نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه پرینتر HP LaserJet M1522nf را نصب کنیم؟

پرینتر HP LaserJet M1522nf یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت HP و علاوه بر پرینت اسناد قابلیت اسکن و کپی آن‌ها هم دارد. این پرینتر در گروه چاپگرهای تک رنگ اچ پی قرار گرفته همچنین دارای 2 سینی ورودی با ظرفیت 125 صفحه است. برای آشنایی با نحوه نصب و ریست پرینتر HP LaserJet M1522nf این مطلب را از دست ندهید.

نصب درایور پرینتر HP LaserJet M1522nf

قبل هر چیز درایور مخصوص پرینتر فوق را از سایت نمایندگی اچ پی دانلود کنید سپس کلیدهای ترکیبی ctrl+f را فشار داده و نام پرینتر خود را در منوی جستجو وارد کنید.

قبل نصب درایور مورد نظر حتماً نوع سیستم عامل کامپیوتر خود را انتخاب کنید در غیر این صورت ممکن است درایور اشتباه نصب کنید. برای انتخاب سیستم عامل مناسب وارد بخش Detected operating system شده و گزینه Choose a different OS را انتخاب کنید به این ترتیب لیستی از سیستم عامل‌ها ظاهر شده که باید سیستم خود را مشخص و درایور مربوط به آن را دانلود و نصب نمایید. اگر حواستان به مراحل گفته شده نباشد ممکن است در همین ابتدای کار نیاز به خدمات نمایندگی تعمیر پرینتر hp  پیدا کنید. پس اگر تا اینجای کار حواستان به مراحل قبلی نبوده یگبار دیگر برگردید و مطالعه مجدد را انجام دهید.

بعد مشاهده درایور مورد نظر کافیست روی دکمه دانلود کلیک کرده تا فرایند نصب شروع شود.

بعد اتمام فرایند دانلود پنجره‌ای ظاهر شده که از بین گزینه‌های پیش رو باید download and install this feature (دانلود و نصب این ویژگی) انتخاب شود. سپس در پنجره بعدی سیستم به شما اعلام می‌کند نصب درایور مورد نظر با موفقیت انجام شد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض سنسور کنترل کاغذ HP 1000 J110a

اتصالات پرینتر را برقرار کرده سپس آن را روشن کنید برای اطمینان از درستی عملکرد پرینتر برگه‌ای را برای چاپ درون آن قرار دهید.

چگونه با پرینتر m1522nf اسکن کنیم؟

روش‌های زیادی برای اسکن توسط این پرینتر وجود داشته که ساده‌ترین آن انتخاب دکمه Scan To است. این منو در کنترل پنل پرینتر قرار داشته و با فشردن آن دستور مورد نظر اسکن و به مقصد فرستاده می‌شود.

البته راه‌های دیگری مانند استفاده از برنامه hp scan هم برای اسکن اسناد مفید کارساز است. برای استفاده از این نرم افزار کافیست درایور پرینتر را به طور کامل نصب کنید.

طریقه ریست پرینتر hp laserjet m1522nf

ریست این پرینتر کمی با مدل‌های جدیدتر فرق دارد. در این بخش ساده‌ترین راه برای ریست پرینتر m1522nf بیان می‌شود فقط نکته مهم اینکه کلیه اطلاعات بعد ریست به طور کامل حذف خواهد شد لذا قبل انجام این کار حتماً از تصمیم خود مطمئن شوید.

  • پرینتر را خاموش کنید.
  • انگشت خود را روی دکمه‌های فلش رو به پایین و کنسل به طور همزمان نگه داشته تا چاپگر روشن شود.
  • اجازه دهید چاپگر روشن شده و پیغام permanent storage unit نمایش یابد.
  • دکمه‌ها را رها کرده و منتظر پیام صفحه نمایش باشید.
  • در این مرحله پرینتر شما ریست خواهد شد.

آشنایی با خطاهای رایج پرینتر hp laserjet m1522nf

آشنایی با خطاهای پرینتر به کاربران این امکان را داده تا آن‌ها را شناسایی و در اسرع وقت برطرف نمایند لذا در این بخش برخی از مهم‌ترین ارورهای پرینترهای HP بررسی خواهند شد.

معنای خطای Supplies Memory Error چیست؟

این خطا در تمام مدل‌های پرینتر HP بیانگر وجود نوار نارنجی رنگ کارتریج است به عبارت بهتر در این حالت پرینتر قادر به شناسایی کارتریج دستگاه نخواهد بود و برای رفع این مشکل کافیست پرینتر خود را یکبار خاموش / روشن کنید. اگر بعد انجام این کار خطای فوق دوباره مشاهده شود کارتریج را از پرینتر خارج و آن را دوباره نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   کیفیت پرینتر لیزری یا جوهرافشان

خطای Toner Low در پرینترهای HP نشانگر چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست خطای مذکور بیانگر اتمام کارتریج و فرارسیدن زمان تعویض آن است. اغلب کاربران برای رفع این مشکل کارتریج را از پرینتر خارج و تکان می‌دهند تا تونر باقیمانده به طور مساوی تقسیم شود.

بهتر است برای جلوگیری از آسیب‌های بعدی در صورت مواجه با این خطا سریعاً نسبت به تعویض یا شارژ مجدد کارتریج اقدام کنید.

پس بهتر است در مواجه با این کد خطا، به سرعت برای تعویض و یا شارژ کارتریج اقدام کنید.

Print Overrun نشانه چیست؟

مشاهده این خطا بیانگر استفاده بیش از حد از پرینتر است. به عبارت بهتر تعداد اسناد چاپی شما بیش از ظرفیت دستگاه است بنابراین برای رفع این مشکل باید میزان وضوح تصاویر را کاهش داده همچنین از حجم کاری خود بکاهید.

Install black cartridge

مشکل فوق حاکی از این مسئله است که کارتریجی درون پرینتر قرار ندارد همچنین این خطا اغلب به دلیل پر بودن بیش از اندازه سینی کاغذ اتفاق افتاده لذا قبل خرید کارتریج نو حتماً از اورجینال بودن آن مطمئن شوید.

کارتریج مناسب پرینتر hp laserjet m1522nf

انتخاب کارتریج مناسب یکی از عوامل افزایش طول عمر پرینتر است بنابراین بهتر است برای پرینتر hp laserjet m1522nf از کارتریج ۳۶A استفاده کنید که در 2 نوع اصل و طرح در بازار موجود است. برای اطلاع از تفاوت کارتریج‌های اصل و طرح به مقاله ” مقایسه کارتریج اصل و تقلبی پرینتر” مراجعه کنید.

نمایندگی HP با هدف جلب رضایت مشتریان خود آماده ارائه هرگونه خدمات در حوزه نصب و نگهداری از پرینترهای اچ پی است برای دریافت خدمات این مرکز با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   علت خطای خالی بودن کارتریج جوهر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »