نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه رفع مشکلات چاپ شبکه KB5006670

هنگامی که به‌روزرسانی‌های تجمعی سپتامبر باعث مشکلات چاپ شد، می‌توان با اجازه دادن به افراد غیر سرپرست برای نصب درایورهای پرینتر اچ پی یا غیرفعال کردن مقدار رجیستری ‘RpcAuthnLevelPrivacyEnabled’ آنها را برطرف کرد. با این حال، این کلید رجیستری دیگر برای مشکلات ناشی از به‌روزرسانی‌های اکتبر کار نمی‌کند و کاربران باید با روش‌های دیگری آن را برطرف کنند. موضوع تالار گفتمان BleepingComputer شامل پیشنهادات متعددی از طرف مدیران ویندوز در مورد نحوه حل مشکلات چاپ شبکه ناشی از به‌روزرسانی ویندوز 10 KB5006670 است. متأسفانه، از آنجایی که این پیشنهادها یا به‌روزرسانی‌های امنیتی را حذف می‌کنند یا همیشه کار نمی‌کنند، برای حل مشکلات ایده‌آل نیستند. آنچه این مشکلات چاپ را بسیار خسته کننده می کند، عدم راهنمایی واضح مایکروسافت و تغییرات متعددی است که هر ماه در ویژگی چاپ ویندوز رخ می دهد. از آنجایی که این تغییرات همه جنبه‌های آسیب‌پذیر Windows Print Spooler را برطرف می‌کنند، مشکلاتی را ایجاد می‌کنند که مدیران ویندوز باید بفهمند که آیا مشکلات چاپ خود را برطرف می‌کنند یا خیر. BleepingComputer برای راهنمایی رسمی برای حل همه این مشکلات با مایکروسافت تماس گرفته است، اما در حال حاضر پاسخی دریافت نکرده است.

روش 1: به روز رسانی KB5006670 را حذف نصب کنید

رایج‌ترین پیشنهاد حذف نصب به‌روزرسانی KB5006670 است که می‌تواند با استفاده از دستور زیر در یک خط فرمان بالا انجام شود:

با این حال، حذف به‌روزرسانی، رفع‌های امنیتی ۷۴ آسیب‌پذیری، از جمله یکی از آسیب‌پذیری‌ها را که به‌طور فعال مورد سوء استفاده قرار گرفته است، حذف می‌کند و این روش را به روشی خطرناک تبدیل می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   روش اتصال پرینتر به کامپیوتر

روش 2: C:\Windows\System32\Win32spl.dll را جایگزین کنید

برخی دیگر دریافته‌اند که جایگزین کردن فایل DLL Win32spl.dll با نسخه به‌روزرسانی‌های سپتامبر 2021، مشکل چاپ شبکه را برطرف می‌کند.

از آنجایی که این DLL احتمالاً به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی امنیتی تغییر کرده است، این امر نیز باعث می‌شود رایانه شما در برابر سوء استفاده‌های احتمالی آسیب‌پذیری در آینده کمتر محافظت شود.

روش 3: ایجاد مجدد صف های پرینتر اچ پی در سرورهای چاپ

برخی از کاربران نیز گزارش داده اند که با حذف و نصب مجدد پرینتر اچ پی خود در سرور چاپ مشکل آنها را حل کرده است.

وقتی پرینتر اچ پی را حذف می‌کنید و دوباره آن را به‌عنوان سرپرست نصب می‌کنید، صف‌ها دوباره ساخته می‌شوند و به طور بالقوه اجازه می‌دهند چاپ دوباره کار کند.

با این حال، ممکن است ایستگاه‌های کاری برای استفاده از صف پرینتر اچ پی جدید نیاز به پیکربندی مجدد داشته باشند، که ممکن است برای برخی سازمان‌ها کار بسیار وقت‌گیر باشد.

روش 4: قابلیت CopyFiles را دوباره فعال کنید

در نهایت، برخی از درایورهای پرینتر اچ پی HP به ویژگی CopyFiles نیاز دارند که مایکروسافت در ماه سپتامبر آن را به طور پیش فرض غیرفعال کرد.

برای کاربرانی که هنوز به این ویژگی نیاز دارند، مایکروسافت یک Group Policy مخفی را معرفی کرد که به شما امکان می دهد دوباره آن را فعال کنید.

برای فعال کردن ویژگی CopyFiles، یک مقدار رجیستری ویندوز زیر کلید HKLM\Software\Policies\Microsoft\Windows NT\Printers با نام CopyFilesPolicy ایجاد کنید. وقتی روی “1” تنظیم شود، CopyFiles دوباره فعال می شود.

از زمان نصب به‌روزرسانی KB5006670، کاربران گزارش می‌دهند که نمی‌توانند در سرورهای چاپ شبکه چاپ کنند، برخی از کاربران خطاهای 0x00000709 یا «Element found not found» را هنگام تلاش برای چاپ دریافت می‌کنند.

این مطلب را از دست ندهید   4 دلیل رایج گیر کردن پرینتر

در یک موضوع انجمن هشت صفحه ای در BleepingComputer، مدیران ویندوز ناراحتی خود را از اشکالات چاپ بازگو کردند و به همین نتیجه رسیدند – حذف به روز رسانی های این هفته مشکل را حل می کند.

از ماه جولای، مایکروسافت جریان دائمی به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای رفع آسیب‌پذیری‌های PrintNightmare در Windows Print Spooler منتشر کرده است.

از آنجایی که عوامل تهدید، از جمله باج افزارهای باج افزار، فعالانه از این آسیب پذیری ها سوء استفاده می کنند، مایکروسافت ویژگی چاپ Point و Print خود را به شدت تغییر داده است. متأسفانه، در حالی که این تغییرات آسیب پذیری ها را برطرف می کند، منجر به مشکلاتی در چاپ در سرورهای چاپ شبکه نیز می شود.

https://repairprinter-hp.ir/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-cmos-hp-pro-8620/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »