نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش شارژ کارتریج پرینتر HP مدل پرینتر LaserJet P1102

شارژ کارتریج پرینتر LaserJet P1102 یکی از تخصصی ترین خدمات نمایندگی HP که اغلب با اتمام کارتریج چاپگر انجام می شود. دراین مقاله بعد بررسی مشخصات ظاهری و فنی این دستگاه نحوه شارژ کارتریج آن بیان شده تا کاربران هنگام اتمام ظرفیت کارتریج پرینتر شخصا نسبت به شارژ مجدد آن اقدام کنند.

آشنایی با مشخصات فنی پرینتر LaserJet P1102 اچ پی

چاپگر فوق یکی از محصولات تک کاره و لیزری شرکت اچ پی محسوب شده که کارتریج آن تنها شامل رنگ مشکی می شود. این دستگاه بسیار کم حجم و کار با آن راحت است همچنین محفظه کاغذ و تونر آن از جلوی دستگاه قابل دسترسی است. نوع کارتریج پرینتر LaserJet P1102 مدل A85 و قابلیت چاپ 1500 برگه به صورت سیاه و سفید را دارد لذا این دستگاه برای مصارف خانگی بسیار مناسب بوده و تا مدت ها نیازی به شارژ مجدد ندارد.

مفهوم شارژ کارتریج درپرینتر چیست؟

تمام پرینترها دارای مخزنی به نام کارتریج هستند که هنگام چاپ تونر مورد نظر را به درام منتقل کرده تا کاغذ برای پرینت آماده شود. شارژ کارتریج در واقع ر کردن مخزن مورد نظر از تونر یا جوهر است که هنگام پرینت کمرنگ یا سفید کاغذ چاپی توسط خود کاربر یا کارشناسان نمایندگی انجام می شود. پرینترهای لیزری به جای جوهر از تونر در مخزن کارتریج خود استفاده کرده که معمولادر 3 رنگ زرد، قرمز و آبی در بازار موجود بوده و کاربران بسته به نیاز خود می توانند نسبت به خرید آن ها اقدام کنند.

این مطلب را از دست ندهید   3 روش برای رفع گیر کردن کاغذ پریتنر

چگونه کارتریج پرینتر LaserJet P1102 اچ پی را شارژ کنیم؟

شارژ کارتریج چاپگر LaserJet P1102 کاری آسان است اما توصیه  می کنیم در صورت نداشتن اطلاعات کافی در خصوص نحوه شارژ کارتریج پرینتر این کار را به کارشناسان نمایندگی HP بسپارید.

برای آشنایی با مراحل شارژ مجدد کارتریج ابتدا باید پرینتر را خاموش سپس از برق بکشید. مخزن کارتریج پرینتر LaserJet P1102 در پنل جلویی قرار دارد لذا بعد باز کردن درپوش جلویی دستگاه کارتریج را به آرامی از آن خارج کنید.

بعد انجام مراحل بالا با استفاده از یک قیف تونر مورد نیاز دستگاه را با احتیاط داخل مخزن ریخته و درپوش پرینتر را مجدد روی آن قرار دهید. در مرحله آخر کارتریج را درست سر جای قبل قرار داده و پرینتر را روشن کنید. برای امتحان حتما یک برگه را پرینت بگیرید.

هزینه شارژ کارتریج پرینتر LaserJet P1102 درنمایندگی HP

خبر خوب اینکه هزینه شارژ چاپگر P1102 اچ پی نسبت به پرینترهای رنگی بسیار کم است البته این موضوع به نوع تونر مصرفی پرینتر هم بستگی دارد زیرا تونر های با کیفیت اغلب گران تر از بقیه هستند. نکته مهم اینکه استفاده از تونر بی کیفیت و نامرغوب علاوه بر آسیب های جدی به دستگاه کیفیت چاپ هم تا حد زیادی پایین می آورد.

جهت دریافت خدمات مرکز تعمیرات HP با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »