نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نصب بیسیم پرینتر HP M201dw

پرینتر HP M201dw یکی از انواع وایرلس (بیسیم) این محصولات محسوب شده که برای استفاده نیاز به سیم کشی نداشته همچنین با استفاده از این تکنولوژی دیگر لازم نیست پرینتر کاملا نزدیک کامپیوتر یا لپ تاپ قرار گیرد. پرینترهای بیسیم هزینه های نصب و راه اندازی را به طرز قابل توجهی کاهش داده از طرفی کلیه اطلاعات مهم و کاربردی کاربران را به راحتی بین چندین سیستم به اشتراک می گذارد. برای اطلاعات و آشنایی بیشتر با مشخصات ظاهری و نحوه نصب چاپگر HP M201dw تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

قبل نصب پرینتر لازم است زبان و کشور مورد نظر برای استفاده تنظیم گردد برای همین دستگاه به محض روشن شدن نوع زبان را از شما می پرسد که باید انگلیسی (English) انتخاب شود.

مراحل نصب پرینتر HP M201dw در ویندوز

بعد انتخاب زبان و کشور سیستم از شما موقعیت (لوکیشن) می خواهد با توجه به اینکه پرینتر مورد نظر در ایران استفاده می شود پس تنظیمات کاغذ دستگاه هم باید با ایران منطبق باشد لذا در این قسمت کشور استرالیا (Australia) را انتخاب کنید.

نوع تنظیمات خواسته شده را روی گزینه Self-Managed (مدیریت خودکار) قرار داده و پس از انجام تمام مراحل دستگاه کاملا آماده به کار و برای نصب به صورت بیسیم آماده می باشد.

چگونه پرینتر HP M201dw را به صورت وایرلس راه اندازی کنیم؟

برای نصب پرینتر فوق به صورت بیسیم (وایرلس) دو راه وجود داشته که هر کدام به طور جداگانه بیان خواهد شد.

روش اول: استفاده از تکنولوژی WPS (مودم یا روتر)

  • قبل هر چیز از فعال بودن تکنولوژی WPS در پرینتر خود مطمئن شوید. (این قابلیت به طور پیش فرض در تمام سیستم ها فعال بوده مگر اینکه کاربر هنگام نصب آن را غیر فعال کرده باشد.)
  • برای فعال کردن تنظیمات ویرلس (بیسیم) دکمه وایرلس را انتخاب کرده سپس از منوی باز شده تیک گزینه Turn Wireless On/off را به حالت on (روشن) تغییر دهید.
  • با استفاده از کلیدهای جهت نمای پرینتر وارد بخش Wi-Fi Protected Setup شده سپس گزینه Pushbutton را فعال کنید.
  • دکمه WPS معمولا پشت مودم یا روتر پرینتر قرار داشته که در این مرحله آن را به مدت چند ثانیه نگه داشته تا ارتباط مودم و روتر برقرار شود. سپس با مشاهده پیغام Connection Established برای برقراری ارتباط این گزینه را ok کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض پنل شیشه ای اسکنر HP 1055

روش دوم: استفاده از سی دی درایور پرینتر

این روش نیاز به مهارت و تخصص بالایی داشته از این رو توصیه می کنیم نصب پرینتر خود را به کارشناسان مجرب مرکز تعمیرات HP سپرده و خود اقدام به این کار نکنید.

  • شما می توانید دریور مربوط به پرینتر خود را از سایت نمایندگی HP دانلود و اجرا نمایید. سپس درایور را اجرا و دکمه next را فشار دهید.
  • تیک مربوط به تاییدیه سیستم را فعال کرده و تا پایان جستجوی دستگاه مورد نظر منتظر بمانید.
  • اگر تمام مراحل به درستی انجام شود در این مرحله سیستم سوالی مبنی بر فعال یا غیر فعال کردن Wireless Direct Printing از کاربران پرسیده که برای فعال سازی می توان گزینه بعدی (next) را فشار داد.
  • در پایان با فشردن دکمه Finish عملیات نصب تمام شده و پرینتر قابل آماده به کار می باشد.

نصب پرینتر HP M201dw بدون استفاده از تکنولوژی wps

این روش نیازی به اتصال به پرینتر یا مودم نداشته و تمام عملیات به طور نرم افزاری انجام می شود. مراحل نصب پرینتر کاملا شبیه روش های قبلی بوده با این تفاوت که در این روش بعد مرحله 3 گزینه Help me setup first-time Wireless connection را انتخاب و دکمه بعدی (next) را فشار دهید. دراین مرحله سیستم به طور خودکار مراحل نصب را انجام داده و در انتها با فشردن دکمه Finish (پایان) کار تمام است.

همراه ما باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 13 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »