نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگامی که در مورد کیفیت مواد چاپ شده بحث می کنیم، در مورد واضح بودن هر تصویر، جذابیت کلی سند، و رنگ های خوب از صفحه و غیره صحبت می کنیم. رایج ترین معیار برای اندازه گیری کیفیت چاپ، نقطه در اینچ یا DPI است. پرینتر HPها، چه در منزل، چه در دفتر کار یا شریک شرکت چاپ تجاری شما، از نقاط کوچک جوهر برای ایجاد تصاویر چاپ شده استفاده می کنند. هرچه نقاط بیشتر باشد، کیفیت چاپ بهتری دارد – مشابه پیکسل های روی صفحه تلویزیون. با این حال، DPI تنها عاملی نیست که بر کیفیت چاپ تأثیر می گذارد. بیایید برخی از مراحل دیگری را که می توانید برای بهبود کیفیت چاپ و مواد بازاریابی کسب و کار خود بردارید، مورد بحث قرار دهیم.

بهبود کیفیت چاپ

بهبود کیفیت چاپ و انتخاب کاغذ مناسب

برای بهبود کیفیت چاپ اولین اشتباه بزرگ در کیفیت چاپ استفاده از کاغذ بی کیفیت است. این کاغذ ارزان برای کارهای چاپی روزمره – یادداشت ها، برنامه ها، و سایر اسناد ساده عالی است. حتی با یک پرینتر HP با قابلیت DPI بالا، استفاده از کاغذ ارزان قیمت همچنان مواد چاپی شما را دقیقاً به نظر می‌رساند: ارزان.

به همین دلیل، انتخاب کاغذ با کیفیت بالاتر با پوشش ها و بافت هایی که با هدف سند شما مطابقت دارد، ایده آل است. به عنوان مثال، اگر در حال چاپ بروشور، مجله یا کاتالوگ هستید، ممکن است بخواهید یکی از انواع کاغذهای روکش دار موجود در بازار را انتخاب کنید. برای بروشور، خبرنامه یا لوازم التحریر، ممکن است کاغذ بدون پوشش با کیفیت بالا و وزن مناسب بخواهید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادربرد HP Pro 8620

انتخاب رنگ های بهتر

برای بهبود کیفیت چاپ اگر از خانه چاپ می کنید، به کارتریج هایی که در پرینتر HPهای خود دارید نگاهی بیندازید. آیا آنها از یک نام تجاری هستند یا کارتریج های مقرون به صرفه ای هستند که بیشتر برای مقرون به صرفه بودن طراحی شده اند تا کیفیت چاپ؟

کارتریج های مقرون به صرفه اغلب از جوهر با کیفیت پایین تری استفاده می کنند و تصاویر ضعیفی تولید می کنند. اگر نیازهای چاپ روزانه شما حول رنگ‌های سیاه و خاکستری، معمول اسناد اداری است، احتمالاً نیازی ندارید که کارتریج‌های پرینتر HP با کیفیت بالاتر را در بودجه قرار دهید. اگر می دانید که به طور منظم بروشورها و بروشورها را چاپ خواهید کرد، ممکن است وقت آن رسیده که روی کارتریج های پرینتر HP بهتر سرمایه گذاری کنید.

انتخاب رزولوشن های بالاتر

اگر فقط یادداشت‌ها، یادداشت‌ها یا سایر اسناد اداری رایج را چاپ می‌کنید، 300 DPI برای شما مناسب است. اما برای عکاسان سطح بالا یا کارهای شرکتی، 1200 DPI یا بالاتر استاندارد است.

اکثر پرینتر HPهایی که امروزه در بازار پیدا می‌کنید در جایی بین این دسته‌ها قرار می‌گیرند و با افزایش DPI گران‌تر می‌شوند. اگر قبلاً یک پرینتر HP عکس دارید، احتمالاً به طور کلی به تصاویر با کیفیت بالاتر عادت کرده اید – اما ممکن است هنوز برای چاپ صدها یا هزاران تصویر در هفته مجهز نباشد.

انتخاب یک شریک چاپ تجاری با کیفیت بالا

برای بهبود کیفیت چاپ اگر پروژه بازاریابی یا پستی بزرگی دارید که به مواد چاپی حرفه ای با کیفیت بالا نیاز دارد، می خواهید راهی مطمئن برای به دست آوردن نتایج با کیفیت از فرآیند چاپ پیدا کنید. بهترین راه برای انجام این کار یافتن یک شرکت چاپ تجاری با توانایی چاپ هر بار مواد با کیفیت فوق العاده است.

این مطلب را از دست ندهید   نصب پرینتر HP LaserJet M1522nf

بیشتر بدانید: جلوگیری از گیر کردن کاغذ پرینتر اچ پی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »