نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه پرینتر اچ پی خود را به کامپیوتر وصل کنیم

وقتی نوبت به نصب یک پرینتر اچ پی جدید می رسد، این فرآیند همیشه آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. بسته به نوع اتصالی که می خواهید، روش مشخصی برای کارکرد آن وجود دارد. یک مکان خوب برای شروع با هر پرینتر اچ پی جدیدی مراجعه به دفترچه راهنمای پرینتر اچ پی است. خواندن منبع رسمی به شما کمک می کند تا با دستگاه آشنا شوید، که در صورت وجود هر مرحله خاص برای مدل شما، می تواند در زمان شما صرفه جویی کند.

اتصال دستی

اولویت اول شما باید انجام برخی تحقیقات در مورد درایورهایی باشد که باید نصب کنید. برندهای مختلف از درایورهای خود استفاده می کنند که در وب سایت سازنده موجود است.

همچنین بررسی اینکه آیا درایورهای خاصی برای سیستم عامل های خاص مورد نیاز است یا خیر ارزش دارد. اگر رایانه شما با ویندوز راه‌اندازی شده است، بررسی کنید که آیا درایورهای جداگانه‌ای برای ویندوز 7، 8 یا 10 وجود دارد یا خیر. سپس باید درایور مربوط به شما را دانلود کنید.

به عنوان مثال، اگر با یک پرینتر اچ پی لیزری OKI C301dn کار می کنید، باید درایورهای مخصوص این مدل را دانلود کنید که می توانید در اینجا پیدا کنید. از این صفحه، گزینه ای برای انتخاب سیستم عامل خود و همچنین زبان خود خواهید داشت.

گام بعدی شما این است که پرینتر اچ پی و رایانه خود را با استفاده از کابل USB به یکدیگر متصل کنید. پس از انجام این کار، هر دو دستگاه را روشن کرده و به دسکتاپ خود بروید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض نگهدارنده کارتریج جوهر HP 3000 j310a

پس از نصب درایورها، باید کنترل پنل خود را باز کنید تا ببینید آیا پرینتر اچ پی شما توسط رایانه شما شناسایی شده است یا خیر.

اگر پرینتر اچ پی شما در صفحه کنترل فهرست نشده است، ممکن است لازم باشد درایورهایی را که نصب کرده اید به روز کنید. برای یافتن جدیدترین درایورهای پرینتر اچ پی خود به وب سایت سازنده بازگردید. دوباره کنترل پنل خود را بررسی کنید تا ببینید آیا رایانه شما اکنون پرینتر اچ پی شما را شناسایی می کند یا خیر.

سپس باید بتوانید مدل پرینتر اچ پی خود را که در برگه «پرینتر اچ پیها» در کنترل پنل فهرست شده است، ببینید. اگر از شما خواسته شد «افزودن پرینتر اچ پی» را بررسی کنید تا ببینید آیا مدل شما در دسترس است و سپس ادامه دهید.

پنجره‌ای باز می‌شود که به شما می‌گوید پرینتر اچ پی شما اکنون متصل است، همراه با گزینه «چاپ یک صفحه آزمایشی». این بهترین راه برای عیب یابی اتصال پرینتر اچ پی شما و تعیین اینکه آیا مشکلی در دستگاه شما وجود دارد یا خیر است. پس از چاپ آزمایشی، برای چاپ با اتصال دستی تنظیم خواهید شد.

اتصال بیسیم

اگر کسب و کار شما دارای یک پرینتر اچ پی بی سیم است، نصب می تواند کمی پیچیده تر باشد. با اطمینان از اینکه پرینتر اچ پی شما در محدوده روتر بی سیم شما قرار دارد و روشن است شروع کنید.

بسته به مدل پرینتر اچ پی خود، می توانید به روش های مختلفی به شبکه بی سیم متصل شوید. برخی از مدل ها به شما امکان می دهند با استفاده از سیستم منوی داخلی پرینتر اچ پی به شبکه متصل شوید. می توانید راهنمای سازنده خود را مرور کنید تا ببینید آیا مدل شما این امکان را دارد یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض لامپ اسکنر C310a پریمیوم HP

یکی دیگر از گزینه های اتصال از طریق دکمه فشار به اتصال WPS است که باید هم روی پرینتر اچ پی و هم روی روتر شما قرار گیرد. به سادگی دکمه WPS را روی پرینتر اچ پی خود فشار دهید، سپس همان دکمه را در روتر خود در عرض دو دقیقه فشار دهید و اتصال شما باید به طور خودکار انجام شود.

برخی از مدل‌های بی‌سیم قدیمی‌تر نیاز دارند که ابتدا به رایانه خود متصل شوید، بنابراین باید پرینتر اچ پی خود را از طریق USB به رایانه خود متصل کنید و از نرم‌افزار ارائه شده با مدل پرینتر اچ پی خود برای اتصال به شبکه بی‌سیم استفاده کنید.

هنگامی که پرینتر اچ پی شما به شبکه بی سیم شما متصل شد، می توانید آن را به رایانه خود اضافه کنید و شروع به چاپ کنید. می‌توانید این کار را به همان روشی که به صورت دستی متصل می‌شوید، با باز کردن کنترل پنل، مشاهده دستگاه‌ها و پرینتر اچ پیها، افزودن پرینتر اچ پی، سپس نصب/به‌روزرسانی درایورهای مورد نیاز مدل خود انجام دهید.

همانند اتصال دستی، باید یک صفحه آزمایشی چاپ کنید. اگر چاپ آزمایشی موفقیت آمیز بود، باید این گزینه را داشته باشید که این پرینتر اچ پی را به عنوان پیش فرض خود انتخاب کنید. تصمیم بگیرید که آیا این همان کاری است که می خواهید انجام دهید یا خیر، و سپس برقراری اتصال بی سیم را تمام کرده اید!

این مراحل را دنبال کردید و هنوز مشکل دارید؟ به مقاله ما در مورد رایج ترین مشکلات نصب پرینتر اچ پی نگاهی بیندازید و ببینید آیا توصیه ما می تواند به راه اندازی و راه اندازی پرینتر اچ پی شما کمک کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دکمه پاور HP 1000 J110a

اگر برای اتصال پرینتر اچ پی خود کمک بیشتری می‌خواهید، همیشه می‌توانید با یکی از اعضای تیم متخصص ما تماس بگیرید. ما بسیار خوشحال خواهیم شد که هر توصیه ای را که برای اتصال پرینتر اچ پی و آماده برای استفاده نیاز دارید به شما ارائه دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »