نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با چراغ های پرینترهای HP

چراغ های پرینتر HP وضعیت دستگاه را نشان می دهند. این چراغ ها بر حسب وضعیت می توانند روشن، خاموش یا در حال چشمک باشند. در این مقاله وضعیت هر کدام از چراغ های چاپگرهای HP بررسی شده تا کاربران هنگام مواجه با آن ها علت را پیدا و برطرف کنند.

چشمک چراغ وایرلس پرینتر نشانه چیست؟

زمانی که پرینتر قادر به دریافت سیگنال های وایرلس نبوده یا اتصال در حال برقراری است این چراغ چشمک زده که کاربر باید  تا برقراری ارتباط  منتظر مانده سپس شبکه (network) پرینتر خود را بررسی کنید.

چرا اتصال وایرلس برقرار نمی شود؟

اولین دلیل عدم برقراری ارتباط  قدرت سیگنال دهی پایین همچنین دوربودن پرینتر از روتر شبکه است. گاهی اوقات اتصال وی پی ان یا فایروال باعث عدم اتصال پرینتر به شبکه خواهد شد.

علت چشمک زدن چراغ Attention Light (هشدار) پرینتر چیست؟

معمولا چشمک زدن چراغ هشدار یا Attention Light نشانگر خالی بودن کارتریج یا عدم بسته بندی مناسب آن است. شاید کاغذ کارتریج به درستی بارگزاری شنده یا داخل آن گیر باشد. جهت رفع این مشکل کارتریج را دوباره نصب کنید.

روشنی چراغ های هشدار به چه دلیل است؟

هنگامی که پرینتر دچار شرایط بحرانی شود چراغ های هشدار آماده به کار و روشن می شوند. برای رفع این مشکل ابتدا چاپگر را ریست کرده سپس سیم برق را از پشت پرینتر جدا کنید. به مدت 60 ثانیه منتظر مانده سپس چاپگر را دوباره روشن کنید.

اگر با انجام روش بالا مشکل برطرف نشد، پرینتر را مستقیما به سیم برق متصل کنید. یعنی سیم برق را از محافظ  یا سه راهی جدا کرده سپس مستقیما به پرینتر وصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   8 راه برای رفع مشکل اسکن پرینتر HP

چشمک زدن چراغ های پرینتر هر کدام نشانگر بروز خطایی در آن می باشد لذا برای جلوگیری از خرابی های بیشتر در اسرع وقت نسبت به رفع نقص و مشکلات چاپگر خود اقدام کرده همچنین عیب یابی و تعمیر آن را به متخصصین نمایندگی HP بسپارید.

مرکزتعمیرات HP از تمام کارشناسان تعمیر و نگهداری پرینتر دعوت به همکاری می نماید جهت اطلاعات بیشتر به بخش همکاری با ما سایت مراجعه یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پانزده =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »