نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

به ندرت مواردی وجود دارد که باعث عصبانیت شما می شود، زیرا وقتی برای چاپ چیزی عجله دارید رایانه شما پیامی می دهد که نمی تواند با پریتنر HP شما ارتباط برقرار کند. در چنین شرایطی، دانستن اینکه چرا پریتنر HP با رایانه ارتباط برقرار نمی کند، می تواند به معنای تفاوت بین رفع مشکل و ناامیدی باشد. اما نکته مهمتر این است که در چنین شرایطی چه باید کرد و چگونه ای عدم اتصال پریتنر HP به کامپیوتر را برطرف کرد؟ بنابراین، بیایید به این موضوع بپردازیم.

عدم اتصال پریتنر HP به کامپیوتر

برطرف کردن عدم اتصال پریتنر HP به کامپیوتر

در عدم اتصال پریتنر HP به کامپیوتر شایع ترین علت عدم امکان ارتباط پرینتر شما با کامپیوتر، کمبود برق است. بنابراین، برای رفع این مشکل، اولین کاری که باید انجام دهید این است که روشن بودن یا سبز بودن LED پاور آن را بررسی کنید. اگر اینطور نیست، باید آن را فشار دهید، زیرا تقریباً همیشه به عنوان دکمه روشن/خاموش دو برابر می شود.

اگر LED همچنان روشن نمی شود، باید سیم برق را بررسی کنید. بهترین کار این است که آن را جدا کرده و در سوکت کناری پریتنر قرار دهید. زیرا زمانی که به درستی قرار نگرفته باشد، به نظر می رسد که به درستی به برق وصل شده است.

اگر کمکی نکرد، باید کابل داده را بررسی کنید. ممکن است در سمت کامپیوتر یا پریتنر از جای خود جدا شود. بهترین کار این است که آن را بیرون بکشید و هر دو سر را دوباره در جای خود قرار دهید. و این باید مشکلات شما را حل کند.

این مطلب را از دست ندهید   پیکاپ رولر پرینتر

شناسایی پریتنر HP توسط رایانه

در عدم اتصال پریتنر HP به کامپیوتر دلیل اصلی اینکه رایانه شما ممکن است پریتنر HP شما را تشخیص ندهد این است که درایورهای آن را روی رایانه شخصی خود نصب نکرده اید. بنابراین، راه حل واضح این است که آنها را نصب کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید پریتنر خود را به رایانه شخصی خود متصل کرده و آن را روشن کنید. پس از اتمام، باید روی دکمه Start و سپس Settings کلیک کنید.

در صفحه تنظیمات باید Devices و سپس Printers را انتخاب کنید. اسکنرها مرحله بعدی این است که افزودن پریتنر یا اسکنر را انتخاب کنید و سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. و در کمتر از چند دقیقه آماده خواهید بود تا هر چیزی را که نیاز دارید چاپ کنید.

خطای عدم ارتباط با پریتنر

در عدم اتصال پریتنر HP به کامپیوتر رایج‌ترین دلیلی که ممکن است پیام خطای «نمی‌تواند با پریتنر ارتباط برقرار کند» دریافت می‌کند این است که پریتنر شما روشن نیست. بنابراین، برای رفع این پیام باید مطمئن شوید که پریتنر شما واقعا روشن است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که وضعیت LED پاور را بررسی کنید.

تنها با فشار دادن دکمه روشن/خاموش می توانید مشکل را حل کنید. اما اگر اینطور نیست، باید سیم برق را بررسی کنید که آیا به درستی در کنار پریتنر و پریز برق قرار گرفته است یا خیر. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که در یکی از انتها کابل به طور ایمن وصل نشده است و تنها چیزی که نیاز دارید این است که آن را دوباره نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   روش وصل پرینتر به چاپگر بیسیم

شناسایی پریتنر بی سیم

در عدم اتصال پریتنر HP به کامپیوتر ممکن است رایانه شما نتواند پریتنر بی سیم یا بلوتوث شما را تشخیص دهد به این دلیل ساده که به دستگاه های رایانه شخصی شما اضافه نشده است. قبل از اینکه سیستم عامل بتواند آنها را بشناسد و با آنها ارتباط برقرار کند، همه دستگاه های بی سیم باید اضافه شوند.

این کار بسیار ساده با روشن کردن پرینتر بی سیم و سپس روی رایانه شخصی خود با کلیک بر روی دکمه Start و باز کردن پنجره تنظیمات انجام می شود. در اینجا باید بلوتوث را انتخاب کنید. گزینه Devices و سپس Add a printer or scanner و سپس Add device. پس از این، باید دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. راهنمای راه اندازی همه چیز را برای شما انجام می دهد.

بیشتر بدانید: رفع مشکل سیاه و سفید چاپ نشدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »