نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه پرینتر خود را به چاپگر بیسیم تبدیل کنیم؟

چاپگرهای بیسیم یا اصطلاحا وایرلس قابلیت های فراوانی داشته از این رو بیشتر کاربران تمایل به تبدیل پرینتر معمولی خود به چاپگر وایرلس دارند. اگر شما هم به دنبال رهی برای تبدیل پرینتر به چاپگر وایرلس هستید، این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با روش های تبدیل پرینتر معمولی به چاپگر بیسیم

قبل هر چیز شما می توانید چاپگر خود را به وسیله کابل شبکه به روتر متصل کنید. برای این کار فقط کافیست کابل usb را به پورت های هر دو پرینتر متصل کنید.

نکته: برای انجام صحیح اتصالات لازم است پرینتر در فصله مناسبی از روتر باشد.

بعد انجام اتصالات فوق چاپگر خود را به منبع برق متصل کرده سپس دکمه پاور دستگاه را روشن کنید.

روتر برای شناسایی و تشخیص پرینتر به زمان نیاز داشته لذا به مدت 10 دقیقه صبر کنید.

پرینترهای جوهرافشان بعد اتصال به روتر به طور خودکار فرایند پاکسازی قطعات را انجام داده اما پرینترهای لیزری بلافاصله بعد اتصال به روتر داخل شبکه قرار می گیرند.

راه اندازی پرینتر شبکه در ویندوز

ابتدا وارد منوی استارت ویندوز شده سپس وارد قسمت settings شوید. حال در منوی باز شده گزینه add a printer or scanner را انتخاب کرده و پرینتر بیسیم مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مرحله آخر روی گزینه add device (اضافه کردن دستگاه) کلیک کرده و تمام.

تبدیل پرینتر به چاپگر بیسیم از طریق host computer

این روش کامپیوتر شما را به عنوان یک منبع بیسیم برای پرینتر استفاده کرده لذا برای انجام این کار کافیست کابل یو اس بی پرینتر را به کامپیوتر وصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کارتریج جوهر اچ پی Deskjet 1055

سپس مانند مرحله قبل پرینتر خود را به برق زده و آن را روشن کنید. در این مرحله پنجره ای مقابل شما باز شده که اعلام می کند درایور پرینتر را نصب یا بروز کنید. تا نمایش این پیغام هیچ دستوری انجام ندهید.

اکنون وارد بخش کنترل پنل کامپیوتر شده و گزینه network and sharing center را فشار دهید. با باز شدن پنجره گزینه change advanced sharing settings در منوی سمت چپ را انتخاب و روی آن کلیک کنید.

پنجره ای مقابل شما ظاهر شده که باید تیک گزینه Turn on file and printer sharing را زده و به وسیله ماوس به پایین لیست بیایید سپس روی گزینه Save changes کلیک کنید.

دوباره به منوی اصلی کنترل پنل برگشته و روی گزینه Printer properties کلیک کرده تا پنجره بعدی برای شما باز شود.

نکته پایانی اینکه قبل اقدام به تبدیل پرینتر معمولی به بیسیم ابتدا دستگاه را سرویس و مورد بازبینی قرار دهید. برای این کار می توان از تجربه متخصصین نمایندگی HP استفاده کرد.

مرکز تعمیرات نمایندگی HP ارائه دهنده انواع خدمات نصب و راه اندازی پرینترهای این شرکت است برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »