نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای ریست پرینترهای HP

ریست پرینتر یکی از فرایندهای مهم و معمولاً هنگام بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری انجام می‌شود. با ریست کردن پرینتر کلیه اطلاعات ذخیره شده روی آن از بین رفته و دستگاه به تنظیمات اولیه باز می‌گردد. در این مقاله شما را با نحوه ریست پرینترهای HP آشنا می‌کنیم.

نکات مهم قبل ریست پرینتر

قبل آموزش نحوه ریست کردن پرینتر ابتدا نکات مهمی در خصوص این فرایند بیان می‌شود.

ریست پرینتر منجر به پاک شدن کلیه تنظیمات مربوط به آدرس IP، فکس، کپی، رزولوشن حتی تنظیمات کاغذ خواهد شد لذا قبل اقدام جهت ریست پرینترها این نکات را حتماً در نظر بگیرید.

مراحل ریست پرینترهای HP

ریست پرینترهای دارای نمایشگر HP معمولاً یکسان است. برای این کار کافیست ابتدا وارد منوی پرینتر شده و گزینه‌ی setup را انتخاب کنید.

سپس لیستی برای شما باز شده که با فشار دادن گزینه service وارد منوی آن شده و باید دنبال گزینه‌ی restore defaults باشید. بعد انتخاب این گزینه پیامی روی نمایشگر پرینتر ظاهر شده که درباره ریست پرینتر به کاربر هشدار می‌دهد.

اگر با قوانین ریست مشکلی ندارید دکمه ok را زده و وارد مرحله بعد شوید. نکته مهم اینکه این روش تنها برای پرینترهای لمسی و دکمه‌ای HP کاربرد داشته و برای مدل‌های قدیمی‌تر باید از روش هارد ریست (hard reset) استفاده کنید.

آشنایی با هارد ریست در پرینترهای HP

معمولاً برای ریست پرینترهای فاقد نمایشگر از این روش استفاده می‌شود که در آن ابتدا پرینتر را از برق کشیده و برای مدتی خاموش کنید سپس مدتی صبر کرده و آن را دوباره به برق وصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض موتور غلتک کاغذ پرینتر اچ پی

پرینتر را روشن کرده سپس دکمه‌های ok یا resume را به مدت 20 ثانیه نگه دارید به این ترتیب پرینتر شما هارد ریست می‌شود.

نمایندگی HP ارائه دهنده کلیه خدمات در حوزه نصب و ریست فکتوری انواع پرینتر است که طی چند سال توانسته جایگاه مناسبی بین رقبای خود کسب کند. کلیه خدمات این مرکز در محیطی کاملاً امن توسط کارشناسان متخصص انجام می‌شود. برای ثبت هرگونه سفارش تعمیر یا خرید محصولات HP با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پانزده =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »