نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

همه ما دلایل مختلفی برای تمایل به پرینتر اچ پی جدید داریم. برخی از کاربران به یک پرینتر اچ پی جدید نیاز دارند زیرا نیازهای چاپ آنها تغییر کرده است، برخی به دلایل اقتصادی هستند و برخی صرفاً به پرینتر اچ پی جدید نیاز دارند زیرا واحد قدیمی آنها کار خود را انجام داده است.

میانگین طول عمر یک پرینتر اچ پی چقدر است؟

عمر متوسط ​​یک پرینتر اچ پی حدود 3 تا 5 سال است. با نگهداری و نگهداری مناسب، برخی از پرینتر اچ پیها می توانند بیشتر دوام بیاورند، اما در نهایت دستگاه شما نیاز به ارتقاء خواهد داشت. در اینجا، چند علامت رایج را پوشش می دهیم که نشان می دهد ممکن است زمان پرینتر اچ پی جدید فرا رسیده باشد تا بتوانید از قبل برنامه ریزی کنید و بهترین راه حل چاپ را برای خانه یا محل کار خود بیابید.

برای نیازهای شما معنی ندارد

پرینترهای جوهرافشان و پرینترهای لیزری برای پذیرایی از دو نوع بسیار متفاوت از کاربران پرینتر اچ پی طراحی شده‌اند. اگر از پرینتر اچ پیی استفاده می‌کنید که با نیازهای شما مطابقت ندارد، دلارهای ارزشمند چاپ را روی یک دستگاه ناکارآمد هدر می‌دهید. جوهر افشان ها برای چاپ و عکس های معمولی در خانه بهترین هستند، در حالی که پرینتر اچ پیهای لیزری برای چاپ متن سنگین اداری ساخته شده اند. به نوع اسنادی که مرتباً چاپ می کنید نگاهی بیندازید و راهنمای جوهرافشان در مقابل لیزر ما را بخوانید تا در مورد مزایای هر دو نوع پرینتر اچ پی بیشتر بدانید. سپس، تصمیم بگیرید که آیا نیازهای شما با ویژگی ها و عملکرد پرینتر اچ پی فعلی شما مطابقت دارد یا خیر.

کارتریج های شما خیلی گران هستند

کارتریج‌های پرینتر گران‌قیمت می‌توانند هر بودجه پرینتری را ایجاد یا خراب کنند. اگر هزینه تعویض کارتریج جدید بیشتر از قیمتی است که برای پرینتر اچ پی پرداخت کرده اید، وقت آن رسیده است که یک دستگاه جدید تهیه کنید. اکثر پرینتر اچ پیها (و کارتریج های آنها) از مدل تجاری تیغ و تیغ پیروی می کنند. شرکت‌های ریش‌تراش این تاکتیک فروش را سال‌ها پیش با فروختن دسته‌های تیغ‌های خود به قیمت ارزان کامل کردند، فقط برای اینکه تیغه‌ها را به‌خاطر پرداخت کنند.

این مطلب را از دست ندهید   نگهداری HP 6840

صنعت پرینتر اچ پیها از همین مدل رونق می گیرد و پرینترهای خود را در زمان وقفه یا ضرر می فروشند، فقط برای جبران آن با کارتریج های گران قیمت. به جای پرداخت هزینه اضافی برای کارتریج ها، می خواهید پرینتر اچ پیی پیدا کنید که از کارتریج های ارزان قیمت با بازده صفحه بالا استفاده می کند. پرینتر اچ پیهای مخزن جوهر مانند سری Epson EcoTank گزینه خوبی برای کاربران خانگی با نیازهای چاپ با حجم بالا هستند و پرینتر اچ پیهای لیزری برای مشاغل مناسب هستند.

نحوه انتخاب پرینتر اچ پی مقرون به صرفه را با راهنمای خرید کامل ما در اینجا بیاموزید. خرید کارتریج های سازگار با هزینه کم از محصولات LD یکی دیگر از راه های عالی برای صرفه جویی است. ما بیش از بیست سال است که به مشتریان خود کمک می کنیم تا چاپی مقرون به صرفه داشته باشند، با کیفیت چاپ استثنایی و عملکردی مشابه با نام تجاری نام تجاری، با کسری از قیمت – و ما از هر کارتریج سازگار با ضمانت مادام العمر پشتیبانی می کنیم!

سرعت چاپ بسیار پایین است

هر چه مایل های بیشتری روی پرینتر اچ پی خود بگذارید، به دلیل فرسوده شدن قطعات و استفاده مکرر، سرعت چاپ آن کمتر می شود. بسته به مدل پرینتر اچ پی شما، سرعت چاپ بر حسب ppm (صفحه در دقیقه) یا ipm (تصاویر در دقیقه) محاسبه می شود. چند عامل مختلف می توانند در سرعت چاپ نقش داشته باشند، از جمله نوع و اندازه سندی که چاپ می کنید، اینکه آیا چاپ سیاه، رنگی (یا هر دو) و کیفیت کار چاپ را انجام می دهید.

این مطلب را از دست ندهید   تمیز کردن رول پیکاپ پرینتر

یکی از راه‌های آزمایش سرعت دستگاه، چاپ در حالت پیش‌نویس است، که معمولاً بسیار سریع است زیرا از جوهر زیادی برای ایجاد چاپ استفاده نمی‌کند. اگر حالت پیش نویس به کندی چاپ می شود، ممکن است وقت آن رسیده باشد که پرینتر اچ پی خود را معامله کنید.

کیفیت چاپ ضعیف است

کیفیت پایین چاپ با هر پرینتر اچ پیی که به طور مرتب استفاده می شود اجتناب ناپذیر است. با این حال، فقط به این دلیل که پرینت های ضعیفی دریافت می کنید، به این معنی نیست که هنوز باید دستمال را بردارید. چند نکته ساده عیب یابی وجود دارد که می تواند کیفیت چاپ را فوراً بهبود بخشد. معمولاً می‌توان با اجرای عملکرد تمیز کردن روی دستگاه، پرینت‌های رگه‌دار یا سبک را برطرف کرد.

توصیه می کنیم فقط 1-2 بار تمیز کردن را انجام دهید. شما نمی خواهید پرینتر اچ پی را چندین بار پشت سر هم تمیز کنید، زیرا جوهر داخل کارتریج را خالی می کند. اگر تمیز کردن کار نمی کند، کارتریج ها را تعویض کنید. گاهی اوقات مجموعه ای از کارتریج های تازه تمام چیزی است که شما نیاز دارید. برای راهنمایی های بیشتر در مورد بهبود کیفیت چاپ، راهنمای عیب یابی رایج پرینتر اچ پی ما را بررسی کنید. اگر کیفیت پس از تعویض کارتریج بهبود نیافت، پرینتر اچ پی شما احتمالاً برای تعویض آماده است.

قطعات داخلی فرسوده شده اند

صداهای کلیک یا ساییدن و گیر کردن مکرر پرینتر اچ پی یکی دیگر از نشانه های افزایش سن است. پرداخت هزینه تعمیرات ممکن است فریبنده باشد، اما اغلب بیشتر از قیمت خرید پرینتر اچ پی واقعی هزینه دارد. این، و در نظر گرفتن زمان از کار افتادن زمانی که پرینتر اچ پی شما در فروشگاه است، احتمالاً ارزش انتظار را ندارد. اگر واقعاً به پرینتر اچ پی خود وابسته هستید، قبل از انجام کار تعمیر، از یک تعمیرگاه محلی قیمت بگیرید. تغییر به یک مدل پرینتر اچ پی جدیدتر ممکن است آنقدرها هم که فکر می کنید ترسناک نباشد.

این مطلب را از دست ندهید   خطای عدم شناسایی کارتریج در پرینتر

با عرضه مدل های جدید پرینتر اچ پی، اکثر آنها فقط تغییرات جزئی در فناوری پرینتر اچ پی و ویژگی های کارتریج بین نسخه ها دارند. این احتمال وجود دارد که پرینتر اچ پی جدید شما بسیار شبیه پرینتر اچ پی قدیمی شما باشد، فقط با چند ویژگی پیشرفته دیگر. اگر تصمیم به ارتقا دارید، مطمئن شوید که دستگاه قدیمی خود را به درستی دور ریخته اید – ما در راهنمای بازیافت پرینتر اچ پی خود به شما نشان می دهیم که چگونه.

اکنون که می‌دانید به چه چیزهایی توجه کنید، می‌توانید مراقب پرینتر اچ پی خود باشید و زمانی که برای بازنشستگی آماده شد، یک خرید هوشمندانه انجام دهید. اگر مطمئن نیستید چه پرینتر اچ پیی برای شما مناسب است، در نظرات به ما بنویسید، ما خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط:

سازه ساپورت در پرینترهای سه بعدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 16 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »