نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مهم هنگام خرید پرینترهای سیاه و سفید

پرینترهای سیاه و سفید جزء کاربردی ترین ماشین آلات اداری و صنعتی محسوب شده و گزینه ای ایده آل برای مصارف خانگی، دانشگاه ها، مدارس و شرکت های کوچک می باشد.

پرینتر سیاه و سفید چیست؟

نوعی چاپگر که متون و تصاویر را با استفاده از جریان الکتریسیته و تونر چاپ می کند. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که بلافاصله بعد دریافت دستور چاپ با جلو و عقب کردن درام باعث ایجاد الکتریسیته ساکن شده و تونر را جذب می کند. حال اگر در این بین مشکلی برای هرکدام از قطعات درگیر به وجود آید، پرینتر قادر به چاپ اسناد نخواهد بود.

مولفه های مهم در انتخاب پرینتر سیاه و سفید

برای انتخاب پرینتر سیاه و سفید لیزری قبل هر چیز باید نکات زیر در نظر گرفته شود.

توجه به سرعت چاپ پرینتر

ادارات و سازمان های بزرگ معمولا برای چاپ اسناد نیازمند پرینترهایی با سرعت بالا هستند بنابراین برای جلوگیری از صرف هزینه های بالا برای مصارف خانگی پرینترهایی با ppm پایین خریداری کنید.

وضوح تصاویر

معمولا برای چاپ اسناد و متون نیاز به رزولوشن بالا نبوده در حالی که برای پرینت نمودارهای شرکتی و عکس های گرافیکی حرفه ای به رزولوشن بالا نیاز دارید.

کیفیت چاپ یکی از شاخص های مهم در انتخاب پرینترهای سیاه و سفید است که اغلب برای کارهای ساده اداری کاربرد ندارد.

هزینه های جانبی چاپگر

پرینترها معمولا بعد مدتی هزینه زا می شوند به طور کلی هزینه هایی از قبیل جوهر، تونر و کاغذ طی مدت یکسال هزینه ای به مراتب سنگین تر از خرید یک پرینتر نو به کاربر وارد می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال بیسیم پرینتر به اینترنت

استفاده از کارتریج مناسب

یکی دیگر از مولفه های مهم در انتخاب و خرید پرینترهای سیاه و سفید در دسترس بودن کارتریج است به این معنا که کارتریج و مواد مصرفی پرینتر همواره در دسترس و در بازار موجود باشد.

ظرفیت ماهانه پرینتر

ظرفیت یا توان ماهیانه پرینتر به کاربر میزان مصرف و ظرفیت دستگاه را نشان داده که برای جلوگیری از مستهلک شدن زودهنگام قطعات کاربران باید بر اساس ظرفیت دستگاه خود از آن استفاده نمایند.

توجه به کاربری پرینتر

برای انتخاب و خرید پرینتر باید علاوه بر مولفه های بالا نوع کاربری آن هم مشخص شود برای مثال اگر تنها قصد پرینت اسناد خود را دارید توصیه ما خرید یک پرینتر لیزری تک کاره است.

قابلیت اتصال به شبکه

امکان اتصال پرینتر به شبکه برای مصارف اداری گزینه ای ایده آل محسوب شده همچنین هزینه های جانبی نصب و راه اندازی چاپگر را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد لذا هنگام انتخاب و خرید پرینتر به این نکته توجه کنید.

این مقاله به بررسی نکات مهم هنگام انتخاب و خرید چاپگرهای سیاه و سفید پرداخت. برای ثبت سفارش خرید یا تعمیر انواع پرینتر لیزری و جوهرافشان به سایت نمایندگی HP مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »