نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رایج ترین مشکلات نصب پرینتر اچ پی

وقتی نوبت به نصب پرینتر اچ پی و راه‌اندازی دستگاه جدیدتان می‌رسد، سیم‌ها، کابل‌ها و گزینه‌های اتصال بسیاری می‌تواند حتی برای بزرگ‌ترین طرفداران فناوری گیج‌کننده باشد. علیرغم راه اندازی نسبتاً آسان، تعدادی از اشتباهات معمولاً هنگام نصب دستگاه انجام می شود که می تواند منجر به مشکلاتی در عملکرد صحیح پرینتر اچ پی شما یا نمایش پیام های خطا در صفحه نمایش شود. در کنار ایجاد ناامیدی برای همه افرادی که در کسب و کار شما کار می کنند وقتی چیزی به درستی چاپ نمی شود، اگر نتوانید پرینتر اچ پی خود را راه اندازی کنید، می تواند منجر به از دست دادن زمان و تلاش شود. با این حال، تیم اینجا در Printerland در نصب پرینتر اچ پی متخصص هستند، بنابراین ما یک راهنمای سریع برای رفع رایج ترین مشکلات گردآوری کرده ایم:

مشکلات کابل کشی

مشکلات کابل اغلب هنگام راه اندازی اولیه پرینتر اچ پی رخ می دهد – به خصوص اگر قبلاً دستگاهی مانند این را راه اندازی نکرده باشید! تعدادی کابل وجود دارد که با یک پرینتر اچ پی عرضه می شود و با قرار دادن نادرست کابل ها به/از دستگاه خود، ممکن است پیام های هشدار یا عدم پاسخگویی را تجربه کنید. اگر پرینتر اچ پی خود را راه‌اندازی کرده‌اید و مشکوک هستید که در اینجا اشتباه کرده‌اید، برق را خاموش کرده و دستگاه‌ها را مجدداً مطابق دستورالعمل سازنده وصل کنید. این باید اطمینان حاصل کند که همه کابل ها به پورت های مناسب وارد می شوند.

تنظیمات پیش فرض پرینتر اچ پی نادرست است

اغلب، ما افرادی را می بینیم که یک پرینتر اچ پی را به طور کامل راه اندازی می کنند و با تشخیص اینکه چرا کاغذهایشان چاپ نمی شود، با مشکل مواجه می شوند. اگر کسب‌وکار شما این مشکل را داشته است، تنظیمات پرینتر اچ پی پیش‌فرض دستگاهی را که از آن فایل‌ها را ارسال می‌کنید، بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نگهداری HP 6840

تنظیمات پیش‌فرض پرینتر اچ پی اغلب توسط سیستم عامل دستگاه شما تنظیم می‌شود و زمانی که پرینتر اچ پی قدیمی شما به نفع دستگاه جدید شما کنار گذاشته می‌شود، این تنظیم به این معنی است که فایل‌های شما به واحد قدیمی ارسال می‌شوند که دیگر استفاده نمی‌شود.

این یک تعمیر نسبتا آسان دارد. به سادگی به گزینه های منو در رایانه خود بروید و نام پرینتر اچ پی جدید خود را برای تغییر تنظیمات خود انتخاب کنید. این بدان معنی است که پرینتر اچ پی جدید شما به طور خودکار برای چاپ از رایانه شما ثبت می شود.

چاپ کاغذ به صورت جداگانه

با راه‌اندازی نادرست پرینتر اچ پی تجاری خود، ممکن است با مشکلی مواجه شوید که باعث می‌شود کاغذهایی که به دستگاه ارسال کرده‌اید تا قسمت‌های جداگانه سندتان را در زمان دیگری چاپ کنید. این نه تنها می تواند یک ناراحتی بزرگ برای شرکت های پرمشغله باشد، بلکه باعث هدر رفتن کاغذ نیز می شود!

مشکلات مربوط به درایور پرینتر اچ پی معمولاً مشکلاتی از این دست را ایجاد می کند، مشکل اصلی اغلب این است که درایور با سیستم عامل دستگاهی که فایل ها را از آن ارسال می کنید، سازگار نیست.

که منجر به جمع شدن موارد در صف چاپ می شود، مهم است که سازگاری درایور خود را قبل از شروع نصب پرینتر اچ پی بررسی کنید.

همانطور که می بینید، راه های مختلفی وجود دارد که ممکن است پرینتر اچ پی به اشتباه نصب شود. اگر همه این گزینه ها را امتحان کرده اید و به نظر نمی رسد که خطای راه اندازی را پیدا کنید، ممکن است بخواهید راهنمای نهایی ما برای عیب یابی پرینتر اچ پی خود را بخوانید.

این مطلب را از دست ندهید   نصب درایور پرینتر در ویندوز

از طرف دیگر، می‌توانید با تیم ما تماس بگیرید و با یکی از کارشناسان چاپ ما در مورد نحوه انجام تنظیمات عالی صحبت کنید.

مقالات مرتبط:

قابلیت Job Storage در پرینترهای HP

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

نحوه رفع کندی چاپ

نحوه رفع کندی چاپ

اگر چاپ کند هستید یا پریتنر شما را برای همیشه منتظر چاپ هایتان نگه می دارد، به جای درستی آمده اید. در این پست راه

ادامه مطلب »