نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 ضرورت استفاده از قابلیت Job Storage در پرینترهای HP

Job Storage یکی از جدیدترین قابلیت های پرینترهای HP است که کاربران را از مراجعه به کامپیوتر یا لپ تاپ بی نیاز کرده در عین حال کلیه فایل های مدنظر آن ها را در پرینتر ذخیره می کند. درادامه با نحوه عملکرد این تکنولوژی در پرینتر های HP به خصوص چاپگر HP M477fdw آشنا خواهید شد.

راهنمای استفاده از قابلیت Job Storage در پرینتر HP M477fdw

برای استفاده از این تکنولوژی به یک فلش فرمت شده 16 گیگابایتی نیاز دارید. بعد تهیه این فلش آن را از طریق پورت یو اس بی به پرینتر متصل کرده در این شرایط پیغامی مبنی بر فرمت فلش مذکور  ظاهر می شود که باید OK کرده تا فلش به کلی فرمت و آماده استفاده شود.

بعد انجام مراحل بالا فایل مورد نظر برای چاپ آماده  دستور پرینت صادر می شود. در پنجره باز شده پرینتر مورد نظر را انتخاب سپس وارد بخش تنظیمات دستگاه شوید. حالا وارد منوی Job Storage شده و تنظیمات آن را بسته به نیاز خود تغییر دهید.

آشنایی با گزینه های Job Storage

Job Storage پنج گزینه در اختیار کاربران قرار داده که بسته به نیاز خود می توانند یکی از آن ها را انتخاب و استفاده نمایند این 5 گزینه عبارتند از:

گزینه off  (خاموش)

این گزینه برای غیر فعال کردن ذخیره سازی فایل ها به کار می رود.

Job Name چیست؟

نام پیش فرض فایل های ذخیره شده توسط این گزینه تغییر می کند.

کاربرد گزینه Personal Job

انتخاب این گزینه به کاربر این امکان را داده تا فایل های انتخابی خود را برای پرینت ارسال کند. از طرفی فایل ارسالی در پرینتر ذخیره شده تا کاربر در صورت نیاز از طریق پنل بتواند از آن پرینت بگیرد.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی مشکلات اصلی پرینتر hp

گزینه Proof and Hold ابتدا از اسناد صف چاپ پرینت گرفته سپس آن ها را برای استفاده های بعدی ذخیره می کند. همچنین گزینه Stored Job تنها فایل های غیرضروری را در خود ذخیره و توسط پنل پرینتر در مواقع ضروری چاپ می کند.

کاربرد گزینه Make Job Private/Secure در پرینتر

گزینه فوق تمام فایل های ذخیره شده را برای جلوگیری از دسترسی کاربران دیگر رمز گذاری می کند. آیکون User Nam امکان تغییر نام فایل های ذخیره شده را برای کاربران فراهم کرده همچنین فایل ها را با نام اختصاصی ارسال می کند.

طریقه استفاده از تکنولوژی Job Storage

  • ابتدا از طریق پنل پرینتر وارد بخش Job شده سپس پوشه ای به نام خود را در آن جا پیدا کنید.
  • در پوشه فوق تمام فایل های شما ذخیره و آماده چاپ می باشند کافیست مانند فایل های دیگر گزینه Print را برای آن ها فعال کنید.

اگر در راه اندازی این قابلیت دچار مشکل شدید با کارشناسان ما در واحد تعمیرات HP تماس بگیرید.

نمایندگی HP ارائه دهنده انواع سرویس های تخصصی و پیشرفته در فروش و تعمیر انواع پرینتر جوهرافشان و لیزری است. کلیه خدمات این مرکز در محیطی کاملا مجهز توسط کارشناسان با تجربه انجام شده و تمام محصولات آن مشمول کارت ضمانت (گارانتی) می شود. همچنین به دلیل سنگینی اغلب پرینترها کلیه خدمات تعمیر و عیب یابی آن ها در محل ارائه میشود کافیست با شماره های نمایندگی HP تماس گرفته و درخواست تعمیر در محل پرینتر خود را ثبت کنید. همراه شما هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »