نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگامی که نوبت به چاپ اسناد مهم از پرینتر اچ پی تجاری شما می رسد، ارسال اسناد از تلفن همراه یا تبلت به رایانه قبل از اینکه بتوانید چاپ کنید می تواند بسیار زمان بر باشد. یک راه حل ساده برای این فرآیند خسته کننده، چاپ مستقیم از iPhone یا iPad با استفاده از قابلیتی به نام AirPrint است. این نرم افزار قبلاً روی دستگاه اپل شما نصب شده است، بنابراین نیازی به تنظیم پیچیده ندارد. به شما امکان می دهد زمان بیشتری را صرف چاپ واقعی اسناد خود کنید و بهره وری کلی کسب و کار خود را افزایش دهید. اگر به دنبال راهی برای صرفه جویی در زمان برای چاپ موبایل هستید، ما راهنمای نهایی چاپ را از iPhone، iPad یا دستگاه اپل دیگری به اشتراک گذاشته‌ایم:

یک پرینتر اچ پی AirPrint مناسب پیدا کنید

به منظور چاپ مستقیم از iPhone یا iPad خود، کسب و کار شما به یک پرینتر اچ پی سازگار با AirPrint نیاز دارد که از قبل نرم افزار لازم برای چاپ موبایل را داشته باشد.

این نوع پرینتر اچ پی نیاز به نصب درایورهای متعدد یا پیکربندی تنظیمات پیچیده مربوط به صف پرینتر اچ پی را از بین می برد.

به وای فای متصل شوید

وقتی نوبت به چاپ از دستگاه Apple شما می رسد، هم آیفون و هم پرینتر اچ پی شما باید به یک شبکه WiFi متصل باشند تا نرم افزار AirPrint کار کند. می توانید با مراجعه به کتابچه راهنمای سازنده یا وب سایت، تنظیمات WiFi را برای پرینتر اچ پی خود تغییر دهید.

این مطلب را از دست ندهید   7 ویژگی امنیتی پرینتر HP

پرینتر اچ پی صحیح را انتخاب کنید

هنگامی که هر دو دستگاه را به WiFi متصل کردید، می توانید با باز کردن یک برنامه دارای AirPrint مانند Google Maps، Safari یا Evernote، اتصال را بررسی کنید.

https://repairprinter-hp.ir/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d9%be%d9%86%d9%84-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-hp-3000-j310a/

برای چاپ از آیفون خود، روی پیکانی که معمولاً برای “ارسال” ایمیل استفاده می شود ضربه بزنید. سپس تلفن یا رایانه لوحی شما صفحه تنظیماتی را نشان می دهد که در آن می توانید نام پرینتر اچ پی خود، تعداد کپی هایی را که می خواهید تولید کنید و تعدادی گزینه چاپ دیگر را انتخاب کنید.

اگر گزینه چاپ در این مرحله نمایش داده نمی شود، بررسی کنید که دستگاه Apple و پرینتر اچ پی شما به یک شبکه WiFi متصل هستند و پرینتر اچ پی شما از AirPrint پشتیبانی می کند.

چاپ اسناد

پس از انتخاب تنظیماتی که می‌خواهید برای جزوه‌های خود استفاده کنید، به سادگی دکمه «چاپ» را در صفحه تنظیمات فشار دهید. سپس فایل شما به پرینتر اچ پی شما ارسال می شود و باید بلافاصله شروع به چاپ کند.

اگر متوجه شدید که اشتباهی مرتکب شده‌اید یا می‌خواهید یکی از تنظیماتی را که انتخاب کرده‌اید تغییر دهید، می‌توانید روی دکمه هوم دستگاه خود دوبار کلیک کنید. این برنامه برنامه ای به نام مرکز چاپ را نشان می دهد که خلاصه ای از جزئیات شما و گزینه ای برای لغو ارائه می دهد.

اگر از تنظیماتی که انتخاب کرده اید راضی هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پرینتر اچ پی خود بروید و سند را بردارید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دکمه خاموش و روشن اچ پی

همانطور که می بینید، چاپ از iPhone یا iPad ساده است و می تواند در زمان چاپ سریع اسناد از یک دستگاه تلفن همراه در زمان کسب و کار شما صرفه جویی کند.

اگر می‌خواهید درباره این نوع چاپ موبایل بیشتر بدانید، همین امروز با تیم تماس بگیرید. ما بسیار خوشحال خواهیم شد که در مورد اینکه چگونه چاپ از یک دستگاه iOS می تواند به کسب و کار شما کمک کند و بهره وری را به حداکثر برساند صحبت کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پنج =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »