نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نحوه قرارگیری کاغذ در سینی پرینتر

پرینترها دارای انواع مختلف و هر کدام دارای محفظه‌های مخصوصی برای نگهداری کاغذ هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه قرارگیری صحیح کاغذ در سینی پرینتر آشنا کنیم.

نحوه قرارگیری صحیح کاغذ در سینی 2 پرینتر

قبل هر چیز چگونگی قراردادن کاغذ در سینی 2 پرینتر مورد بررسی قرار می‌گیرد. محفظه شماره 2 به آرامی از پرینتر بیرون کشیده سپس گیره‌های نگهدارنده را متناسب با سایز کاغذ خود تنظیم کنید.

حالا کاغذ را درون سینی شماره 2 قرار داده و هنگام قرارگیری کاملاً دقت کنید که کاغذ خم نشده و فشاری به آن وارد نشود. اگر کاغذ تحت فشار است آن را بیرون آورده و دوباره درون گیره‌های نگهدارنده نگه دارید.

سینی بعد قرارگیری کاغذ درون پرینتر گذاشته می‌شود.

چگونه کاغذ را درون سینی 1 پرینتر قرار دهیم؟

ابتدا درپوش پرینتر را به آرامی باز کرده و به سمت خود بکشید سپس کاغذ را درون سینی قرار داده و گیره‌ها را متناسب با ابعاد آن تنظیم کنید.

نحوه قرارگیری صحیح کاغذ در adf پرینتر

پرینترهای چندکاره دارای یک منبع تغذیه به نام adf هستند که امکان چاپ دورو به طور خودکار را فراهم می‌کند. برای قرارگیری کاغذ درون adf ابتدا دسته کاغذ را مرتب کرده سپس گیره‌های نگهدارنده را متناسب با آن تنظیم کنید.

چگونه کاغذ را در سینی flat قرار دهیم؟

برای قرارگیری کاغذ در قسمت فلت ابتدا درب پرینتر را باز کرده سپس نوک کاغذ را در گوشه سمت راست بالای شیشه قرار داده و تراز کنید.

متخصصین برای افزایش طول عمر پرینتر توصیه می‌کنند حتماً بعد استفاده از سینی کاغذ درب آن را ببندید زیرا باز بودن سینی پرینتر علاوه بر ورود گرد و غبار باعث ایجاد مشکلاتی از جمله گیر کردن کاغذ در پرینتر خواهد شد. در چنین شرایطی کاغذ را به آرامی از پرینتر خارج کرده و برای جلوگیری از گسترش خرابی حتماً در اسرع وقت نسبت به تعمیر قطعه معیوب اقدام کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض اداپتور ac تخت اچ پی Envy 4520

برای اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب کاغذ استاندارد پرینتر به مقاله ” راهنمای انتخاب کاغذ پرینتر” مراجعه کنید.

همراهتان هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دوازده =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »