نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای استفاده از Wifi Direct در پرینترهای HP

Wifi Direct یکی از قابلیت های مهم و کاربردی پرینترهای HP محسوب شده که به کمک آن کاربران می توانند کلیه اطلاعات و فایل های مهم خود را بین چندین دستگاه به اشتراک بگذارند. نصب و راه اندازی وای فای پرینتر گاهی اوقات بسیار سخت و پیچیده می شود به همین دلیل دراین مقاله نحوه فعالسازی و استفاده از Wifi Direct بیان می شود. در ادامه همراه ما باشید.

فعالسازی Wifi Direct در پرینترهای HP

قبل هر چیز درایور پرینتر را از کامپیوتر یا لپ تاپ پاک کرده و مجدد آن را نصب کنید. سپس گزینه Install را انتخاب کرده تا برنامه اجرا شود.

گزینه نصب آسان (Easy Install) را انتخاب کرده و روی next کلیک کنید. در کادر بعدی مدل پرینتر خود را انتخاب و تا پایان مراحل نصب منتظر بمانید.

بعد انجام مراحل بالا باید کابل USB را به پرینتر متصل کرده و اینترنت آن را قطع کنید.

برای فعالسازی قابلیت Wifi Direct در کادر باز شده گزینه ای به همین نام را انتخاب کرده سپس روی آیکون next کلیک کنید. در مرحله آخر روی گزینه next کلیک کرده و در کادر بعدی No را انتخاب کنید. دراینجا مراحل نصب و فعالسازی Wifi Direct به اتمام رسیده و شما  قادر به پرینت اسناد خود از طریق وای فای یا اتصال تلفن همراه هستید.

نکته مهم: اگر پرینتر شما از قبل نصب شده اما قابلیت Wifi Direct را فعال نکرده اید برای فعالسازی مجدد باید درایور پرینتر حذف و مجددا نصب شود تا عملیات راه اندازی به درستی انجام شود.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر سه بعدی از نظر کاربرد

فعالسازی Wifi Direct  بدون نیاز به حذف درایور

اگر پرینتر شما به روش بیسیم با استفاده از وای فای به مودم متصل باشد برای فعالسازی وای فای دایرکت دیگر نیازی به حذف درایور پرینتر نبوده کافیست مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

  • مرورگر اینترنت راباز کرده و آدرس آی پی پرینتر خود را در کادر مورد نظر وارد کنید.
  • در صفحه باز شده از پنل سمت چپ روی گزینه Wireless Direct Setup کلیک کرده و در منوی باز شده روی گزینه Enable Wireless Printing کلیک راست کرده و Apply کنید. به این ترتیب Wifi Direct بدون نیاز به حذف درایور در پرینتر فعال می شود.

نمایندگی HP با سابقه ای درخشان در حوزه تعمیر و نگهداری انواع پرینتر آماده خدمات رسانی به ساکنین تهران و شهرستان می باشد. برای دریافت خدمات کافیست با شماره های زیر تماس گرفته یا وارد سایت این مرکز به آدرس زیر شوید همچنین کارشناسان مرکز تعمیرات پرینتر HP آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »