نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای رفع خطای 0x00000709  پرینترهای HP

خطای 0x00000709 اغلب به دلیل عدم شناسایی پرینتر توسط کامپیوتر یا لپ تاپ به وجود آمده و در آن پرینتر مورد نظر در لیست چاپگرهای موجود قرار نمی گیرد. برای رفع این مشکل ویندوز کامپیوتر باید حتما تعویض و بروز شود. اما راه های دیگری برای رفع این خطا هم وجود داشته که در این مقاله به آن پرداخته می شود.

رفع خطای 0x00000709 بدون نیاز به تعویض ویندوز

برای رفع خطای مذکور راه های زیادی وجود داشته که یکی از آن ها استفاده از منوی استارت کامپیوتر است. برای این کار ابتدا وارد این منو شده و عبارت regedit را در کادر جستجو وارد کنید. هنگام مواجه با پیغام If User Account Control گزینه yes را انتخاب کرده  سپس وارد مسیر زیر شوید.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Windows.

روی  گزینه Device دوبار کلیک کرده سپس نام پرینتر خود را به طور کامل درکادر جستجو وارد کنید. اگر با پیغام Cannot edit Device: Error writing the value’s new contents روبه رو شدید یعنی برای فعالسازی چاپگر نیاز به دسترسی خاصی دارید لذا از پنل سمت چپ روی گزینه Windows کلیک کرده و آیکون Permissions را انتخاب کنید.

مجدد روی گزینه Device  دوبار کلیک کرده و نام پرینتر خود را وارد کنید سپس برنامه را ببندید. در این مرحله رایانه خود را ریستارت کرده و بعد بالا آمدن ویندوز وارد بخش Devices and Printers شوید.

برای اینکه پرینتر شما در لیست دستگاه های پیش فرض کامپیوتر قرار گیرد روی اسم آن کلیک راست کرده سپس گزینه Set As Default  را انتخاب کنید. دراین مرحله چاپگر قادر به پرینت اسناد و تصاویر مختلف می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   علت اصلی کندی شبکه پرینتر

تعمیر پرینتر در نمایندگی HP

مرکز تعمیرات نمایندگی HP با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و کارشناسان با تجربه آماده خدمات رسانی به ساکنین تهرن و شهرستان می باشد. این مرکز همچنین برگزار کننده انواع دوره های آموزشی تعمیر و عیب یابی ماشین آلات اداری از جمله پرینتر می باشد.

نمایندگی HP از تعمیرکاران متخصص در سراسر کشور بعد انجام آزمون دعوت به همکاری می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »