم است پرداخت می کنید.

پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر و تعداد چاپ

در پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر اگر سازمان شما بیش از 3000 تا 5000 صفحه در ماه چاپ می کند، به پریتنر HP A3 متمایل شوید. اگر سازمان شما کمتر از 3000 تا 5000 صفحه در ماه چاپ می کند، اما همچنان رنگ و سرعت عالی می خواهد، A4 ممکن است مناسب باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض موتور غلتک کاغذی HP F4480

سرعت چاپ

ملاحظات سرعت به ساخت و مدل پریتنر HPها مربوط می شود و فراتر از آن چیزی است که دستگاه های A3 در مقابل A4 ارائه می دهند. A3 ها می توانند چندین اندازه کاغذ مختلف را مدیریت کنند و معمولاً با سرعت بیشتری نسبت به پریتنر HP A4 کار می کنند، به این معنی که کاغذهای بیشتری در دقیقه چاپ می کنند (ppm). اما A4 لزوماً به معنای ماشین کندتر نیست. ممکن است بتوانید یک پریتنر HP A4 پیدا کنید که با سرعت بیشتری چاپ کند.

به خاطر داشته باشید که ماشین‌های A4 به اندازه پرینترهای A3 ساخته نشده‌اند، اما سرعت و کیفیت آنها می‌تواند با توانایی‌های A3 برای نیازهای چاپ کوچک‌تر رقابت کند. باز هم، این دلیلی است برای همکاری با شریکی مانند Loffler برای کمک به شناسایی راه حل مناسب برای رفع نیازهای شما.

توانایی ها و ویژگی ها

در پرینت A3 در مقابل A4 پریتنر HPهای A3 می توانند بر روی کاغذ با اندازه های بزرگتر، از جمله A3 و اندازه تبلوید/دفتر چاپ چاپ کنند. پریتنر HPهای A4 سایز A4 و US/letter را چاپ می‌کنند (که اغلب در محیط اداری خانه روی آن چاپ می‌کنند)، اما آن اندازه‌های بزرگتر را چاپ نمی‌کنند.

هر دو پریتنر HP را می توان با قابلیت های چاپ / کپی / اسکن / فکس مجهز کرد، اگرچه A4 محدودیت هایی دارد. با پریتنر HP A4 گزینه‌های تکمیلی کمتری خواهید دید، اما برخی از آنها گزینه‌های منگنه و تکمیل داخلی محدودی را ارائه می‌کنند.

اگر برای انجام کارهایی مانند منگنه کردن، تا کردن، انباشته کردن، جزوه ها، جزوه ها یا پانچ با 3 سوراخ به گزینه های تکمیلی پیشرفته و/یا لوازم جانبی نیاز دارید، به دنبال پریتنر HP A3 باشید. این ماشین‌ها دارای کشوهایی با ظرفیت بالا برای اضافه کردن هستند، بنابراین می‌توانید دستگاه را با هزاران صفحه ذخیره کنید و نیاز به نگهداری از کار چاپ و ذخیره مجدد کاغذ را کاهش دهید. زمانی که فقط یک یا دو صفحه را چاپ می کنید، این امر بی اهمیت است، اما اگر هنگام چاپ هزاران سند، با گزینه های پریتنر HP A3 برای ظرفیت تغذیه کاغذ، صرفه جویی در زمان واقعی را می توان مشاهده کرد.

این مطلب را از دست ندهید   انتخاب پرینترهای HP

A3 دارای یک رابط است که مانند یک تبلت کار می کند، با برنامه های مختلف در دسترس است که آن را به یک دستگاه پر از ویژگی تبدیل می کند. برخی از A4 های ارزان تر دارای ویژگی صفحه نمایش لمسی کامل تبلت مانند هستند، اما نمونه های ارزان قیمت دارای پنل کنترل دکمه ای بدون صفحه نمایش لمسی هستند.

میزان فضای مورد نیاز

در پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر HPهای A3 به دلیل قابلیت چاپ روی کاغذ بزرگتر به فضای بیشتری نیاز دارند (تصویر 3 فوت در 3 فوت حداقل). آنها روی زمین می ایستند و چیزی هستند که معمولاً به عنوان یک دستگاه کپی اداری تصور می کنید.

A4 ها می توانند در فضای کوچکتری قرار بگیرند، زیرا روی کاغذهای کوچکتر چاپ می کنند (تصویر 2 فوت در 2 فوت). در حالی که این ماشین‌ها می‌توانند کشوهای کاغذی اضافی داشته باشند و روی زمین بایستند، معمولاً با 1 تا 2 کشوی کاغذی نیز دیده می‌شوند و روی یک رومیزی قرار می‌گیرند. اما به خاطر داشته باشید که A4 چیزی فراتر از یک پریتنر HP رومیزی است.

طول عمر

در پرینت A3 در مقابل A4 پرینتر HPهای A3، به دلیل بزرگتر بودن، دستگاه های بادوام تری نیز هستند و برای دوام با مواد بادوام تر ساخته شده اند. A4 اغلب دوام کمتری دارند و با مواد سبک‌تر ساخته می‌شوند. این ماشین ها به گونه ای ساخته شده اند که حجم کمتری را تحمل کنند، بنابراین اگر نیازهای شما بیشتر از چیزی باشد که A4 برای آن ساخته شده است، ممکن است به سرعت فرسوده شود. این ماشین ها همچنین احتمالاً به مرور زمان نیاز به سرویس و تعویض بیشتری دارند.

بیشتر بدانید: تفاوت پرینتر لیزری با جوهرافشان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 17 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »