نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض دکمه خاموش و روشن اچ پی Deskjet 3000 j310a

شرکت اچ پی جزوه بهترین شرکت ها در زمینه ی ساخت پرینتر می باشد و توانسته در سطح جهان کاربران زیادی را جذب نماید به طوری که امروزه پرینتر های اچ پی جزوه بهترین برند پرینتر می باشد و به راحتی می توان از این پرینتر استفاده نمود. اما ممکن است هر وسیله ی الکتریکی روزی دچار خرابی و اسیب شود و شما باید برای حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهید. در این مقاله در رابطه با تعویض دکمه خاموش و روشن پرینتر اچ پی Deskjet 3000 j310a توضیحاتی را ارائه می دهیم.

مرحله اول

با قطع اتصال از همه منابع برق و رایانه ها ، پرینتر را شروع کنید. کابل را جداگانه نگه دارید و اجازه دهید پرینتر به مدت 5 دقیقه خنک شود.

مرحله دوم

پرینتر را وارونه بچرخانید و پوشش را در سمت چپ قرار دهید. این شکل مستطیلی است و توسط دو پیچ در محل برگزار می شود. پیچ این پیچ و را خاموش پوشش.

مرحله سوم

برای آزاد کردن سینی از پرینتر ، باید آن را به صورت دستی بیرون بکشید. سینی را نگه دارید و به سمت یک طرف پرینتر فشار دهید.

مرحله چهارم

پرینتر را وارونه کنید. سپس می توانید به راحتی 4پیچ را مشاهده نمایید که باعث نگهداری لبه های پوشش می شوند. حال با استفاده از پیچ گوشتی این پیچ ها را باز نمایید.

تعویض پورت پلاگین پرینتر اچ پی Deskjet 1000 J110a

مرحله پنجم

بعد از باز کردن چهار پیچ آنها را در محلی نگه دارید و سپس پرینتر را به سمت راست بچرخانید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات فیلامنت پرینتر

مرحله ششم

انگشتان را روی لبه جلد قرمز قرار دهید. سپس شروع به حرکت کرده و شکافی را ایجاد نمایید. با حرکت دادن دست خود این شکاف را بیشتر کنید.

مرحله هفتم

سپس پوشش و کاور شل می شود و می توانید آن ها را جدا نمایید اما بهتر است احتیاط کنید زیرا سیم های اتصالی بین پوشش و پرینتر وجود دارد. این اتصالات و سیم حدود یک اینچ گسترده و به رنگ سفید ، واقع در زیر دکمه خواهد بود.

مرحله هشتم

سیم را با دقت از پرینتر جدا کنید.

مرحله نهم

حالا که پوشش بالا از بدن پرینتر حذف شد شما باید کنترل پنل را از پانل مارون جدا کنید.

مرحله دهم

پانل کنترل توسط چهار قلاب پلاستیکی به پانل مارون متصل می شود (دو نقطه در تصویر دیده می شوند که دو نقطه دیگر در مقابل آنها قرار دارند). با استفاده از یک ابزار باز کننده پلاستیک این دو قلاب را باز نمایید.

مرحله یازدهم

شما باید دکمه ، صفحه مدار دکمه و صفحه را خارج کنید تا جایگزین کنترل پنل شود.

مرحله دوازدهم

3 پیچ و مهره در تصویر نشان داده شده است. اتصال را از روی صفحه جدا کنید ، مادر برد را بردارید و از پانل خارج کنید. سپس می توانید دکمه خاموش و روشن را بیرون بکشید

مرحله سیزدهم

تعویض دکمه خاموش و روشن اچ پی Deskjet 3000 j310a به پایان رسیده است. در صورت خرابی این قطعه می توانید با قطعه ی جدید و سالم آن را تعویض نمایید.

منبع کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 10 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »