نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا پرینتر صفحه سفید چاپ می‌کند؟

چاپ صفحات سفید یکی از مشکلات متداولی است که کاربران با آن مواجه شده و عمدتاً بعد هر بار دستور چاپ ایجاد می‌شود. مفهوم سفید چاپ شدن کاغذ یعنی بعد خروج کاغذ از دستگاه هیچ تصویر یا متنی روی آن چاپ نمی‌شود.

مشکل مذکور به دلایل مختلف از جمله خرابی برخی تنظیمات و سخت افزار دستگاه، اتمام ظرفیت کارتریج، لیزر و درام به وجود آمده و اغلب با اجرای دستوراتی قابل رفع می‌باشد. اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که با مشکل چاپ صفحات سفید در پرینترتان مواجه شده‌اید، این مقاله را از دست ندهید.

دلایل چاپ صفحات سفید در پرینتر

اصلی‌ترین عامل چاپ صفحات سفید در پرینتر کارتریج است همچنین سایر دلایل بروز این مشکل عبارتند از:

تنظیمات جداسازی برگه‌ها

زمانی که کاربر قصد دارد یک سند را چندین بار چاپ کند، تنظیمات Separator Pages (جداسازی برگه‌ها) را فعال می‌کند به این ترتیب دستگاه بین هر سری پرینت یک برگه سفید چاپ می‌کند تا از این طریق هر سری از دیگری جدا شود.

راه حل چیست؟

برای رفع این مشکل می‌توان Separator Pages را از طریق تنظیمات پرینتر جدا کرد. برای این کار ابتدا وارد بخش کنترل پنل کامپیوتر شده سپس گزینه‌ی Printing Preferences را فعال کنید. در این مرحله وارد بخش Separator Pages شده و به راحتی می‌توانید تنظیمات آن را غیر فعال کنید.

از کارافتادگی درام پرینتر

درام مهم‌ترین قطعه کارتریج و وظیفه دریافت و پخش تونر روی سطح کاغذ را به عهده دارد. این قطعه با چرخیدن سبب چاپ تصاویر شده بنابراین در صورت از کارافتادگی درام کاربر با خطتی چاپ برگه سفید در پرینتر مواجه خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   علت عدم اتصال پریتنر HP به کامپیوتر

برای اطلاعات بیشتر در خصوص رفع مشکلات درام به مقاله” از درام پرینتر چه می دانید؟

مشکلات مخزن کارتریج پرینتر

کارتریج عامل اصلی ذخیره جوهر یا تونر مورد نیاز پرینتر و وظیفه چاپ اسناد را به عهده دارد. کارتریج تونر مورد نیاز برای چاپ اسناد را به سطح کاغذ منتقل کرده بنابراین در صورت خرابی یا خالی بودن مخزن کارتریج شاهد سفید چاپ کردن پرینتر هستیم.

پیشنهاد مطالعه: آموزش نحوه شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان

مشکلات لیزر پرینتر

لیزر نقش مهمی در پرینترهای لیزری به عهده داشته به عبارت بهتر عامل چاپ اسناد در آن‌ها محسوب می‌شود. در صورت هرگونه اختلال در این بخش مشکلاتی از جمله چاپ صفحات سفید و عدم واکنش به دستورات چاپ به وجود می‌آید.

راهکارهای رفع مشکل چاپ صفحات سفید در پرینتر

برای رفع مشکل مذکور ابتدا باید ریشه مشکل شناسایی شود بهتر است در این شرایط ابتدا تنظیمات سخت افزاری دستگاه بررسی شود. سپس تنظیمات جداسازی برگه‌ها غیر فعال شود. در مرحله بعد کارتریج پرینتر را بررسی و در صورت اتمام ظرفیت آن را دوباره شارژ کنید.

اگر با انجام مراحل بالا مشکل چاپ صفحات در پرینتر برطرف نشد، پرینتر خود را به یک متخصص کارآزموده نشان دهید.

تعمیر پرینتر در نمایندگی HP

نمایندگی HP آماده هرگونه خدمات رسانی در حوزه تعمیر و نگهداری انواع ماشین آلات اداری است. این مرکز تمام تلاش خود را برای ارائه تخصصی‌ترین خدمات انجام داده همچنین برای تعمیر و تعویض قطعات از مواد مرغوب استفاده می‌کند.

برای بهره مندی از خدمات این مرکز با شماره‌های زیر تماس گرفته یا وارد سایت نمایندگی HP شوید.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات فنی غلطک پرس پرینتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »